Εδώ και 5 χρόνια η εταιρεία έχει μηδενικό ρυθμό ανάπτυξης στη διαφήμιση
Είναι δύσκολο να προχωρήσει κανείς στην αγορά σημαντικής συμμετοχής στη Yahoo αυτές τις μέρες, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της RBC, Mark Mahaney, στο CNBC το πρωί της Δευτέρας 16 Μαΐου.
Ο Mahaney, έχοντας γνώση και πολύ αυτοπεποίθηση στον κομμάτι του Ιντερνέτ, εξέφρασε το σκεπτικισμό του για τη Yahoo, εν μέσω ειδήσεων ότι οι δισεκατομμυριούχοι επενδυτές Warren Buffett (Berkshire Hathaway) και Dan Gilbert (Rock Ventures) είχε συμμαχήσει για να αγοράσουν την πολύπαθη εταιρεία τεχνολογίας.
«Ένα από τα μεγαλύτερα θέματα σε ολόκληρο τον τομέα του ιντερνέτ σήμερα είναι που πρέπει κανείς να έχει μεγαλύτερες και που μικρότερες θέσεις», δήλωσε ο Mahaney.
«Το βλέπουμε στον τομέα της λιανικής, στα ταξίδια και σίγουρα το βλέπουμε στη διαφήμιση.
Σχεδόν το 60% των παγκόσμιων προϋπολογισμών διαφήμισης κατευθύνονται προς 2 ονόματα: Το Facebook και το Google».
Αυτοί οι γίγαντες τεχνολογίας συνεχίζουν να επεκτείνονται και να παράγουν έσοδα, ενώ η Yahoo έχει μηδενικό ρυθμό ανάπτυξης στη διαφήμιση εδώ και πέντε χρόνια.
«Είναι μία πολύ δύσκολη επιλογή για επένδυση», είπε.
Ωστόσο, Mahaney είναι αισιόδοξος για άλλες εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Netflix και η Yelp, τα οποία είναι οι πρώτες επιλογές αγοράς για την RBC στη μεγάλη και τη μικρή κεφαλαιοποίηση αντίστοιχα.
Ειδικότερα, το Netflix είναι σε θέση να κατακτήσει περισσότερο από το 10% των οικιακών ευρυζωνικών αγορών σε όλο τον κόσμο.
«Είναι μια παγκόσμια εταιρεία, έχουμε έναρξη σε 130 νέες αγορές από τις αρχές του έτους», δήλωσε ο Mahaney.
«Αυτές θα χρειαστούν χρόνο για να χτίσουν μία γερή βάση, αλλά θα το καταφέρει σε υπερθετικό βαθμό.
Καλό θα ήταν να αγοράσετε τη μετοχή της προτού το καταλάβει η αγορά».
www.bankingnews.gr
Ο Mahaney, έχοντας γνώση και πολύ αυτοπεποίθηση στον κομμάτι του Ιντερνέτ, εξέφρασε το σκεπτικισμό του για τη Yahoo, εν μέσω ειδήσεων ότι οι δισεκατομμυριούχοι επενδυτές Warren Buffett (Berkshire Hathaway) και Dan Gilbert (Rock Ventures) είχε συμμαχήσει για να αγοράσουν την πολύπαθη εταιρεία τεχνολογίας.
«Ένα από τα μεγαλύτερα θέματα σε ολόκληρο τον τομέα του ιντερνέτ σήμερα είναι που πρέπει κανείς να έχει μεγαλύτερες και που μικρότερες θέσεις», δήλωσε ο Mahaney.
«Το βλέπουμε στον τομέα της λιανικής, στα ταξίδια και σίγουρα το βλέπουμε στη διαφήμιση.
Σχεδόν το 60% των παγκόσμιων προϋπολογισμών διαφήμισης κατευθύνονται προς 2 ονόματα: Το Facebook και το Google».
Αυτοί οι γίγαντες τεχνολογίας συνεχίζουν να επεκτείνονται και να παράγουν έσοδα, ενώ η Yahoo έχει μηδενικό ρυθμό ανάπτυξης στη διαφήμιση εδώ και πέντε χρόνια.
«Είναι μία πολύ δύσκολη επιλογή για επένδυση», είπε.
Ωστόσο, Mahaney είναι αισιόδοξος για άλλες εταιρείες τεχνολογίας, όπως η Netflix και η Yelp, τα οποία είναι οι πρώτες επιλογές αγοράς για την RBC στη μεγάλη και τη μικρή κεφαλαιοποίηση αντίστοιχα.
Ειδικότερα, το Netflix είναι σε θέση να κατακτήσει περισσότερο από το 10% των οικιακών ευρυζωνικών αγορών σε όλο τον κόσμο.
«Είναι μια παγκόσμια εταιρεία, έχουμε έναρξη σε 130 νέες αγορές από τις αρχές του έτους», δήλωσε ο Mahaney.
«Αυτές θα χρειαστούν χρόνο για να χτίσουν μία γερή βάση, αλλά θα το καταφέρει σε υπερθετικό βαθμό.
Καλό θα ήταν να αγοράσετε τη μετοχή της προτού το καταλάβει η αγορά».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών