Οι οίκοι προιόντων πολυτελείας....καταφέρνουν να επιβιώνουν παρά την οικονομική κρίση
Μπορεί οι έμποροι να μαλώνουν για τις Κυριακές και οι καταναλωτές να έχουν μειώσει στο ελάχιστο δυνατό τις αγορές τους, ωστόσο οι πιο ακριβές μάρκες στην ελληνική αγορά, όπως οι Hermès, Dior, Prada και Louis Vuitton, φαίνεται να μην γνωρίζουν το αληθινό πρόσωπο της κρίσης.
Παρά την πρωτοφανή ύφεση, οι πωλήσεις και τα κέρδη αυτών των εταιρειών φαίνεται ότι έχουν πάει πολύ καλά, δείχνοντας το δρόμο στις ελληνικές φίρμες.
Σύμφωνα με τους αναλυτές, παρά το γεγονός ότι μέρος των κερδών τους προέρχεται από τις πωλήσεις τους στους Έλληνες, ως επί το πλείστον έχουν ωφεληθεί από τον τουρισμό της Αθήνας.
Είναι προφανές για όποιον βαδίζει στο κέντρο της Αθήνας ότι ένα σημαντικό μέρος της αύξησης των πωλήσεων για τις μάρκες πολυτελείας οφείλεται σε τουρίστες από την Κίνα, τη Ρωσία και τη Μέση Ανατολή.
Αυτό το νέο κύμα των τουριστών, που επισκέπτεται την Ελλάδα όλο και περισσότερο, συνδυάζει τη διασκέδαση με τα ψώνια, σε αντίθεση με τους πιο «παραδοσιακούς» Δυτικοευρωπαίους που θέλουν να επισκεφθούν την Ελλάδα για τα τουριστικά αξιοθέατα.
Παράλληλα, oι επιδόσεις για τους οίκους μόδας πολυτέλειας στην Ελλάδα δείχνει ότι είναι σε θέση να αντέξουν την οικονομική κρίση.
Η Hermès γιορτάζει το όγδοο έτος της στην ελληνική αγορά.
Πέρυσι, η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει τα κέρδη και τον κύκλο εργασιών της στην Ελλάδα.
Η κερδοφορία της από τα δύο καταστήματα στην Αθήνα έφτασε τις 850.000 ευρώ το 2013 σε σύγκριση με τις 531.000 ευρώ το προηγούμενο έτος.
Μετά από διορθωτικές κινήσεις, φαίνεται ότι και η θυγατρική της Louis Vuitton στην Ελλάδα είναι σε θέση να μειώσει τις ζημιές της.
Οι ζημίες της Louis Vuitton Hellas ανήλθαν στις 381.000 ευρώ το 2013, καταγράφοντας σημαντική πτώση σε σύγκριση με το 2012, όταν οι ζημίες της ανήλθαν σε 1,1 εκατ. ευρώ.
Η Prada εξακολουθεί να κατέχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά των Ελλήνων.
Μετά από επτά χρόνια λειτουργίας, το μοναδικό κατάστημα Prada στην Ελλάδα σημείωσε αύξηση των πωλήσεων κατά τη διάρκεια του 2013, φθάνοντας τα 5,5 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με τα 4,7 εκατ. κατά το προηγούμενο έτος.
Εν τω μεταξύ, η κερδοφορία της εταιρείας παρέμεινε σταθερή στις 150.000 ευρώ.
Τέλος, η Dior Grèce κατάφερε επίσης να μειώσει τις ζημίες της, ενώ αύξησε και τον κύκλο εργασιών της.
Ο γαλλικός οίκος μόδας μείωσε τις ζημίες του στις 178.000 ευρώ το 2013 από 404.000 ευρώ κατά το προηγούμενο έτος.
Πρώτη ενημέρωση: 07:45, Τρίτη 15 Ιουλίου 2014
www.bankingnews.gr
Παρά την πρωτοφανή ύφεση, οι πωλήσεις και τα κέρδη αυτών των εταιρειών φαίνεται ότι έχουν πάει πολύ καλά, δείχνοντας το δρόμο στις ελληνικές φίρμες.
Σύμφωνα με τους αναλυτές, παρά το γεγονός ότι μέρος των κερδών τους προέρχεται από τις πωλήσεις τους στους Έλληνες, ως επί το πλείστον έχουν ωφεληθεί από τον τουρισμό της Αθήνας.
Είναι προφανές για όποιον βαδίζει στο κέντρο της Αθήνας ότι ένα σημαντικό μέρος της αύξησης των πωλήσεων για τις μάρκες πολυτελείας οφείλεται σε τουρίστες από την Κίνα, τη Ρωσία και τη Μέση Ανατολή.
Αυτό το νέο κύμα των τουριστών, που επισκέπτεται την Ελλάδα όλο και περισσότερο, συνδυάζει τη διασκέδαση με τα ψώνια, σε αντίθεση με τους πιο «παραδοσιακούς» Δυτικοευρωπαίους που θέλουν να επισκεφθούν την Ελλάδα για τα τουριστικά αξιοθέατα.
Παράλληλα, oι επιδόσεις για τους οίκους μόδας πολυτέλειας στην Ελλάδα δείχνει ότι είναι σε θέση να αντέξουν την οικονομική κρίση.
Η Hermès γιορτάζει το όγδοο έτος της στην ελληνική αγορά.
Πέρυσι, η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει τα κέρδη και τον κύκλο εργασιών της στην Ελλάδα.
Η κερδοφορία της από τα δύο καταστήματα στην Αθήνα έφτασε τις 850.000 ευρώ το 2013 σε σύγκριση με τις 531.000 ευρώ το προηγούμενο έτος.
Μετά από διορθωτικές κινήσεις, φαίνεται ότι και η θυγατρική της Louis Vuitton στην Ελλάδα είναι σε θέση να μειώσει τις ζημιές της.
Οι ζημίες της Louis Vuitton Hellas ανήλθαν στις 381.000 ευρώ το 2013, καταγράφοντας σημαντική πτώση σε σύγκριση με το 2012, όταν οι ζημίες της ανήλθαν σε 1,1 εκατ. ευρώ.
Η Prada εξακολουθεί να κατέχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά των Ελλήνων.
Μετά από επτά χρόνια λειτουργίας, το μοναδικό κατάστημα Prada στην Ελλάδα σημείωσε αύξηση των πωλήσεων κατά τη διάρκεια του 2013, φθάνοντας τα 5,5 εκατ. ευρώ σε σύγκριση με τα 4,7 εκατ. κατά το προηγούμενο έτος.
Εν τω μεταξύ, η κερδοφορία της εταιρείας παρέμεινε σταθερή στις 150.000 ευρώ.
Τέλος, η Dior Grèce κατάφερε επίσης να μειώσει τις ζημίες της, ενώ αύξησε και τον κύκλο εργασιών της.
Ο γαλλικός οίκος μόδας μείωσε τις ζημίες του στις 178.000 ευρώ το 2013 από 404.000 ευρώ κατά το προηγούμενο έτος.
Πρώτη ενημέρωση: 07:45, Τρίτη 15 Ιουλίου 2014
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών