Στα μη επανδρωμένα αεροσκάφη όπως UAV, SİHAs και TİHAs η Τουρκία έχει σημειώσει μεγάλη πρόοδο τα οποία μάλιστα χρησιμοποιεί σε Λιβύη αλλά και στην σοβούσα σύγκρουση στο Nagorno Karabakh
H Τουρκία τα τελευταία χρόνια και ειδικά εσχάτως έχει επιδείξει μεγάλη βελτίωση στην παραγωγή στρατιωτικού υλικού και δεν είναι τυχαίο ότι στις 100 κορυφαίες εταιρίες άμυνας στον κόσμο οι 7 είναι τουρκικές.
Ειδικά στα μη επανδρωμένα αεροσκάφη όπως UAV, SİHAs και TİHAs η Τουρκία έχει σημειώσει μεγάλη πρόοδο τα οποία μάλιστα χρησιμοποιεί σε Λιβύη αλλά και στην σοβούσα σύγκρουση στο Nagorno Karabakh την αμφισβητούμενη περιοχή μεταξύ Αρμενίας και Αζερμπαϊτζάν.
Η Τουρκία έχει επενδύσει σημαντικά κεφάλαια στην αμυντική βιομηχανία.
Με τις επενδύσεις που έχει πραγματοποιήσει τα τελευταία 18 χρόνια, μείωσε την εξωτερική εξάρτηση της η Τουρκία από 70% σε 30% στην αμυντική βιομηχανία.
Ο αριθμός των τουρκικών εταιριών αυξήθηκε από 56 σε 1500 εταιρίες, ο κύκλος εργασιών του αμυντικού τομέα αυξήθηκε από 1 δισεκατομμύριο σε 11 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Τουρκία εκπροσωπούνται από 7 εταιρείες στη λίστα των 100 κορυφαίων αμυντικών εταιρειών στον κόσμο.
Επίσης συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων 3-4 χωρών στον κόσμο στην παραγωγή UAV, SİHAs και TİHAs.
Μάλιστα οι Financial Times ανέφεραν ότι οι τουρκικοί SİHA είναι το αντίπαλο δέος προς τις ΗΠΑ, Ισραήλ και Κίνα.
Η Τουρκία το 2019, εξήγαγε κυρίως σε άλλες χώρες τανκς, θωρακισμένα οχήματα, ανταλλακτικά αεροσκαφών, όπλα και πυρομαχικά που αποτελούσαν εξοπλισμό αγοράς 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων ενώ π.χ. το 2002 ήταν 248 εκατομμύρια δολάρια.
Οι τούρκοι σχεδιάζουν να φθάσουν τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2023.
Το λογισμικό και τα πιο κρίσιμα στοιχεία σε UAV και UAV είναι τουρκικά
Ο τεχνικός διευθυντής της Baykar και ο πρόεδρος του Ιδρύματος T3, ο Selçuk Bayraktar που κατασκευάζει τα UAV και την SİHA's, είπε:
«Εάν η Τουρκία δεν κατασκευάσει το λογισμικό, δεν είναι δυνατό να αποκτήσει αυτήν την τεχνολογία.
Δεν μπορείτε να ειπωθεί ότι έχετε τον πλήρη έλεγχο.
Επομένως, τα πιο κρίσιμα στοιχεία όλων αυτών των συστημάτων, υποσυστημάτων, ιδίως υπολογιστών ελέγχου πτήσης πρέπει να είναι εθνικά.
Στα 12 δισεκ. η ναυπηγική βιομηχανία
Ο Demsmail Demir, Πρόεδρος της Αμυντικής Βιομηχανίας της Τουρκίας, δήλωσε ότι στοχεύουν στην αύξηση του συνολικού προϋπολογισμού στον στρατιωτικό ναυπηγικό τομέα σε 12 δισεκατομμύρια δολάρια.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που δόθηκαν στην τελετή, το πρόγραμμα παραγωγής ξεκίνησε στις 25 Φεβρουαρίου 2019 σύμφωνα με τη σύμβαση που υπογράφηκε μεταξύ του Ναυπηγείου της Ανατολίας και των Ενόπλων Δυνάμεων του Κατάρ στο πλαίσιο του έργου εφοδιασμού των δύο εκπαιδευτικών πλοίων (CTS) για τις ανάγκες των ενόπλων δυνάμεων του Κατάρ. Το πρώτο πλοίο θα παραδοθεί το 2021, το δεύτερο το 2022.
ΝΑVTEX για δοκιμές των S-400
Μια νέα NAVTEX κυκλοφόρησε στη Μαύρη Θάλασσα για δοκιμές πυροδότησης των ρωσικών συστημάτων αεροπορικής άμυνας S-400 μεταξύ 13-16 Οκτωβρίου.
NAVTEX μεταξύ Καστελόριζου και Ρόδου
Ο Σταθμός Antalya Navtex κυκλοφόρησε ένα νέο Navtex μεταξύ των νησιών Καστελόριζου και Ρόδου για εκπαίδευση σκοποβολής από τις τουρκικές ναυτικές δυνάμεις στις 9-10 Οκτωβρίου.
www.bankingnews.gr
Ειδικά στα μη επανδρωμένα αεροσκάφη όπως UAV, SİHAs και TİHAs η Τουρκία έχει σημειώσει μεγάλη πρόοδο τα οποία μάλιστα χρησιμοποιεί σε Λιβύη αλλά και στην σοβούσα σύγκρουση στο Nagorno Karabakh την αμφισβητούμενη περιοχή μεταξύ Αρμενίας και Αζερμπαϊτζάν.
Η Τουρκία έχει επενδύσει σημαντικά κεφάλαια στην αμυντική βιομηχανία.
Με τις επενδύσεις που έχει πραγματοποιήσει τα τελευταία 18 χρόνια, μείωσε την εξωτερική εξάρτηση της η Τουρκία από 70% σε 30% στην αμυντική βιομηχανία.
Ο αριθμός των τουρκικών εταιριών αυξήθηκε από 56 σε 1500 εταιρίες, ο κύκλος εργασιών του αμυντικού τομέα αυξήθηκε από 1 δισεκατομμύριο σε 11 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Τουρκία εκπροσωπούνται από 7 εταιρείες στη λίστα των 100 κορυφαίων αμυντικών εταιρειών στον κόσμο.
Επίσης συγκαταλέγεται μεταξύ των κορυφαίων 3-4 χωρών στον κόσμο στην παραγωγή UAV, SİHAs και TİHAs.
Μάλιστα οι Financial Times ανέφεραν ότι οι τουρκικοί SİHA είναι το αντίπαλο δέος προς τις ΗΠΑ, Ισραήλ και Κίνα.
Η Τουρκία το 2019, εξήγαγε κυρίως σε άλλες χώρες τανκς, θωρακισμένα οχήματα, ανταλλακτικά αεροσκαφών, όπλα και πυρομαχικά που αποτελούσαν εξοπλισμό αγοράς 3 δισεκατομμυρίων δολαρίων ενώ π.χ. το 2002 ήταν 248 εκατομμύρια δολάρια.
Οι τούρκοι σχεδιάζουν να φθάσουν τα 10 δισεκατομμύρια δολάρια έως το 2023.
Το λογισμικό και τα πιο κρίσιμα στοιχεία σε UAV και UAV είναι τουρκικά
Ο τεχνικός διευθυντής της Baykar και ο πρόεδρος του Ιδρύματος T3, ο Selçuk Bayraktar που κατασκευάζει τα UAV και την SİHA's, είπε:
«Εάν η Τουρκία δεν κατασκευάσει το λογισμικό, δεν είναι δυνατό να αποκτήσει αυτήν την τεχνολογία.
Δεν μπορείτε να ειπωθεί ότι έχετε τον πλήρη έλεγχο.
Επομένως, τα πιο κρίσιμα στοιχεία όλων αυτών των συστημάτων, υποσυστημάτων, ιδίως υπολογιστών ελέγχου πτήσης πρέπει να είναι εθνικά.
Στα 12 δισεκ. η ναυπηγική βιομηχανία
Ο Demsmail Demir, Πρόεδρος της Αμυντικής Βιομηχανίας της Τουρκίας, δήλωσε ότι στοχεύουν στην αύξηση του συνολικού προϋπολογισμού στον στρατιωτικό ναυπηγικό τομέα σε 12 δισεκατομμύρια δολάρια.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που δόθηκαν στην τελετή, το πρόγραμμα παραγωγής ξεκίνησε στις 25 Φεβρουαρίου 2019 σύμφωνα με τη σύμβαση που υπογράφηκε μεταξύ του Ναυπηγείου της Ανατολίας και των Ενόπλων Δυνάμεων του Κατάρ στο πλαίσιο του έργου εφοδιασμού των δύο εκπαιδευτικών πλοίων (CTS) για τις ανάγκες των ενόπλων δυνάμεων του Κατάρ. Το πρώτο πλοίο θα παραδοθεί το 2021, το δεύτερο το 2022.
ΝΑVTEX για δοκιμές των S-400
Μια νέα NAVTEX κυκλοφόρησε στη Μαύρη Θάλασσα για δοκιμές πυροδότησης των ρωσικών συστημάτων αεροπορικής άμυνας S-400 μεταξύ 13-16 Οκτωβρίου.
NAVTEX μεταξύ Καστελόριζου και Ρόδου
Ο Σταθμός Antalya Navtex κυκλοφόρησε ένα νέο Navtex μεταξύ των νησιών Καστελόριζου και Ρόδου για εκπαίδευση σκοποβολής από τις τουρκικές ναυτικές δυνάμεις στις 9-10 Οκτωβρίου.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών