Η ΠΟΥ κατέταξε το 2012 τα καυσαέρια των κινητήρων ντίζελ στην κατηγορία των βέβαιων καρκινογόνων
Έρευνες πραγματοποιεί η γαλλική δικαιοσύνη στην έδρα της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen, στη Βιγιέ-Κοτερέ της βόρειας Γαλλίας και στο Παρίσι.
Η εισαγγελική έρευνα έχει ξεκινήσει από τις αρχές Οκτωβρίου για το περίφημο σκάνδαλο της Volkswagen που αφορά την τοποθέτηση του παράνομου λογισμικού στα αυτοκίνητα με κινητήρες ντίζελ και αναμένεται να φτάσει σε βάθος καθώς σύμφωνα με τη γαλλική εφημερίδα Journal du Dimanche, στα γραφεία της Volkswagen στο Ρουασί, του Παρισιού κατασχέθηκαν έγγραφα και υλικό πληροφορικής.
Παρόμοιες έρευνες έχουν ξεκινήσει και σε άλλες χώρες ,ενώ η Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας σε έγγραφός της σχετικά με τους ρύπους των ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων κατέταξε το 2012 τα καυσαέρια των κινητήρων ντίζελ στην κατηγορία των βέβαιων καρκινογόνων.
Αυτήν την εβδομάδα η έδρα της Volkswagen στην Ιταλία ερευνήθηκε από την αστυνομία, όπως και στη Γερμανία στις αρχές του μήνα. Εκπρόσωπος της εισαγγελίας του Μπρούνσβικ (βόρεια Γερμανία) δήλωσε ότι η γερμανική έρευνα επέτρεψε να ταυτοποιηθούν «περισσότεροι από δύο αλλά σαφώς λιγότεροι από δέκα» υπάλληλοι που φέρονται ότι ήταν υπεύθυνοι για την τοποθέτηση του αμφισβητούμενου λογισμικού.
Σε ολόκληρο τον κόσμο περίπου 11 εκατομμύρια οχήματα έφεραν το παράνομο λογισμικό, τόσο της VW όσο και της Audi, της Skoda και της SEAT, παραδέχθηκε η εταιρία.
Σχεδόν ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα έχουν πουληθεί στη Γαλλία, σύμφωνα με τη γαλλική θυγατρική της Volkswagen.
Στο μεταξύ, πηγές που επικαλείται το πρακτορείο Reuters ανέφεραν πως η Volkswagen είχε κατασκευάσει διαφορετικές εκδοχές του λογισμικού εξαπάτησης των δοκιμών εκπομπών ρύπων των πετρελαιοκίνητων οχημάτων της.
Στη διάρκεια επτά χρόνων η Volkswagen είχε αλλάξει το παράνομο λογισμικό της για τέσσερις τύπους κινητήρων, ανέφεραν τρεις άνθρωποι που γνωρίζουν την υπόθεση, μεταξύ των οποίων ένας διευθυντής της VW με γνώση του θέματος και ένας αξιωματούχος των ΗΠΑ που πρόκειται στην έρευνα στην εταιρία.
Εκπρόσωποι της VW στην Ευρώπη και στις Ηνωμένες Πολιτείες αρνήθηκαν να σχολιάσουν, επικαλούμενοι τις συνεχιζόμενες έρευνες της εταιρίας και των αρχών στις δύο περιοχές.
Στις 18 Σεπτεμβρίου η VW παραδέχθηκε δημόσια ότι χρησιμοποιούσε λογισμικό που φανέρωνε πότε ένα όχημα ντίζελ περνούσε από δοκιμή και χαμήλωνε προσωρινά τις εκπομπές τοξικών ρύπων ώστε να «περάσει» τους κανονισμούς των ΗΠΑ.
Όταν άρχισε να χρησιμοποιεί το παραποιημένο λογισμικό το 2008, η VW το τοποθέτησε στο κινητήρα ντίζελ EA189. Το λογισμικό προστέθηκε στη συνέχεια στον νεότερο ντιζελοκινητήρα EA288.
«Η VW θα έπρεπε να ανασχηματίζει το λογισμικό για κάθε νέα γενιά κινητήρων», δήλωσε ο αξιωματούχος των ΗΠΑ που πρόσκειται στη συνεχιζόμενη έρευνα για τη VW.
Η εισαγγελική έρευνα έχει ξεκινήσει από τις αρχές Οκτωβρίου για το περίφημο σκάνδαλο της Volkswagen που αφορά την τοποθέτηση του παράνομου λογισμικού στα αυτοκίνητα με κινητήρες ντίζελ και αναμένεται να φτάσει σε βάθος καθώς σύμφωνα με τη γαλλική εφημερίδα Journal du Dimanche, στα γραφεία της Volkswagen στο Ρουασί, του Παρισιού κατασχέθηκαν έγγραφα και υλικό πληροφορικής.
Παρόμοιες έρευνες έχουν ξεκινήσει και σε άλλες χώρες ,ενώ η Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας σε έγγραφός της σχετικά με τους ρύπους των ντιζελοκίνητων αυτοκινήτων κατέταξε το 2012 τα καυσαέρια των κινητήρων ντίζελ στην κατηγορία των βέβαιων καρκινογόνων.
Αυτήν την εβδομάδα η έδρα της Volkswagen στην Ιταλία ερευνήθηκε από την αστυνομία, όπως και στη Γερμανία στις αρχές του μήνα. Εκπρόσωπος της εισαγγελίας του Μπρούνσβικ (βόρεια Γερμανία) δήλωσε ότι η γερμανική έρευνα επέτρεψε να ταυτοποιηθούν «περισσότεροι από δύο αλλά σαφώς λιγότεροι από δέκα» υπάλληλοι που φέρονται ότι ήταν υπεύθυνοι για την τοποθέτηση του αμφισβητούμενου λογισμικού.
Σε ολόκληρο τον κόσμο περίπου 11 εκατομμύρια οχήματα έφεραν το παράνομο λογισμικό, τόσο της VW όσο και της Audi, της Skoda και της SEAT, παραδέχθηκε η εταιρία.
Σχεδόν ένα εκατομμύριο αυτοκίνητα έχουν πουληθεί στη Γαλλία, σύμφωνα με τη γαλλική θυγατρική της Volkswagen.
Στο μεταξύ, πηγές που επικαλείται το πρακτορείο Reuters ανέφεραν πως η Volkswagen είχε κατασκευάσει διαφορετικές εκδοχές του λογισμικού εξαπάτησης των δοκιμών εκπομπών ρύπων των πετρελαιοκίνητων οχημάτων της.
Στη διάρκεια επτά χρόνων η Volkswagen είχε αλλάξει το παράνομο λογισμικό της για τέσσερις τύπους κινητήρων, ανέφεραν τρεις άνθρωποι που γνωρίζουν την υπόθεση, μεταξύ των οποίων ένας διευθυντής της VW με γνώση του θέματος και ένας αξιωματούχος των ΗΠΑ που πρόκειται στην έρευνα στην εταιρία.
Εκπρόσωποι της VW στην Ευρώπη και στις Ηνωμένες Πολιτείες αρνήθηκαν να σχολιάσουν, επικαλούμενοι τις συνεχιζόμενες έρευνες της εταιρίας και των αρχών στις δύο περιοχές.
Στις 18 Σεπτεμβρίου η VW παραδέχθηκε δημόσια ότι χρησιμοποιούσε λογισμικό που φανέρωνε πότε ένα όχημα ντίζελ περνούσε από δοκιμή και χαμήλωνε προσωρινά τις εκπομπές τοξικών ρύπων ώστε να «περάσει» τους κανονισμούς των ΗΠΑ.
Όταν άρχισε να χρησιμοποιεί το παραποιημένο λογισμικό το 2008, η VW το τοποθέτησε στο κινητήρα ντίζελ EA189. Το λογισμικό προστέθηκε στη συνέχεια στον νεότερο ντιζελοκινητήρα EA288.
«Η VW θα έπρεπε να ανασχηματίζει το λογισμικό για κάθε νέα γενιά κινητήρων», δήλωσε ο αξιωματούχος των ΗΠΑ που πρόσκειται στη συνεχιζόμενη έρευνα για τη VW.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών