Τα τρόφιμα και τα ποτά βρίσκονται στην πρώτη θέση των εξαγωγών με ποσοστό 25%
Kύκλο εργασιών μεγαλύτερο από 10 εκατ. ευρώ δήλωσαν το 2013 έξι στις δέκα μεγάλες επιχειρήσεις στην Ελλάδα, ενώ το 50% προέρχεται απο τις εξαγωγές.
Αυτό προκύπτει από μελέτη της Eurobank για τις εξαγωγές, σε συνεργασία με την ΙCAP TNS, την οποία παρουσίασε ο Πλ. Μονοκρούσος, στη σημερινή εκδήλωση της τράπεζας, με θέμα "Ανταγωνιστικότητα, Εξωστρέφεια, Κίνητρα και Αντικίνητρα για τις ελληνικές εξαγωγές".
Τα τρόφιμα και τα ποτά βρίσκονται στην πρώτη θέση των εξαγωγών με ποσοστό 25%, ενώ ακολουθούν τα μηχανήματα, ο εξοπλισμός και οι μεταφορές με 22%.
Όπως προκύπτει από την ίδια έκθεση, οι ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις σε ποσοστό 98% στέλνουν τα προϊόντα τους στην Ευρώπη.
Επτά στις δέκα επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην έρευνα δραστηριοποιήθηκαν σε νέες αγορές το 2008.
Ταυτόχρονα επισημαίνεται πως η συρρίκνωση της ελληνικής αγοράς, εν μέσω κρίσης, ήταν ο βασικότερος λόγος για την έξοδό τους στις ευρωπαϊκές αγορές.
Σύμφωνα με τη μελέτη της Eurobank, οι ελληνικές επιχειρήσεις επενδύουν στην ανάπτυξη των προϊόντων και τη μείωση της τιμής.
"Οι κύριες κατηγορίες αντικινήτρων για τις εξαγωγικές διαδικασίες αφορούν το φορολογικό σύστημα, τον τραπεζικό δανεισμό και την απουσία εθνικού στρατηγικού σχεδιασμού.
www.bankingnews.gr
Αυτό προκύπτει από μελέτη της Eurobank για τις εξαγωγές, σε συνεργασία με την ΙCAP TNS, την οποία παρουσίασε ο Πλ. Μονοκρούσος, στη σημερινή εκδήλωση της τράπεζας, με θέμα "Ανταγωνιστικότητα, Εξωστρέφεια, Κίνητρα και Αντικίνητρα για τις ελληνικές εξαγωγές".
Τα τρόφιμα και τα ποτά βρίσκονται στην πρώτη θέση των εξαγωγών με ποσοστό 25%, ενώ ακολουθούν τα μηχανήματα, ο εξοπλισμός και οι μεταφορές με 22%.
Όπως προκύπτει από την ίδια έκθεση, οι ελληνικές εξαγωγικές επιχειρήσεις σε ποσοστό 98% στέλνουν τα προϊόντα τους στην Ευρώπη.
Επτά στις δέκα επιχειρήσεις που συμμετείχαν στην έρευνα δραστηριοποιήθηκαν σε νέες αγορές το 2008.
Ταυτόχρονα επισημαίνεται πως η συρρίκνωση της ελληνικής αγοράς, εν μέσω κρίσης, ήταν ο βασικότερος λόγος για την έξοδό τους στις ευρωπαϊκές αγορές.
Σύμφωνα με τη μελέτη της Eurobank, οι ελληνικές επιχειρήσεις επενδύουν στην ανάπτυξη των προϊόντων και τη μείωση της τιμής.
"Οι κύριες κατηγορίες αντικινήτρων για τις εξαγωγικές διαδικασίες αφορούν το φορολογικό σύστημα, τον τραπεζικό δανεισμό και την απουσία εθνικού στρατηγικού σχεδιασμού.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών