Η προσφορά σηματοδοτεί το ντεμπούτο της Tesla στις αγορές ομολόγων και η εταιρεία αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα roadshows
Ως «επικίνδυνο» για το επενδυτικό κοινό αποτιμούν το ομολογιακό δάνειο οι αναλυτές, σχολιάζοντας μάλιστα πως οι επενδυτές φαίνονται «τυφλωμένοι» από την ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας υψηλής τεχνολογίας, καθώς δε βλέπουν την έλλειψη προστασίας από το ρίσκο.
Πριν τρεις ημέρες, η αυτοκινητοβιομηχανία του Elon Musk ανακοίνωσε πως σκοπεύει να αντλήσει από τις αγορές το ποσό του 1,5 δισ. δολ. για να αναβαθμίσει την παραγωγή του νεότερου sedan της, Model 3.
Η συγκεκριμένη προσφορά σηματοδοτεί το ντεμπούτο της Tesla στις αγορές ομολόγων και η εταιρεία αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα roadshows.
Η Tesla βασίζεται στο Model 3, το λιγότερο ακριβό της αυτοκίνητο, ώστε να καταστεί μια κερδοφόρα εταιρεία μαζικής κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Οι προπαραγγελίες για το Model 3, του οποίου η τιμή ξεκινά από τα 35.000 δολ., έχουν ξεπεράσει το μισό εκατομμύριο, με μέσο όρο περίπου 1.800 την ημέρα από το λανσάρισμά του, στα τέλη του προηγούμενου μήνα.
Ο επικεφαλής της Tesla, Elon Musk, προειδοποίησε ότι η εταιρεία του θα αντιμετωπίσει μήνες «κατασκευαστικής κόλασης», καθώς αυξάνει την παραγωγή του sedan.
Η Tesla είχε πάνω από 3 δισ. δολ. σε μετρητά στο τέλος του τριμήνου έως τον Ιούνιο του 2017, σε σύγκριση με 4 δισ. δολ. στο προηγούμενο τρίμηνο και 3,25 δισ. δολ. στο αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
«Όποιος εξετάζει ομόλογα υψηλής απόδοσης θα περιμένει πιο ισχυρή προστασία από το μελλοντικό χρέος.
Είναι ένα απαίσιο ομόλογο, αλλά οι άνθρωποι φαίνονται τυφλωμένοι από την ιστορία Tesla», αναφέρουν οι αναλυτές της Xtract Research.
Τα υψηλά κεφαλαιακά έξοδα και η αρνητική ελεύθερη ταμειακή ροή «είναι η πραγματικότητα» για την Tesla.
Ορισμένοι έχουν εκφράσει την πρόβλεψη πως η απόδοση του ομολόγου υα φτάσει το 5,25%, αντανακλώντας τη συνεχιζόμενη «όρεξη» της Wall Street για πιο επικίνδυνο χρέος, εν μέσω των χαμηλών επιτοκίων στα ασφαλέστερα ομόλογα.
Η Moody's αξιολόγησε με «Β2» το ομόλογο της εταιρείας.
Πριν τρεις ημέρες, η αυτοκινητοβιομηχανία του Elon Musk ανακοίνωσε πως σκοπεύει να αντλήσει από τις αγορές το ποσό του 1,5 δισ. δολ. για να αναβαθμίσει την παραγωγή του νεότερου sedan της, Model 3.
Η συγκεκριμένη προσφορά σηματοδοτεί το ντεμπούτο της Tesla στις αγορές ομολόγων και η εταιρεία αναμένεται να ξεκινήσει άμεσα roadshows.
Η Tesla βασίζεται στο Model 3, το λιγότερο ακριβό της αυτοκίνητο, ώστε να καταστεί μια κερδοφόρα εταιρεία μαζικής κατασκευής ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Οι προπαραγγελίες για το Model 3, του οποίου η τιμή ξεκινά από τα 35.000 δολ., έχουν ξεπεράσει το μισό εκατομμύριο, με μέσο όρο περίπου 1.800 την ημέρα από το λανσάρισμά του, στα τέλη του προηγούμενου μήνα.
Ο επικεφαλής της Tesla, Elon Musk, προειδοποίησε ότι η εταιρεία του θα αντιμετωπίσει μήνες «κατασκευαστικής κόλασης», καθώς αυξάνει την παραγωγή του sedan.
Η Tesla είχε πάνω από 3 δισ. δολ. σε μετρητά στο τέλος του τριμήνου έως τον Ιούνιο του 2017, σε σύγκριση με 4 δισ. δολ. στο προηγούμενο τρίμηνο και 3,25 δισ. δολ. στο αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους.
«Όποιος εξετάζει ομόλογα υψηλής απόδοσης θα περιμένει πιο ισχυρή προστασία από το μελλοντικό χρέος.
Είναι ένα απαίσιο ομόλογο, αλλά οι άνθρωποι φαίνονται τυφλωμένοι από την ιστορία Tesla», αναφέρουν οι αναλυτές της Xtract Research.
Τα υψηλά κεφαλαιακά έξοδα και η αρνητική ελεύθερη ταμειακή ροή «είναι η πραγματικότητα» για την Tesla.
Ορισμένοι έχουν εκφράσει την πρόβλεψη πως η απόδοση του ομολόγου υα φτάσει το 5,25%, αντανακλώντας τη συνεχιζόμενη «όρεξη» της Wall Street για πιο επικίνδυνο χρέος, εν μέσω των χαμηλών επιτοκίων στα ασφαλέστερα ομόλογα.
Η Moody's αξιολόγησε με «Β2» το ομόλογο της εταιρείας.
Σχόλια αναγνωστών