Η FAZ για τα επιτεύγματα της τουρκικής πολεμικής βιομηχανίας
«Το καμάρι της Τουρκίας» είναι ο τίτλος της Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ) για τα νέα επιτεύγματα της τουρκικής βιομηχανίας εξοπλισμών, τα οποία αναμένεται να παρουσιαστούν στην έκθεση αμυντικών συστημάτων IDEF της Κωνσταντινούπολης, τον Μάιο.
Σύμφωνα με την εφημερίδα της Φρανκφούρτης «με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένονται κυρίως δύο πρωτότυπα μοντέλα ίδιας παραγωγής: το (νέο) τεθωρακισμένο Altay, για το οποίο οι Τούρκοι ισχυρίζονται ότι είναι εφάμιλλο του Leopard 2, καθώς και το μη επανδρωμένο αεροσκάφος Kizilelma, το πρώτο τουρκικό ντρόουν με κινητήρα αεριώθησης.
Η έλλειψη κατάλληλων κινητήρων είχε φρενάρει τα δύο εγχειρήματα.
Αλλά στο τεθωρακισμένο, η Τουρκία προχώρησε χάρη στη συνεργασία με τη Νότια Κορέα, στον δε κινητήρα αεριώθησης χάρη στη συνεργασία της με την Ουκρανία».
Μάλιστα η γερμανική εφημερίδα επισημαίνει ότι «σύμφωνα με πληροφορίες ειδικών του κλάδου το Kizilelma θεωρείται ακόμη και εναλλακτική λύση στο επανδρωμένο μαχητικό αεροσκάφος F-16.
Άδηλο παραμένει ακόμη, αν οι ΗΠΑ θα εγκρίνουν την παράδοση νέων F-16 στην Τουρκία και τον εκσυγχρονισμό των παλαιών F-16.
Η Τουρκία έχει ήδη ξεκαθαρίσει, ότι σε αντίθεση με τα ντρόουνς TB2- τα Kizilelma δεν προορίζονται για εξαγωγή».
Τέλος, η εφημερίδα της Φρανκφούρτης σημειώνει ότι η Τουρκία πραγματοποιεί «πρόοδο» στα σχέδιά της για ναυπήγηση πολεμικών πλοίων, αναφέροντας ως παράδειγμα την παραγγελία τεσσάρων κορβετών στο εξωτερικό στην περίοδο 2011-2019.
Και μία τελευταία παρατήρηση: «Ποικίλες εικασίες προκαλεί το γεγονός ότι, λίγες εβδομάδες μετά την παραγγελία, ο υπουργός Άμυνας Χουλουσί Akar επισκέφθηκε το Λονδίνο και παρήγγειλε μεταχειρισμένες βρετανικές φρεγάτες Type 23, σχεδιασμένες για να υποστηρίζουν αποστολές ανθυποβρυχιακού πολέμου.
Το ερώτημα είναι γιατί ο Akar βιάζεται τόσο πολύ να αποκτήσει τις φρεγάτες και πού σκοπεύει να τις χρησιμοποιήσει».
www.bankingnews.gr
Σύμφωνα με την εφημερίδα της Φρανκφούρτης «με ιδιαίτερο ενδιαφέρον αναμένονται κυρίως δύο πρωτότυπα μοντέλα ίδιας παραγωγής: το (νέο) τεθωρακισμένο Altay, για το οποίο οι Τούρκοι ισχυρίζονται ότι είναι εφάμιλλο του Leopard 2, καθώς και το μη επανδρωμένο αεροσκάφος Kizilelma, το πρώτο τουρκικό ντρόουν με κινητήρα αεριώθησης.
Η έλλειψη κατάλληλων κινητήρων είχε φρενάρει τα δύο εγχειρήματα.
Αλλά στο τεθωρακισμένο, η Τουρκία προχώρησε χάρη στη συνεργασία με τη Νότια Κορέα, στον δε κινητήρα αεριώθησης χάρη στη συνεργασία της με την Ουκρανία».
Μάλιστα η γερμανική εφημερίδα επισημαίνει ότι «σύμφωνα με πληροφορίες ειδικών του κλάδου το Kizilelma θεωρείται ακόμη και εναλλακτική λύση στο επανδρωμένο μαχητικό αεροσκάφος F-16.
Άδηλο παραμένει ακόμη, αν οι ΗΠΑ θα εγκρίνουν την παράδοση νέων F-16 στην Τουρκία και τον εκσυγχρονισμό των παλαιών F-16.
Η Τουρκία έχει ήδη ξεκαθαρίσει, ότι σε αντίθεση με τα ντρόουνς TB2- τα Kizilelma δεν προορίζονται για εξαγωγή».
Τέλος, η εφημερίδα της Φρανκφούρτης σημειώνει ότι η Τουρκία πραγματοποιεί «πρόοδο» στα σχέδιά της για ναυπήγηση πολεμικών πλοίων, αναφέροντας ως παράδειγμα την παραγγελία τεσσάρων κορβετών στο εξωτερικό στην περίοδο 2011-2019.
Και μία τελευταία παρατήρηση: «Ποικίλες εικασίες προκαλεί το γεγονός ότι, λίγες εβδομάδες μετά την παραγγελία, ο υπουργός Άμυνας Χουλουσί Akar επισκέφθηκε το Λονδίνο και παρήγγειλε μεταχειρισμένες βρετανικές φρεγάτες Type 23, σχεδιασμένες για να υποστηρίζουν αποστολές ανθυποβρυχιακού πολέμου.
Το ερώτημα είναι γιατί ο Akar βιάζεται τόσο πολύ να αποκτήσει τις φρεγάτες και πού σκοπεύει να τις χρησιμοποιήσει».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών