Η αγορά, μπορεί να έχει υποτιμήσει τις επιπτώσεις: τα ηλεκτρικά οχήματα απαιτούν τέσσερις φορές περισσότερο χαλκό από τα αυτοκίνητα που κινούνται με κινητήρες καύσης
Η φετινή χρονιά αναμένεται να αποτελέσει το "τη χρονιά ορόσημο" για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα, δήλωσε ο Arnoud Balhuizen, επικεφαλής της εταιρείας εξόρυξης πετρελαίου και μετάλλων BHP παγκοσμίως, με την επίδραση να την καθορίσουν οι παραγωγοί πρώτων υλών στην αγορά μετάλλων.
"Τον Σεπτέμβριο του 2016 δημοσιεύσαμε σε blog και θέσαμε την ερώτηση - το 2017 θα μπορούσε να είναι η χρονιά της επανάστασης των ηλεκτρικών οχημάτων", δήλωσε ο Balhuizen, που διαχειρίζεται την εμπορική στρατηγική, τις προμήθειες και το μάρκετινγκ της BHP από τη Σιγκαπούρη.
"Η απάντηση είναι ναι ... το 2017 είναι το έτος επανάστασης για το οποίο έχουμε μιλήσει.
Και ο χαλκός είναι το μέταλλο του μέλλοντος".
Η Ευρώπη έχει ξεκινήσει μία στροφή από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, αν και παγκοσμίως, υπάρχουν μόνο περίπου 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από έναν παγκόσμιο στόλο που προσεγγίζει τα 1,1 δισ.
Οι προβλέψεις της BHP ανέρχονται σε 140 εκατομμύρια οχήματα μέχρι το 2035, μια πρόβλεψη που είναι «πιο πράσινη».
"Η πραγματικότητα είναι ένα μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό όχημα χρειάζεται ακόμα επιδοτήσεις για να ανταγωνιστεί τα συμβατικά... έτσι πολλά θα εξαρτηθούν από τις μπαταρίες, από την πολιτική, από την υποδομή", δήλωσε ο Balhuizen.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αναμένεται σύντομα να κοστίζουν το ίδιο με τα παραδοσιακά οχήματα, ήδη από το 2018, σύμφωνα με κάποιες εκτιμήσεις.
Οι κυβερνήσεις ακολουθούν επίσης, με τις επιδοτήσεις της Κίνας να οδηγούν τον δρόμο και η Βρετανία να γίνεται η τελευταία που θα ανακοινώνει τα σχέδια της τον Ιούλιο του 2017.
Ο κ. Balhuizen δήλωσε ότι αναμένεται η άνθηση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να είναι αισθητή, για τους παραγωγούς πρώτα στον χαλκό, όπου η προσφορά θα χρειαστεί προσπάθεια για να ικανοποιήσει την αυξημένη ζήτηση.
Τα κορυφαία ορυχεία του κόσμου γερνούν και δεν έχουν υπάρξει σημαντικές ανακαλύψεις κοιτασμάτων τις τελευταίες δύο δεκαετίες.
Η αγορά, μπορεί να έχει υποτιμήσει τις επιπτώσεις: τα ηλεκτρικά οχήματα απαιτούν τέσσερις φορές περισσότερο χαλκό από τα αυτοκίνητα που κινούνται με κινητήρες καύσης.
Ο Balhuizen είπε, τα επόμενα 10 με 15 χρόνια, οι βελτιώσεις στον κινητήρα εσωτερικής καύσης θα είναι η πιο σημαντική αντίσταση στην αγορά των «πράσινων» οχημάτων.
Οι προσπάθειες της Κίνας για την κατασκευή ενός νέου δρόμου μεταξιού, είναι ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει τη ζήτηση των πρώτων υλών στο εγγύς μέλλον και η BHP υπολογίζει μόνο τον αντίκτυπο στον χάλυβα σε 150 εκατομμύρια τόνους νέας ζήτησης, δήλωσε ο Balhuizen, κυρίως για κατασκευές και σκυρόδεμα.
