Πολύ λίγες εταιρείες έχουν το βαθμό πιστών καταναλωτών που έχει η Apple - Πολλοί από τους παράγοντες που πλήττουν την τιμή της μετοχής είναι προσωρινοί και μπορεί να αντιστραφούν τους επόμενους 6-12 μήνες
Επιμένουμε στην πρόβλεψή μας για την Apple, με την τιμή-στόχο για τη μετοχή της εταιρείας να βρίσκεται στα 150 δολάρια, τονίζει σε συνέντευξή του ο αναλυτής της ελβετικής τράπεζας Credit Suisse, Kulbinder Garcha.
Μιλώντας την Τρίτη 3 Μαΐου στο CNBC επανέλαβε τη συγκεκρικέμνη πρόβλεψη, την ώρα που η μετοχή του τεχνολογικού κολοσσού διαπραγματευόταν στη Wall Street κοντά στα χαμηλά 52 εβδομάδων, στην περιοχή των 93,5 δολαρίων.
Οι μετοχές της Apple βυθίστηκαν μετά την ανακοίνωση απογοητευτικών κερδών την περασμένη εβδομάδα.
Στο φορολογικό Β' τρίμηνο, η Apple ανέφερε για πρώτη φορά μείωση εσόδων έπειτα από 13 χρόνια και είδε τις πωλήσεις του iPhone να υποχωρούν για πρώτη φορά σε σχέση με τα μεγέθη του προηγούμενου έτους.
Αλλά πολλοί από τους παράγοντες που πλήττουν την τιμή της μετοχής της Apple είναι προσωρινοί και μπορεί να αντιστραφούν τους επόμενους 6-12 μήνες, λέει ο Garcha.
«Από την πλευρά του iPhone, αυτό που πραγματικά πλήττει τη ζήτηση είναι ο ρυθμός αναβάθμισης.
Η Apple είχε ένα επιταχυνόμενο ρυθμό αναβάθμισης με το iPhone 6.
Φέτος υπάρχει μία ομαλοποίηση», δήλωσε στο CNBC.
Ο Garcha είπε ότι είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι οι χρήστες iPhone συνήθως αντικαθιστούν τις συσκευές τους σε 13 μήνες, και 90%-95% από αυτούς έχουν εμμονή με τα προϊόντα της εταιρείας.
Αν διατηρηθούν αυτές οι τάσεις, οι πωλήσεις των iPhone μπορεί να ανακάμψουν, σημείωσε.
Με τις μετοχές να διαπραγματεύονται περίπου 9,5 φορές τα μελλοντικά κέρδη, η αποτίμηση της Apple είναι σύμφωνη με εκείνη των άλλων κατασκευαστών κινητών τηλεφώνων, υπογραμμίζει ο ίδιος.
«Αυτό που είναι διαφορετικό για αυτήν την επιχείρηση είναι ότι πολύ λίγες εταιρείες έχουν το βαθμό πιστών καταναλωτών που έχει η Apple», τόνισε.
Για να διαταράξει κανείς το υφιστάμενο καθεστώς με την Apple, ένας αντίπαλος θα πρέπει να εισαγάγει μια καλύτερη εμπειρία χρήστη σε υπολογιστή, κινητό και τηλεοπτικές πλατφόρμες σε χαμηλότερη τιμή, είπε ο Garcha.
Όσον αφορά τη διεθνή ανάπτυξη, η Apple είναι σε θέση να δημιουργήσει ακόμη 90-95 δισ. δολ. μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, αν μπορέσει να επαναλάβει την επιτυχία της στην Κίνα μεταξύ των καταναλωτών οι οποίοι μπορούν να δαπανούν κατά μέσο όρο 600 δολ. το χρόνο για τα προϊόντα της Apple, σύμφωνα με την Credit Suisse.
Για να γίνει αυτό, η Apple θα πρέπει να επεκτείνει την πρόσβασή της σε αγορές όπως η Ινδία, η Βραζιλία και η Ρωσία, όπου επί του παρόντος δεν διαθέτει άμεση παρουσία στο λιανικό εμπόριο και στην τεχνική υποστήριξη, κατέληξε ο Garcha.
www.bankingnews.gr
Μιλώντας την Τρίτη 3 Μαΐου στο CNBC επανέλαβε τη συγκεκρικέμνη πρόβλεψη, την ώρα που η μετοχή του τεχνολογικού κολοσσού διαπραγματευόταν στη Wall Street κοντά στα χαμηλά 52 εβδομάδων, στην περιοχή των 93,5 δολαρίων.
Οι μετοχές της Apple βυθίστηκαν μετά την ανακοίνωση απογοητευτικών κερδών την περασμένη εβδομάδα.
Στο φορολογικό Β' τρίμηνο, η Apple ανέφερε για πρώτη φορά μείωση εσόδων έπειτα από 13 χρόνια και είδε τις πωλήσεις του iPhone να υποχωρούν για πρώτη φορά σε σχέση με τα μεγέθη του προηγούμενου έτους.
Αλλά πολλοί από τους παράγοντες που πλήττουν την τιμή της μετοχής της Apple είναι προσωρινοί και μπορεί να αντιστραφούν τους επόμενους 6-12 μήνες, λέει ο Garcha.
«Από την πλευρά του iPhone, αυτό που πραγματικά πλήττει τη ζήτηση είναι ο ρυθμός αναβάθμισης.
Η Apple είχε ένα επιταχυνόμενο ρυθμό αναβάθμισης με το iPhone 6.
Φέτος υπάρχει μία ομαλοποίηση», δήλωσε στο CNBC.
Ο Garcha είπε ότι είναι σημαντικό να θυμόμαστε ότι οι χρήστες iPhone συνήθως αντικαθιστούν τις συσκευές τους σε 13 μήνες, και 90%-95% από αυτούς έχουν εμμονή με τα προϊόντα της εταιρείας.
Αν διατηρηθούν αυτές οι τάσεις, οι πωλήσεις των iPhone μπορεί να ανακάμψουν, σημείωσε.
Με τις μετοχές να διαπραγματεύονται περίπου 9,5 φορές τα μελλοντικά κέρδη, η αποτίμηση της Apple είναι σύμφωνη με εκείνη των άλλων κατασκευαστών κινητών τηλεφώνων, υπογραμμίζει ο ίδιος.
«Αυτό που είναι διαφορετικό για αυτήν την επιχείρηση είναι ότι πολύ λίγες εταιρείες έχουν το βαθμό πιστών καταναλωτών που έχει η Apple», τόνισε.
Για να διαταράξει κανείς το υφιστάμενο καθεστώς με την Apple, ένας αντίπαλος θα πρέπει να εισαγάγει μια καλύτερη εμπειρία χρήστη σε υπολογιστή, κινητό και τηλεοπτικές πλατφόρμες σε χαμηλότερη τιμή, είπε ο Garcha.
Όσον αφορά τη διεθνή ανάπτυξη, η Apple είναι σε θέση να δημιουργήσει ακόμη 90-95 δισ. δολ. μέσα στα επόμενα πέντε χρόνια, αν μπορέσει να επαναλάβει την επιτυχία της στην Κίνα μεταξύ των καταναλωτών οι οποίοι μπορούν να δαπανούν κατά μέσο όρο 600 δολ. το χρόνο για τα προϊόντα της Apple, σύμφωνα με την Credit Suisse.
Για να γίνει αυτό, η Apple θα πρέπει να επεκτείνει την πρόσβασή της σε αγορές όπως η Ινδία, η Βραζιλία και η Ρωσία, όπου επί του παρόντος δεν διαθέτει άμεση παρουσία στο λιανικό εμπόριο και στην τεχνική υποστήριξη, κατέληξε ο Garcha.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών