Αποθέματα ρεκόρ για το πετρέλαιο και βενζίνη στις ΗΠΑ - Εκατομμύρια βαρέλια παραμένουν αποθηκευμένοι σε δεξαμενόπλοια, καθώς δεν υπάρχουν αγοραστές
Το πετρέλαιο προβλέπεται και πάλι ότι θα κινηθεί σημαντικά χαμηλότερα και από τα 40 δολ./βαρέλι.
Την εκτίμηση αυτή διατύπωσε ο διευθυντής του τμήματος των εμπορευμάτων της ερευνητικής εταιρείας ClipperData, Matt Smith, μιλώντας στο αμερικανικό δίκτυο CNBC σήμερα Δευτέρα 1η Αυγούστου 2016.
Υπενθυμίζεται ότι ο Smith είχε προβλέψει οι τιμές του πετρελαίου θα υποχωρήσουν στα 40 δολ./βαρέλι τον περασμένο Ιούνιο, ενώ τώρα λέει ότι το αργό θα μπορούσε να κινηθεί ακόμη χαμηλότερα.
Ο Smith έκανε την πρόβλεψή του τον Ιούνιο λίγο μετά αφότου τα futures του αργού ξεπέρασαν τα 50 δολ.
Την περασμένη εβδομάδα, βρέθηκαν να υποχωρούν έως και 20% από αυτές τις κορυφές, με το αμερικανικό αργό να βυθίζεται στα 40,57 δολ. την Παρασκευή 29 Ιουλίου.
«Το βλέπω να πηγαίνει χαμηλότερα από εδώ και πέρα», είπε ο Smith στο CNBC.
«Έχουμε αυτή την υπερπροσφορά εδώ στις ΗΠΑ, όχι μόνο στο αργό, αλλά για στα υποπροϊόντα του.
Βρισκόμαστε πραγματικά σε αποθέματα ρεκόρ και για τα δύο».
Τα αποθέματα διυλισμένων προϊόντων «ξεχειλίζουν», αφότου η ζήτηση αποδείχθηκε ανεπαρκής για να απορροφήσει όλη την βενζίνη που παρήγαγαν τα διυλιστήρια, ενώ οι τιμές του αργού ήταν χαμηλές.
Τώρα, η ζήτηση για το αργό είναι σε ύφεση, καθώς η αγορά λειτουργεί μέσω αυτών των αποθεμάτων ρεκόρ της βενζίνης, καθώς η καλοκαιρινή σεζόν στις ΗΠΑ οδηγεί σε μείωση της κατανάλωσης βενζίνης και τα διυλιστήρια ετοιμάζονται να κλείσουν τα διυλιστήριά τους για εργασίες συντήρησης που συνήθως πραγματοποιούνται το φθινόπωρο.
Ο αντίκτυπος εμφανίζεται στον εθνικό μέσο όρο τιμής για ένα γαλόνι της βενζίνης, η οποία βρίσκεται στα 2,13 δολ., σε σύγκριση με 2,66 δολ. αυτή την περίοδο το 2015.
Επιδεινώνοντας το πρόβλημα, η Κίνα πλησιάζει τα όρια αποθήκευσης αργού, κάτι το οποίο ο Smith πιστεύει ότι θα προκαλέσει υποχώρηση της ζήτησης της χώρας για αργό.
Επιπλέον, σημείωσε ότι πολλά δια θαλάσσης φορτία βενζίνης έχουν εκτραπεί από το λιμάνι της Νέας Υόρκης, λόγω του ότι οι χερσαίες εγκαταστάσεις ήταν πολύ γεμάτες για να δεχθούν τις παραδόσεις.
Εν τω μεταξύ, η αποθήκευση σε δεξαμενόπλοια καταγράφει ρεκόρ στη Σιγκαπούρη.
«Ουσιαστικά, η Σιγκαπούρη είναι χώρος στάθμευσης και πολλά από αυτά τα φορτία αργού δεν έχουν αγοραστές», είπε.
www.bankingnews.gr
Την εκτίμηση αυτή διατύπωσε ο διευθυντής του τμήματος των εμπορευμάτων της ερευνητικής εταιρείας ClipperData, Matt Smith, μιλώντας στο αμερικανικό δίκτυο CNBC σήμερα Δευτέρα 1η Αυγούστου 2016.
Υπενθυμίζεται ότι ο Smith είχε προβλέψει οι τιμές του πετρελαίου θα υποχωρήσουν στα 40 δολ./βαρέλι τον περασμένο Ιούνιο, ενώ τώρα λέει ότι το αργό θα μπορούσε να κινηθεί ακόμη χαμηλότερα.
Ο Smith έκανε την πρόβλεψή του τον Ιούνιο λίγο μετά αφότου τα futures του αργού ξεπέρασαν τα 50 δολ.
Την περασμένη εβδομάδα, βρέθηκαν να υποχωρούν έως και 20% από αυτές τις κορυφές, με το αμερικανικό αργό να βυθίζεται στα 40,57 δολ. την Παρασκευή 29 Ιουλίου.
«Το βλέπω να πηγαίνει χαμηλότερα από εδώ και πέρα», είπε ο Smith στο CNBC.
«Έχουμε αυτή την υπερπροσφορά εδώ στις ΗΠΑ, όχι μόνο στο αργό, αλλά για στα υποπροϊόντα του.
Βρισκόμαστε πραγματικά σε αποθέματα ρεκόρ και για τα δύο».
Τα αποθέματα διυλισμένων προϊόντων «ξεχειλίζουν», αφότου η ζήτηση αποδείχθηκε ανεπαρκής για να απορροφήσει όλη την βενζίνη που παρήγαγαν τα διυλιστήρια, ενώ οι τιμές του αργού ήταν χαμηλές.
Τώρα, η ζήτηση για το αργό είναι σε ύφεση, καθώς η αγορά λειτουργεί μέσω αυτών των αποθεμάτων ρεκόρ της βενζίνης, καθώς η καλοκαιρινή σεζόν στις ΗΠΑ οδηγεί σε μείωση της κατανάλωσης βενζίνης και τα διυλιστήρια ετοιμάζονται να κλείσουν τα διυλιστήριά τους για εργασίες συντήρησης που συνήθως πραγματοποιούνται το φθινόπωρο.
Ο αντίκτυπος εμφανίζεται στον εθνικό μέσο όρο τιμής για ένα γαλόνι της βενζίνης, η οποία βρίσκεται στα 2,13 δολ., σε σύγκριση με 2,66 δολ. αυτή την περίοδο το 2015.
Επιδεινώνοντας το πρόβλημα, η Κίνα πλησιάζει τα όρια αποθήκευσης αργού, κάτι το οποίο ο Smith πιστεύει ότι θα προκαλέσει υποχώρηση της ζήτησης της χώρας για αργό.
Επιπλέον, σημείωσε ότι πολλά δια θαλάσσης φορτία βενζίνης έχουν εκτραπεί από το λιμάνι της Νέας Υόρκης, λόγω του ότι οι χερσαίες εγκαταστάσεις ήταν πολύ γεμάτες για να δεχθούν τις παραδόσεις.
Εν τω μεταξύ, η αποθήκευση σε δεξαμενόπλοια καταγράφει ρεκόρ στη Σιγκαπούρη.
«Ουσιαστικά, η Σιγκαπούρη είναι χώρος στάθμευσης και πολλά από αυτά τα φορτία αργού δεν έχουν αγοραστές», είπε.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών