Τα ισχυρά λειτουργικά αποτελέσματα τρίτου τριμήνου των ευρωπαϊκών εταιρειών προμήθειας εξαρτημάτων και οι αισιόδοξες εκτιμήσεις για τα κέρδη υποδηλώνουν ότι το σκάνδαλο με τις αλλοιώσεις στα τεστ εκπομπής ρύπων της Volkswagen θα έχει περιορισμένο αντίκτυπο στην ανάπτυξη των εσόδων των προμηθευτών εξαρτημάτων για οχήματα το 2016, επισημαίνει η Moody's σε έκθεσή της, η οποία δημοσιεύθηκε σήμερα, Τετάρτη, 11 Νοεμβρίου 2015.
Οι οκτώ ευρωπαίοι προμηθευτές που έχουν μέχρι στιγμής ανακοινώσει αποτελέσματα, κατέδειξαν μια ανάπτυξη των οργανικών λειτουργικών εσόδων τους κατά μέσο όρο σε ετήσια βάση της τάξης του 3,8%.
Πίσω από αυτή την απόδοση ήταν η υγιής ανάπτυξη σε Ευρώπη και ΗΠΑ, που αντιστάθμισε την αδυναμία στην αγορά αυτοκινήτου στην Κίνα.
Ο αμερικανικός οίκος αναμένει ότι η ανάπτυξη των συνολικών εσόδων και των EBITDA για τον κλάδο θα φθάσει περί το 5% τους επόμενους 12-18 μήνες.
Αυτό έρχεται σε συνδυασμό με τις εκτιμήσεις ότι οι ταξινομήσεις νέων οχημάτων θα αυξηθούν περί το 2,5% το 2016 έναντι του 1,2% που αναμένεται για το 2015.
Ωστόσο, σημειώνει η Moody's, προμηθευτές με μεγαλύτερη έκθεση στη VW θα υποφέρουν περισσότερο αν η κρίση με τις εκπομπές ρύπων κλιμακωθεί και προκαλέσει μείωση του μεριδίου της VW στην αγορά.
Σε αυτές τις εταιρείες περιλαμβάνονται οι HP Pelzer Holding, Faurecia και Grupo Antolin-Irausa, το ένα πέμπτο των εσόδων εκάστης παράγεται από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.
Αν και το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων της VW απειλεί μερικές από τις εταιρείες προμήθειας εξαρτημάτων, παράλληλα δημιουργεί ευκαιρίες για άλλες.
Η τεχνική λύση της VW για τις αλλαγές στα 11 εκατ. οχήματα που επηρεάστηκαν από το παράνομο λογισμικό, θα δημιουργήσει πιθανές ευκαιρίες για άλλους προμηθευτές λογισμικών για τα τεστ εκπομπής ρύπων, όπως οι Continental και Faurecia.
www.bankingnews.gr
Οι οκτώ ευρωπαίοι προμηθευτές που έχουν μέχρι στιγμής ανακοινώσει αποτελέσματα, κατέδειξαν μια ανάπτυξη των οργανικών λειτουργικών εσόδων τους κατά μέσο όρο σε ετήσια βάση της τάξης του 3,8%.
Πίσω από αυτή την απόδοση ήταν η υγιής ανάπτυξη σε Ευρώπη και ΗΠΑ, που αντιστάθμισε την αδυναμία στην αγορά αυτοκινήτου στην Κίνα.
Ο αμερικανικός οίκος αναμένει ότι η ανάπτυξη των συνολικών εσόδων και των EBITDA για τον κλάδο θα φθάσει περί το 5% τους επόμενους 12-18 μήνες.
Αυτό έρχεται σε συνδυασμό με τις εκτιμήσεις ότι οι ταξινομήσεις νέων οχημάτων θα αυξηθούν περί το 2,5% το 2016 έναντι του 1,2% που αναμένεται για το 2015.
Ωστόσο, σημειώνει η Moody's, προμηθευτές με μεγαλύτερη έκθεση στη VW θα υποφέρουν περισσότερο αν η κρίση με τις εκπομπές ρύπων κλιμακωθεί και προκαλέσει μείωση του μεριδίου της VW στην αγορά.
Σε αυτές τις εταιρείες περιλαμβάνονται οι HP Pelzer Holding, Faurecia και Grupo Antolin-Irausa, το ένα πέμπτο των εσόδων εκάστης παράγεται από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία.
Αν και το σκάνδαλο με τις εκπομπές ρύπων της VW απειλεί μερικές από τις εταιρείες προμήθειας εξαρτημάτων, παράλληλα δημιουργεί ευκαιρίες για άλλες.
Η τεχνική λύση της VW για τις αλλαγές στα 11 εκατ. οχήματα που επηρεάστηκαν από το παράνομο λογισμικό, θα δημιουργήσει πιθανές ευκαιρίες για άλλους προμηθευτές λογισμικών για τα τεστ εκπομπής ρύπων, όπως οι Continental και Faurecia.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών