![Fitch: Στο 3% οι αθετήσεις πληρωμών στα εταιρικά ομόλογα των ΗΠΑ το 2017, από 4,7% το 2016](https://www.bankingnews.gr/media/k2/items/cache/24df204dab92d47887bfc129b7678de2_XL.jpg?NotFound437348_291050)
Οι αρνητικοί πρωταγωνιστές του τρέχοντος έτους δε θα είναι οι ενεργειακές…
Στο 3% επί του συνολικού αριθμού των ομολόγων αναμένει το ποσοστό των αθετήσεων πληρωμών ο οίκος αξιολόγησης Fitch, μία επίδοση που όμως είναι αισθητά χαμηλότερη από το 4,7% που σημειώθηκε το 2016.
Η περυσινή επίδοση οφείλεται στον μεγάλο αριθμό αθετήσεων πληρωμών από τις ενεργειακές εταιρείες (το 84% του συνόλου!), οι οποίες χτυπήθηκαν καίρια από τις ιστορικά χαμηλές τιμές στο «μαύρο χρυσό» και το φυσικό αέριο, από το 2015 μέχρι και τα μέσα του 2016.
Ωστόσο, όπως διαπιστώνει το MarketWatch, οι αρνητικοί πρωταγωνιστές του τρέχοντος έτους πιθανόν να είναι άλλοι, όχι οι ενεργειακές…
Στον κλάδο του λιανεμπορίου η πρόβλεψη της Fitch για αθέτηση πληρωμών φτάνει το 9%, από μόλις 1% που ήταν το 2016!
Ο λόγος είναι τα άκρως απογοητευτικά οικονομικά αποτελέσματα των μεγάλων αμερικανικών πολυκαταστημάτων όπως τα Macy’s, τα Target κλπ, που εν μέρει οφείλονται και στο μερίδιο αγοράς που τους «έκλεψε» το διαδικτυακό λιανεμπόριο, κύριος εκφραστής του οποίου είναι η Amazon.
Μία άλλη παράμετρος είναι και η μεταβολή στον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουν οι νέοι, π.χ. προτιμούν να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε ηλεκτρονικά, παρά σε ρούχα.
www.bankingnews.gr
Η περυσινή επίδοση οφείλεται στον μεγάλο αριθμό αθετήσεων πληρωμών από τις ενεργειακές εταιρείες (το 84% του συνόλου!), οι οποίες χτυπήθηκαν καίρια από τις ιστορικά χαμηλές τιμές στο «μαύρο χρυσό» και το φυσικό αέριο, από το 2015 μέχρι και τα μέσα του 2016.
Ωστόσο, όπως διαπιστώνει το MarketWatch, οι αρνητικοί πρωταγωνιστές του τρέχοντος έτους πιθανόν να είναι άλλοι, όχι οι ενεργειακές…
Στον κλάδο του λιανεμπορίου η πρόβλεψη της Fitch για αθέτηση πληρωμών φτάνει το 9%, από μόλις 1% που ήταν το 2016!
Ο λόγος είναι τα άκρως απογοητευτικά οικονομικά αποτελέσματα των μεγάλων αμερικανικών πολυκαταστημάτων όπως τα Macy’s, τα Target κλπ, που εν μέρει οφείλονται και στο μερίδιο αγοράς που τους «έκλεψε» το διαδικτυακό λιανεμπόριο, κύριος εκφραστής του οποίου είναι η Amazon.
Μία άλλη παράμετρος είναι και η μεταβολή στον τρόπο με τον οποίο ψωνίζουν οι νέοι, π.χ. προτιμούν να ξοδεύουν περισσότερα χρήματα σε ηλεκτρονικά, παρά σε ρούχα.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών