H ανάπτυξη των αξιολογούμενων εταιρειών κατά πάσα πιθανότητα θα ξεπεράσει το μέσο όρο του κλάδου
Σταδιακή επιβράδυνση στην αύξηση των εσόδων των κινεζικών κατασκευαστικών εταιρειών διαπιστώνει η Moody's, εν μέσω επιβράδυνσης της οικονομικής ανάπτυξης και μεταρρυθμίσεων.
Επισημαίνει ωστόσο, ότι η ανάπτυξη των αξιολογούμενων εταιρειών κατά πάσα πιθανότητα θα ξεπεράσει το μέσο όρο του κλάδου, λόγω της ηγετικής θέσης των κινεζικών κατασκευαστικών εταιρειών στην αγορά.
«Αναμένουμε αύξηση των εσόδων του κινεζικού κλάδου κατασκευών σε χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό το 2016, παρόμοιο με το 2% που είχε καταγραφεί το 2015, αλλά κάτω από 8,7% του 2014», λέει ο Chenyi Lu, αντιπρόεδρος και επικεφαλής αναλυτής της Moody's.
«Η επιβράδυνση της αύξησης των εσόδων είναι σταδιακή, λόγω των μεγάλου αριθμού ανεκτέλεστων παραγγελιών από τις κατασκευαστικές εταιρείες και τις καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των έργων», προσθέτει ο Lu.
Η Moody's σημειώνει, ότι ο συνολικός μέσος όρος από έτος σε έτος του ποσοστού αύξησης των εσόδων της ονομαστικής αξίας των εταιρειών που έχει στο χαρτοφυλάκιο της, θα είναι περίπου 6,3% το 2016, ποσοστό υψηλότερο από το σύνολο του κλάδου.
Σύμφωνα με την έκθεση, το συνολικό περιθώριο κέρδους προ φόρων σε όλο το εύρος του κλάδου των κατασκευαστικών εταιρειών είναι επίσης υπό πίεση και θα παραμείνει πιθανότατα κοντά στο 3% το 2016.
Σύμφωνα επίσης με την έκθεση, η κατασκευή οικιστικών και εμπορικών κτιρίων κατά πάσα πιθανότητα θα παραμείνει υποτονική κατά τους επόμενους 12-18 μήνες, λόγω της οικονομικής επιβράδυνσης της Κίνας, την συγκρατημένη αύξηση των πωλήσεων ακινήτων και το υψηλό ποσοστό απούλητων ακινήτων σε πόλεις χαμηλότερης εμπορικής αξίας.
Η Moody's υποστηρίζει, ότι όλα αυτά έχουν κάνει τους εργολάβους να επιβραδύνουν το ρυθμό των νέων έργων, κάτι που σημαίνει λιγότερες συμβάσεις για τις εταιρείες που κατασκευάζουν ιδιωτικές κατοικίες.
Ωστόσο, η κινεζική κυβέρνηση θα συνεχίσει να επενδύει σημαντικά στον τομέα των σιδηροδρόμων, των αυτοκινητοδρόμων και την επέκταση των οδικών αξόνων αυτό το χρόνο για την τόνωση της οικονομικής ανάπτυξης και την διασύνδεση των περιφερειών της χώρας.
Οι έξι κατασκευαστικές εταιρείες που έχουν αξιολογηθεί, είναι η China State Construction Engineering Corp Ltd (A2-), China Railway Construction Corp Ltd (A3-), China Communications Construction Co. Ltd. (A3-), Power Construction Corporation of China (A3-), Shanghai Construction Group Co., Ltd. (Baa1-) και China Metallurgical Group Corporation (Baa3-).
Αυτές οι έξι εταιρείες είναι μεταξύ των μεγαλύτερων σε έσοδα κατασκευαστικών εταιρειών στην Κίνα και έχουν καλύτερη πρόσβαση χρηματοδότησης από τις υπόλοιπες του κλάδου, λόγω της ιδιοκτησίας τους από τις κεντρικές ή τοπικές κυβερνήσεις.
www.bankingnews.gr
Επισημαίνει ωστόσο, ότι η ανάπτυξη των αξιολογούμενων εταιρειών κατά πάσα πιθανότητα θα ξεπεράσει το μέσο όρο του κλάδου, λόγω της ηγετικής θέσης των κινεζικών κατασκευαστικών εταιρειών στην αγορά.
«Αναμένουμε αύξηση των εσόδων του κινεζικού κλάδου κατασκευών σε χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό το 2016, παρόμοιο με το 2% που είχε καταγραφεί το 2015, αλλά κάτω από 8,7% του 2014», λέει ο Chenyi Lu, αντιπρόεδρος και επικεφαλής αναλυτής της Moody's.
«Η επιβράδυνση της αύξησης των εσόδων είναι σταδιακή, λόγω των μεγάλου αριθμού ανεκτέλεστων παραγγελιών από τις κατασκευαστικές εταιρείες και τις καθυστερήσεις στην ολοκλήρωση των έργων», προσθέτει ο Lu.
Η Moody's σημειώνει, ότι ο συνολικός μέσος όρος από έτος σε έτος του ποσοστού αύξησης των εσόδων της ονομαστικής αξίας των εταιρειών που έχει στο χαρτοφυλάκιο της, θα είναι περίπου 6,3% το 2016, ποσοστό υψηλότερο από το σύνολο του κλάδου.
Σύμφωνα με την έκθεση, το συνολικό περιθώριο κέρδους προ φόρων σε όλο το εύρος του κλάδου των κατασκευαστικών εταιρειών είναι επίσης υπό πίεση και θα παραμείνει πιθανότατα κοντά στο 3% το 2016.
Σύμφωνα επίσης με την έκθεση, η κατασκευή οικιστικών και εμπορικών κτιρίων κατά πάσα πιθανότητα θα παραμείνει υποτονική κατά τους επόμενους 12-18 μήνες, λόγω της οικονομικής επιβράδυνσης της Κίνας, την συγκρατημένη αύξηση των πωλήσεων ακινήτων και το υψηλό ποσοστό απούλητων ακινήτων σε πόλεις χαμηλότερης εμπορικής αξίας.
Η Moody's υποστηρίζει, ότι όλα αυτά έχουν κάνει τους εργολάβους να επιβραδύνουν το ρυθμό των νέων έργων, κάτι που σημαίνει λιγότερες συμβάσεις για τις εταιρείες που κατασκευάζουν ιδιωτικές κατοικίες.
Ωστόσο, η κινεζική κυβέρνηση θα συνεχίσει να επενδύει σημαντικά στον τομέα των σιδηροδρόμων, των αυτοκινητοδρόμων και την επέκταση των οδικών αξόνων αυτό το χρόνο για την τόνωση της οικονομικής ανάπτυξης και την διασύνδεση των περιφερειών της χώρας.
Οι έξι κατασκευαστικές εταιρείες που έχουν αξιολογηθεί, είναι η China State Construction Engineering Corp Ltd (A2-), China Railway Construction Corp Ltd (A3-), China Communications Construction Co. Ltd. (A3-), Power Construction Corporation of China (A3-), Shanghai Construction Group Co., Ltd. (Baa1-) και China Metallurgical Group Corporation (Baa3-).
Αυτές οι έξι εταιρείες είναι μεταξύ των μεγαλύτερων σε έσοδα κατασκευαστικών εταιρειών στην Κίνα και έχουν καλύτερη πρόσβαση χρηματοδότησης από τις υπόλοιπες του κλάδου, λόγω της ιδιοκτησίας τους από τις κεντρικές ή τοπικές κυβερνήσεις.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών