Μεγάλοι χαμένοι θα είναι και οι ενεργειακοί κολοσσοί όπως οι Royal Dutch Shell, BP και Exxon Mobil
Αρνητικά για την πιστοληπτική ικανότητα («Credit Negative») ορισμένων εταιρειών αλλά και του Ηνωμένου Βασιλείου αποτιμά τη στροφή στα ηλεκτροκίνητα οχήματα ο οίκος αξιολόγησης Moody’s, εκτιμώντας μάλιστα ότι θα ακολουθήσουν κι άλλοι τον δρόμο της Volvo και της γαλλικής κυβέρνησης.
Εξηγώντας, την περασμένη εβδομάδα η σουηδική κολοσσιαία αυτοκινητοβιομηχανία γνωστοποίησε στο κοινό ότι από το 2019 βάζει τέλος στα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα οχήματα, ενώ, από την πλευρά της, η κυβέρνηση του κ. Emmanuel Macron ανακοίνωσε την ατζέντα για την ««πράσινη πολιτική», στην οποία περιλαμβάνεται και η κατάργηση των εν λόγω ρυπογόνων οχημάτων μέχρι το 2040.
«Η σταδιακή μείωση στη ζήτηση για τα παραδοσιακά καύσιμα θα είναι αρνητική για ενεργειακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο (βενζινάδικα κλπ), όπως οι Wm Morrison Supermarkets, Tesco, LSF9 Robin Investments, Sainsbury, Intervias Group κλπ», σημειώνεται στην έκθεση της Moody’s.
Βέβαια, στη Βρετανία υπάρχουν πάνω από 8.500 σταθμοί καυσίμων, με αποτέλεσμα η κατακόρυφη μείωσης της ζήτησης να επηρεάζει –επομένως– και την οικονομία της χώρας.
Ωστόσο, αναφέρει ο οίκος, μεγάλοι χαμένοι θα είναι και οι ενεργειακοί κολοσσοί όπως οι Royal Dutch Shell, BP και Exxon Mobil.
Να σημειωθεί ότι μόνο το 0,25% των 37,5 εκατομμυρίων οχημάτων στους βρετανικούς δρόμους είναι ηλεκτροκίνητα.
Ωστόσο, το ποσοστό των νέων πωλήσεων αυξάνεται και το πρώτο εξάμηνο του 2017 αντιπροσώπευε το 4,2% των 1,4 εκατομμυρίων πωλήσεων νέων αυτοκινήτων (και αύξηση κατά 27,5% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016).
www.bankingnews.gr
Εξηγώντας, την περασμένη εβδομάδα η σουηδική κολοσσιαία αυτοκινητοβιομηχανία γνωστοποίησε στο κοινό ότι από το 2019 βάζει τέλος στα βενζινοκίνητα και πετρελαιοκίνητα οχήματα, ενώ, από την πλευρά της, η κυβέρνηση του κ. Emmanuel Macron ανακοίνωσε την ατζέντα για την ««πράσινη πολιτική», στην οποία περιλαμβάνεται και η κατάργηση των εν λόγω ρυπογόνων οχημάτων μέχρι το 2040.
«Η σταδιακή μείωση στη ζήτηση για τα παραδοσιακά καύσιμα θα είναι αρνητική για ενεργειακές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο (βενζινάδικα κλπ), όπως οι Wm Morrison Supermarkets, Tesco, LSF9 Robin Investments, Sainsbury, Intervias Group κλπ», σημειώνεται στην έκθεση της Moody’s.
Βέβαια, στη Βρετανία υπάρχουν πάνω από 8.500 σταθμοί καυσίμων, με αποτέλεσμα η κατακόρυφη μείωσης της ζήτησης να επηρεάζει –επομένως– και την οικονομία της χώρας.
Ωστόσο, αναφέρει ο οίκος, μεγάλοι χαμένοι θα είναι και οι ενεργειακοί κολοσσοί όπως οι Royal Dutch Shell, BP και Exxon Mobil.
Να σημειωθεί ότι μόνο το 0,25% των 37,5 εκατομμυρίων οχημάτων στους βρετανικούς δρόμους είναι ηλεκτροκίνητα.
Ωστόσο, το ποσοστό των νέων πωλήσεων αυξάνεται και το πρώτο εξάμηνο του 2017 αντιπροσώπευε το 4,2% των 1,4 εκατομμυρίων πωλήσεων νέων αυτοκινήτων (και αύξηση κατά 27,5% κατά το πρώτο εξάμηνο του 2016).
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών