Η κινεζική έφοδος στα ευρωπαϊκά εδάφη συνεχίζεται με αμείωτους ρυθμούς.
Αυτή τη φορά την τιμητική του έχει το προσιτό ηλεκτρικό αυτοκίνητο πόλης της Leapmotor, που φέρει ωστόσο την υπογραφή του ομίλου Stellantis.
Στην πορεία των ταχύτατων και θηριωδών ηλεκτρικών αυτοκινήτων που συναντάμε ολοένα και πιο συχνά, χάθηκε κάπου το αρχικό νόημα της μετακίνησης χωρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Το αρχικό πλάνο δεν ήταν οι επιδόσεις και οι χώροι, ούτε η υπερφουτουριστική εμφάνιση, αλλά οι οικονομικές αστικές μετακινήσεις και η χρήση μίας τέτοιας κατασκευής ως δεύτερο όχημα για όλες τις δουλειές.
Εκεί εστίασε λοιπόν η Leapmotor και ο κολοσσός της Stellantis έβαλε το χεράκι του (αλλά και όλες τις απαραίτητες εγγυήσεις), ώστε να κυκλοφορήσει ανάμεσα μας το συμπαθέστατο T03.
Το μικρό πεντάθυρο ηλεκτρικό ξεπερνά μόλις τα 3,6 μέτρα σε μήκος (3,62 για την ακρίβεια) και θα μπορούσαμε να το κατατάξουμε κάπου ανάμεσα στο ηλεκτρικό 500αράκι, το Dacia Spring ή το Citroen e-C3.
Μόνο που το μοντέλο της δοκιμής μας είναι φθηνότερο από όλα τα παραπάνω (τουλάχιστον με την επιδότηση), έχει super εξοπλισμό και προσφέρει τη μεγαλύτερη αυτονομία (265 χιλιόμετρα σύμφωνα με το WLTP).
Αισθητικά το T03 μπορεί να μην είναι ένα «κόσμημα» όπως το Fiat 500e ή το Honda e, ωστόσο έχει τη δική του φιλοσοφία ουσίας, όπως συνηθίζουν άλλωστε οι κατασκευαστές από την Κίνα.
Απλές γραμμές χωρίς ρίσκα, όμορφα φωτιστικά σώματα, αρκετό ύψος για τα δεδομένα ενός μικρού αυτοκινήτου πόλης, με τα δύο οριζόντια νεύρα και τη διχρωμία στους καθρέπτες να σπάνε κάπως τη μονοτονία.
Η θύρα φόρτισης πάντως στη μάσκα θυμίζει την ταυτότητα του T03 αλλά και τονίζει το κομμάτι της πρακτικότητας και της ευκολίας που λείπει από αρκετά ακριβότερους αντιπάλους του.
Το μικρό της Leapmotor δεν διεκδικεί λοιπόν τον τίτλο του ομορφότερου αυτοκινήτου στην αγορά, θα μπορούσε να είναι όμως εύκολα το πιο πλήρες από πλευράς εξοπλισμού σε αυτό το βαλάντιο (15.850 ευρώ με επιδότηση και προωθητική ενέργεια).
Μπαίνεις λοιπόν και αντικρίζεις πίνακα οργάνων μεγέθους 8 ιντσών με καλή ευκρίνεια και πληροφόρηση, οθόνη αφής 10,1 ιντσών με εξαιρετικά γραφικά, πανοραμική γυάλινη οροφή που σκουραίνει ψηφιακά, συστήματα υποβοήθησης και όλα τα καλούδια που συναντάμε συνήθως σε ηλεκτρικά κοντά στα 30 χιλιάρικα (διαβάστε περισσότερα)
Στην πορεία των ταχύτατων και θηριωδών ηλεκτρικών αυτοκινήτων που συναντάμε ολοένα και πιο συχνά, χάθηκε κάπου το αρχικό νόημα της μετακίνησης χωρίς κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Το αρχικό πλάνο δεν ήταν οι επιδόσεις και οι χώροι, ούτε η υπερφουτουριστική εμφάνιση, αλλά οι οικονομικές αστικές μετακινήσεις και η χρήση μίας τέτοιας κατασκευής ως δεύτερο όχημα για όλες τις δουλειές.
Εκεί εστίασε λοιπόν η Leapmotor και ο κολοσσός της Stellantis έβαλε το χεράκι του (αλλά και όλες τις απαραίτητες εγγυήσεις), ώστε να κυκλοφορήσει ανάμεσα μας το συμπαθέστατο T03.
Το μικρό πεντάθυρο ηλεκτρικό ξεπερνά μόλις τα 3,6 μέτρα σε μήκος (3,62 για την ακρίβεια) και θα μπορούσαμε να το κατατάξουμε κάπου ανάμεσα στο ηλεκτρικό 500αράκι, το Dacia Spring ή το Citroen e-C3.
Μόνο που το μοντέλο της δοκιμής μας είναι φθηνότερο από όλα τα παραπάνω (τουλάχιστον με την επιδότηση), έχει super εξοπλισμό και προσφέρει τη μεγαλύτερη αυτονομία (265 χιλιόμετρα σύμφωνα με το WLTP).
Αισθητικά το T03 μπορεί να μην είναι ένα «κόσμημα» όπως το Fiat 500e ή το Honda e, ωστόσο έχει τη δική του φιλοσοφία ουσίας, όπως συνηθίζουν άλλωστε οι κατασκευαστές από την Κίνα.
Απλές γραμμές χωρίς ρίσκα, όμορφα φωτιστικά σώματα, αρκετό ύψος για τα δεδομένα ενός μικρού αυτοκινήτου πόλης, με τα δύο οριζόντια νεύρα και τη διχρωμία στους καθρέπτες να σπάνε κάπως τη μονοτονία.
Η θύρα φόρτισης πάντως στη μάσκα θυμίζει την ταυτότητα του T03 αλλά και τονίζει το κομμάτι της πρακτικότητας και της ευκολίας που λείπει από αρκετά ακριβότερους αντιπάλους του.
Το μικρό της Leapmotor δεν διεκδικεί λοιπόν τον τίτλο του ομορφότερου αυτοκινήτου στην αγορά, θα μπορούσε να είναι όμως εύκολα το πιο πλήρες από πλευράς εξοπλισμού σε αυτό το βαλάντιο (15.850 ευρώ με επιδότηση και προωθητική ενέργεια).
Μπαίνεις λοιπόν και αντικρίζεις πίνακα οργάνων μεγέθους 8 ιντσών με καλή ευκρίνεια και πληροφόρηση, οθόνη αφής 10,1 ιντσών με εξαιρετικά γραφικά, πανοραμική γυάλινη οροφή που σκουραίνει ψηφιακά, συστήματα υποβοήθησης και όλα τα καλούδια που συναντάμε συνήθως σε ηλεκτρικά κοντά στα 30 χιλιάρικα (διαβάστε περισσότερα)
Σχόλια αναγνωστών