Αισιοδοξία επιτρέπει η αναθέρμανση της ναυτιλιακής μεταφοράς πετρελαίου που προκαλείται από την καθίζηση των τιμών του «μαύρου χρυσού»
Δύσκολες συνθήκες λειτουργίας θα συνεχίσουν να αντιμετωπίζουν ολόκληρο το 2016 οι διεθνείς ναυτιλιακές εταιρείες, καθώς και οι διαχειριστές πλοίων μεταφοράς εμπορευματο-κιβωτίων (container ships) και χύδην ξηρού φορτίου (dry bulk carriers).
Αυτό επισημαίνει σε ανάλυσή του ο διεθνής οίκος αξιολόγησης Standard & Poor's (S&P), σύμφωνα με τον οποίο η ασθενής ζήτηση και η χρόνια «δομική υπερπροσφορά» στη ναυτιλιακή βιομηχανία, θα συνεχίζουν να τη στοιχειώνουν για αρκετούς ακόμα μήνες.
«Αναμένουμε, ότι η επιβράδυνση της ανάπτυξης στην Κίνα και σε άλλες ανεπτυγμένες χώρες που εισάγουν ένα μεγάλο μέρος των διεθνώς διαπραγματευομένων εμπορευματικών αγαθών, θα περιορίσει τη χρήση των πλοίων της ποντοπόρου ναυτιλίας και θα αποτρέψει την ανάκαμψη των ναύλων τους», επεσήμανε ο S&P.
Αισιοδοξία επιτρέπει η αναθέρμανση της ναυτιλιακής μεταφοράς πετρελαίου που προκαλείται από την καθίζηση των τιμών του «μαύρου χρυσού», με θετικές επιπτώσεις στους ναύλους των δεξαμενόπλοιων (tanker ships).
Επίσης, η πτώση των τιμών του πετρελαίου έχει συνδράμει στη συγκράτηση των λειτουργικών εξόδων των ναυτιλιακών γραμμών μεταφοράς εμπορευματο-κιβωτίων, αλλά και των διαχειριστών επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων (ferry operators).
Η πραγματικότητα στη ναυτιλιακή βιομηχανία σήμερα περιλαμβάνει ναύλους οι οποίοι μετά βίας καλύπτουν το λειτουργικό κόστος των πλοίων, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις δεν καλύπτουν ούτε αυτό.
Η πλειονότητα των 16 ναυτιλιακών εταιρειών διεθνών μεταφορών που παρακολουθεί ο S&P έχουν αξιολογηθεί σε μάλλον ασθενές επίπεδο - από «BB» έως «B» - ενώ οι επερχόμενες επαναξιολογήσεις θα κλίνουν περισσότερο σε υποβαθμίσεις το 2016, όπως προειδοποιεί ο διεθνής οίκος.
Οι αξιολογήσεις του βασίζονται στην παραδοχή ότι οι εταιρείες αυτές θα διατηρήσουν ακέραιη τη χρηματο-οικονομική τους πειθαρχία και ότι θα παραγγείλουν λιγότερα πλοία το 2016, λόγω των ευάλωτων προοπτικών ανάκαμψης των κερδών τους.
www.bankingnews.gr
Αυτό επισημαίνει σε ανάλυσή του ο διεθνής οίκος αξιολόγησης Standard & Poor's (S&P), σύμφωνα με τον οποίο η ασθενής ζήτηση και η χρόνια «δομική υπερπροσφορά» στη ναυτιλιακή βιομηχανία, θα συνεχίζουν να τη στοιχειώνουν για αρκετούς ακόμα μήνες.
«Αναμένουμε, ότι η επιβράδυνση της ανάπτυξης στην Κίνα και σε άλλες ανεπτυγμένες χώρες που εισάγουν ένα μεγάλο μέρος των διεθνώς διαπραγματευομένων εμπορευματικών αγαθών, θα περιορίσει τη χρήση των πλοίων της ποντοπόρου ναυτιλίας και θα αποτρέψει την ανάκαμψη των ναύλων τους», επεσήμανε ο S&P.
Αισιοδοξία επιτρέπει η αναθέρμανση της ναυτιλιακής μεταφοράς πετρελαίου που προκαλείται από την καθίζηση των τιμών του «μαύρου χρυσού», με θετικές επιπτώσεις στους ναύλους των δεξαμενόπλοιων (tanker ships).
Επίσης, η πτώση των τιμών του πετρελαίου έχει συνδράμει στη συγκράτηση των λειτουργικών εξόδων των ναυτιλιακών γραμμών μεταφοράς εμπορευματο-κιβωτίων, αλλά και των διαχειριστών επιβατηγών-οχηματαγωγών πλοίων (ferry operators).
Η πραγματικότητα στη ναυτιλιακή βιομηχανία σήμερα περιλαμβάνει ναύλους οι οποίοι μετά βίας καλύπτουν το λειτουργικό κόστος των πλοίων, ενώ σε κάποιες περιπτώσεις δεν καλύπτουν ούτε αυτό.
Η πλειονότητα των 16 ναυτιλιακών εταιρειών διεθνών μεταφορών που παρακολουθεί ο S&P έχουν αξιολογηθεί σε μάλλον ασθενές επίπεδο - από «BB» έως «B» - ενώ οι επερχόμενες επαναξιολογήσεις θα κλίνουν περισσότερο σε υποβαθμίσεις το 2016, όπως προειδοποιεί ο διεθνής οίκος.
Οι αξιολογήσεις του βασίζονται στην παραδοχή ότι οι εταιρείες αυτές θα διατηρήσουν ακέραιη τη χρηματο-οικονομική τους πειθαρχία και ότι θα παραγγείλουν λιγότερα πλοία το 2016, λόγω των ευάλωτων προοπτικών ανάκαμψης των κερδών τους.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών