Εκατομμύρια φορτηγά θα συνωστίζονταν στα σύνορα της χώρας για χρονοβόρους και κοστοβόρους ελέγχους
Εκατομμύρια φορτηγά που καταφθάνουν στη Γερμανία θα αναγκάζονταν να περνούν από χρονοβόρους ελέγχους και κοστοβόρες διαδικασίες, εάν η συνθήκη Σένγκεν καταργείτο, σημειώνει σε κείμενό του το βελγικό think tank Bruegel.
Ειδικότερα, όπως σημειώνεται στο κείμενο, με τα όρια της συνθήκης Σένγκεν να δοκιμάζονται καθημερινά, ένα διάγραμμα που παρουσιάζει το Bruegel είναι ενδεικτικό για τις πιθανές οικονομικές επιπτώσεις που θα είχε η επαναφορά των διασυνοριακών ελέγχων.
Κάπου 3,8 εκατ. φορτηγά από την Αυστρία και 3,1 εκατ. φορτηγά από την Πολωνία διέσχισαν τα γερμανικά σύνορα μέσα στο 2015.
Όπως δείχνει και το διάγραμμα, οι δύο χώρες είναι η δεύτερη και η τρίτη συνηθέστερη χώρα προέλευσης για φορτηγά που εισέρχονται στη Γερμανία, μετά τα σχεδόν 6,5 εκατ. φορτηγά που προέρχονται από την Ολλανδία.
Αυτοί οι αριθμοί μεγεθύνονται κάθε χρόνο, αφού από το 1995 έως το 2012 τα φορτία που διακινήθηκαν με φορτηγά στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 44%.
Σημειώνεται ότι το 78% των συνολικών αγαθών που διακινούνται μεταφέρονται μέσω οδικού δικτύου.
Όπως σημειώνει το Bruegel, είναι ξεκάθαρο ότι εάν οι συνοριακοί έλεγχοι επανέρχονταν στη Γερμανία ή τις γειτονικές της ώρες, όπως έχει συμβεί στη Δανία και τη Σουηδία, το οικονομικό κόστος από τις καθυστερήσεις θα ήταν εξαιρετικά σημαντικό.
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, όπως σημειώνεται στο κείμενο, με τα όρια της συνθήκης Σένγκεν να δοκιμάζονται καθημερινά, ένα διάγραμμα που παρουσιάζει το Bruegel είναι ενδεικτικό για τις πιθανές οικονομικές επιπτώσεις που θα είχε η επαναφορά των διασυνοριακών ελέγχων.
Κάπου 3,8 εκατ. φορτηγά από την Αυστρία και 3,1 εκατ. φορτηγά από την Πολωνία διέσχισαν τα γερμανικά σύνορα μέσα στο 2015.
Όπως δείχνει και το διάγραμμα, οι δύο χώρες είναι η δεύτερη και η τρίτη συνηθέστερη χώρα προέλευσης για φορτηγά που εισέρχονται στη Γερμανία, μετά τα σχεδόν 6,5 εκατ. φορτηγά που προέρχονται από την Ολλανδία.
Αυτοί οι αριθμοί μεγεθύνονται κάθε χρόνο, αφού από το 1995 έως το 2012 τα φορτία που διακινήθηκαν με φορτηγά στη Γερμανία αυξήθηκαν κατά 44%.
Σημειώνεται ότι το 78% των συνολικών αγαθών που διακινούνται μεταφέρονται μέσω οδικού δικτύου.
Όπως σημειώνει το Bruegel, είναι ξεκάθαρο ότι εάν οι συνοριακοί έλεγχοι επανέρχονταν στη Γερμανία ή τις γειτονικές της ώρες, όπως έχει συμβεί στη Δανία και τη Σουηδία, το οικονομικό κόστος από τις καθυστερήσεις θα ήταν εξαιρετικά σημαντικό.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών