Σε ποιους τομείς ρίχνει το βάρος της η εισηγμένη
Την πιθανότητα καταβολής μερίσματος ή επιστροφής κεφαλαίου το 2018 για τη Folli Follie αναφέρει σε report της η Credit Suisse.
Όπως αναφέρει η Credit Suisse η εισηγμένη έχει προχωρήσει σε κινήσεις για αύξηση των εσόδων της καθώς από τα 634 καταστήματα τα 60 μεγαλύτερα και τα πιο προνομιακά καταστήματα έχουν ήδη αντικατασταθεί και η εταιρεία σχεδιάζει να αποκαταστήσει επιπλέον 100 καταστήματα (ιδιόκτητα καταστήματα και καταστήματα σε πολυκαταστήματα).
Το σύνολο του προγράμματος αναδιάρθρωσης θα διαρκέσει έως και 5 χρόνια. Βασικοί παράγοντες αύξησης των εσόδων είναι η επέκταση των ψηφιακών πωλήσεων. Η διοίκηση σχεδιάζει να αυξήσει τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου από το σημερινό 7% στο 30%.
Για το Link of London, είναι ήδη οι διαδυκτιακές πωλήσεις ανέρχονται στο 19% στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 32% στις ΗΠΑ. Η διοίκηση έχει επενδύσει σε CRM, κοινωνικά μέσα δικτύωσης και ηλεκτρονικές πύλες. Το 70% του προϋπολογισμού μάρκετινγκ διατίθεται στο διαδίκτυο. Στο χαρτοφυλάκιο καταστημάτων: Η Folli Follie διαθέτει 634 σημεία πώλησης (150 franchisees, 300 πολυκαταστήματα, 100 ταξιδιωτικά καταστήματα λιανικής πώλησης) και σχεδιάζει να προσθέσει 20-25 καταστήματα το 2017.
Όσον αφορά την κερδοφορία: Με τον καιρό οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου θα οδηγούσαν σε πιο ομοιογενή τιμολόγηση μεταξύ περιφερειών (οι τρέχουσες διαφορές τιμών φθάνουν μέχρι και 1,6 φορές). Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε διόρθωση των μικτών περιθωρίων κέρδους, ενώ το EBITDA δεν θα πρέπει να επηρεαστεί λόγω του χαμηλότερου οφέλους στις ηλεκτρονικές λειτουργίες και των περαιτέρω βελτιώσεων της αποτελεσματικότητας, συμπεριλαμβανομένης της βελτιστοποίησης του κόστους προσωπικού. Σχετικά με τους μετόχους και τις επενδύσεις η Folli Follie συνεχίζει να κατέχει το 3% στην Dufry και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Folli Follie είναι στην εταιρεία Duftry. Ο όμιλος Fosun συνεχίζει να επενδύεται στην Folli Follie, αν και δεν υπάρχει ενεργή συνεργασία μεταξύ των εταιρειών στις ασιατικές αγορές.
www.bankingnews.gr
Όπως αναφέρει η Credit Suisse η εισηγμένη έχει προχωρήσει σε κινήσεις για αύξηση των εσόδων της καθώς από τα 634 καταστήματα τα 60 μεγαλύτερα και τα πιο προνομιακά καταστήματα έχουν ήδη αντικατασταθεί και η εταιρεία σχεδιάζει να αποκαταστήσει επιπλέον 100 καταστήματα (ιδιόκτητα καταστήματα και καταστήματα σε πολυκαταστήματα).
Το σύνολο του προγράμματος αναδιάρθρωσης θα διαρκέσει έως και 5 χρόνια. Βασικοί παράγοντες αύξησης των εσόδων είναι η επέκταση των ψηφιακών πωλήσεων. Η διοίκηση σχεδιάζει να αυξήσει τις πωλήσεις μέσω διαδικτύου από το σημερινό 7% στο 30%.
Για το Link of London, είναι ήδη οι διαδυκτιακές πωλήσεις ανέρχονται στο 19% στο Ηνωμένο Βασίλειο και το 32% στις ΗΠΑ. Η διοίκηση έχει επενδύσει σε CRM, κοινωνικά μέσα δικτύωσης και ηλεκτρονικές πύλες. Το 70% του προϋπολογισμού μάρκετινγκ διατίθεται στο διαδίκτυο. Στο χαρτοφυλάκιο καταστημάτων: Η Folli Follie διαθέτει 634 σημεία πώλησης (150 franchisees, 300 πολυκαταστήματα, 100 ταξιδιωτικά καταστήματα λιανικής πώλησης) και σχεδιάζει να προσθέσει 20-25 καταστήματα το 2017.
Όσον αφορά την κερδοφορία: Με τον καιρό οι πωλήσεις μέσω διαδικτύου θα οδηγούσαν σε πιο ομοιογενή τιμολόγηση μεταξύ περιφερειών (οι τρέχουσες διαφορές τιμών φθάνουν μέχρι και 1,6 φορές). Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε διόρθωση των μικτών περιθωρίων κέρδους, ενώ το EBITDA δεν θα πρέπει να επηρεαστεί λόγω του χαμηλότερου οφέλους στις ηλεκτρονικές λειτουργίες και των περαιτέρω βελτιώσεων της αποτελεσματικότητας, συμπεριλαμβανομένης της βελτιστοποίησης του κόστους προσωπικού. Σχετικά με τους μετόχους και τις επενδύσεις η Folli Follie συνεχίζει να κατέχει το 3% στην Dufry και ο Διευθύνων Σύμβουλος της Folli Follie είναι στην εταιρεία Duftry. Ο όμιλος Fosun συνεχίζει να επενδύεται στην Folli Follie, αν και δεν υπάρχει ενεργή συνεργασία μεταξύ των εταιρειών στις ασιατικές αγορές.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών