Ένα από τα πιο «to the point» μοντέλα που κυκλοφορούν στην αγορά, ανανεώθηκε και το δοκιμάζουμε στην πιο ελκυστική εκδοχή του με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη επτά σχέσεων.
Υπάρχουν αυτοί που θαμπώνονται με την πρώτη ματιά σε ένα αυτοκίνητο και μερικά λεπτά είναι αρκετά για να τους κάνει να το αγαπήσουν, υπάρχουν και εκείνοι που… διυλίζουν τον κώνωπα.
Διαβάζουν αναλύσεις επί αναλύσεων, ανοίγουν πόρτες, ψάχνουν ντουλαπάκια, θέλουν να βολευτούν τέλεια, προγραμματίζουν πέντε test drives και δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη προτού αποφασίσουν αν θα ξοδέψουν τα ωραία τους χρήματα.
Στη δεύτερη κατηγορία ανθρώπων απευθύνεται λοιπόν το Hyundai Bayon. Το κορεατικό crossover που έκανε την εμφάνιση του το 2021, με αρχική ιδέα να αποτελέσει την SUV εκδοχή του i20 στο οποίο βασίζεται.
Έλα όμως που το Bayon έχει τη δική του προσωπικότητα, αγκαλιάστηκε, απέκτησε κοινό, τα έκανε όλα σωστά και φυσικά και επόμενα πήρε το δρόμο προς την κλασσική ανανέωση στα μισά περίπου της γενιάς του.
Το crossover της Hyundai, το οποίο έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί εξολοκλήρου σε ευρωπαϊκό έδαφος, ανανεώθηκε όσον αφορά τα φωτιστικά σώματα (νέα οριζόντια λεπτή μπάρα τύπου Ioniq), τον προφυλακτήρα εμπρός, την ενιαία μάσκα και τα πιο ισχυρά LED στο πίσω μέρος.
Επιπλέον, στην παλέτα της Hyundai προστέθηκαν τέσσερις έξτρα χρωματισμοί (εννέα συνολικά), αλλά και δύο νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 16 ή 17 ιντσών.
Διακριτικές είναι και οι παρεμβάσεις στο εσωτερικό του Bayon, με τις δύο οθόνες να πρωτοστατούν (4,2 ίντσες για τον πίνακα οργάνων και 10,25 ίντσες για το multimedia αφής) και τους φυσικούς διακόπτες να αποτελούν ευχάριστη παρουσία για εμάς που δεν θέλουμε να κάνουμε τα πάντα μέσα από την οθόνη.
Επιπλέον, υπάρχει ασύρματη φόρτιση για τα smartphones που το υποστηρίζουν και αρκετές θήκες για αντικείμενα όπου και αν τις χρειαστείς, με έξυπνη κατανομή τους εκεί που πάντα ψάχνει το βλέμμα για να αφήσει ή να βρει ένα μικροαντικείμενο.
Το εσωτερικό είναι αρκετά σύγχρονο και ευχάριστο, με την εικόνα που αφήνει το Bayon να είναι εκείνη της αντοχής στο χρόνο και της καλής συναρμογής και όχι τόσο του αχρείαστου εντυπωσιασμού <strong><span style="text-decoration: underline;"><a href="https://www.caroto.gr/2024/09/19/hyundai-bayon-1-0-t-gdi-100-ps-dct-7-48v-test-drive/">(διαβάστε περισσότερα)</a></span></strong>
Διαβάζουν αναλύσεις επί αναλύσεων, ανοίγουν πόρτες, ψάχνουν ντουλαπάκια, θέλουν να βολευτούν τέλεια, προγραμματίζουν πέντε test drives και δεν αφήνουν τίποτα στην τύχη προτού αποφασίσουν αν θα ξοδέψουν τα ωραία τους χρήματα.
Στη δεύτερη κατηγορία ανθρώπων απευθύνεται λοιπόν το Hyundai Bayon. Το κορεατικό crossover που έκανε την εμφάνιση του το 2021, με αρχική ιδέα να αποτελέσει την SUV εκδοχή του i20 στο οποίο βασίζεται.
Έλα όμως που το Bayon έχει τη δική του προσωπικότητα, αγκαλιάστηκε, απέκτησε κοινό, τα έκανε όλα σωστά και φυσικά και επόμενα πήρε το δρόμο προς την κλασσική ανανέωση στα μισά περίπου της γενιάς του.
Το crossover της Hyundai, το οποίο έχει σχεδιαστεί και εξελιχθεί εξολοκλήρου σε ευρωπαϊκό έδαφος, ανανεώθηκε όσον αφορά τα φωτιστικά σώματα (νέα οριζόντια λεπτή μπάρα τύπου Ioniq), τον προφυλακτήρα εμπρός, την ενιαία μάσκα και τα πιο ισχυρά LED στο πίσω μέρος.
Επιπλέον, στην παλέτα της Hyundai προστέθηκαν τέσσερις έξτρα χρωματισμοί (εννέα συνολικά), αλλά και δύο νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 16 ή 17 ιντσών.
Διακριτικές είναι και οι παρεμβάσεις στο εσωτερικό του Bayon, με τις δύο οθόνες να πρωτοστατούν (4,2 ίντσες για τον πίνακα οργάνων και 10,25 ίντσες για το multimedia αφής) και τους φυσικούς διακόπτες να αποτελούν ευχάριστη παρουσία για εμάς που δεν θέλουμε να κάνουμε τα πάντα μέσα από την οθόνη.
Επιπλέον, υπάρχει ασύρματη φόρτιση για τα smartphones που το υποστηρίζουν και αρκετές θήκες για αντικείμενα όπου και αν τις χρειαστείς, με έξυπνη κατανομή τους εκεί που πάντα ψάχνει το βλέμμα για να αφήσει ή να βρει ένα μικροαντικείμενο.
Το εσωτερικό είναι αρκετά σύγχρονο και ευχάριστο, με την εικόνα που αφήνει το Bayon να είναι εκείνη της αντοχής στο χρόνο και της καλής συναρμογής και όχι τόσο του αχρείαστου εντυπωσιασμού <strong><span style="text-decoration: underline;"><a href="https://www.caroto.gr/2024/09/19/hyundai-bayon-1-0-t-gdi-100-ps-dct-7-48v-test-drive/">(διαβάστε περισσότερα)</a></span></strong>
Σχόλια αναγνωστών