Οι δαπάνες θα μπορούσαν να ξεπεράσουν τα 1,3 τρισ. δολάρια.
www.bankingnews.gr
"Τον Σεπτέμβριο του 2016 δημοσιεύσαμε σε blog και θέσαμε την ερώτηση - το 2017 θα μπορούσε να είναι η χρονιά της επανάστασης των ηλεκτρικών οχημάτων", δήλωσε ο Balhuizen, που διαχειρίζεται την εμπορική στρατηγική, τις προμήθειες και το μάρκετινγκ της BHP από τη Σιγκαπούρη.
"Η απάντηση είναι ναι ... το 2017 είναι το έτος επανάστασης για το οποίο έχουμε μιλήσει.
Και ο χαλκός είναι το μέταλλο του μέλλοντος".
Η Ευρώπη έχει ξεκινήσει μία στροφή από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης, αν και παγκοσμίως, υπάρχουν μόνο περίπου 1 εκατομμύριο ηλεκτρικά αυτοκίνητα από έναν παγκόσμιο στόλο που προσεγγίζει τα 1,1 δισ.
Οι προβλέψεις της BHP ανέρχονται σε 140 εκατομμύρια οχήματα μέχρι το 2035, μια πρόβλεψη που είναι «πιο πράσινη».
"Η πραγματικότητα είναι ένα μεσαίου μεγέθους ηλεκτρικό όχημα χρειάζεται ακόμα επιδοτήσεις για να ανταγωνιστεί τα συμβατικά... έτσι πολλά θα εξαρτηθούν από τις μπαταρίες, από την πολιτική, από την υποδομή", δήλωσε ο Balhuizen.
Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αναμένεται σύντομα να κοστίζουν το ίδιο με τα παραδοσιακά οχήματα, ήδη από το 2018, σύμφωνα με κάποιες εκτιμήσεις.
Οι κυβερνήσεις ακολουθούν επίσης, με τις επιδοτήσεις της Κίνας να οδηγούν τον δρόμο και η Βρετανία να γίνεται η τελευταία που θα ανακοινώνει τα σχέδια της τον Ιούλιο του 2017.
Ο κ. Balhuizen δήλωσε ότι αναμένεται η άνθηση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα να είναι αισθητή, για τους παραγωγούς πρώτα στον χαλκό, όπου η προσφορά θα χρειαστεί προσπάθεια για να ικανοποιήσει την αυξημένη ζήτηση.
Τα κορυφαία ορυχεία του κόσμου γερνούν και δεν έχουν υπάρξει σημαντικές ανακαλύψεις κοιτασμάτων τις τελευταίες δύο δεκαετίες.
Η αγορά, μπορεί να έχει υποτιμήσει τις επιπτώσεις: τα ηλεκτρικά οχήματα απαιτούν τέσσερις φορές περισσότερο χαλκό από τα αυτοκίνητα που κινούνται με κινητήρες καύσης.
Ο Balhuizen είπε, τα επόμενα 10 με 15 χρόνια, οι βελτιώσεις στον κινητήρα εσωτερικής καύσης θα είναι η πιο σημαντική αντίσταση στην αγορά των «πράσινων» οχημάτων.
Οι προσπάθειες της Κίνας για την κατασκευή ενός νέου δρόμου μεταξιού, είναι ένας άλλος σημαντικός παράγοντας που επηρεάζει τη ζήτηση των πρώτων υλών στο εγγύς μέλλον και η BHP υπολογίζει μόνο τον αντίκτυπο στον χάλυβα σε 150 εκατομμύρια τόνους νέας ζήτησης, δήλωσε ο Balhuizen, κυρίως για κατασκευές και σκυρόδεμα.
Οι δαπάνες θα μπορούσαν να ξεπεράσουν τα 1,3 τρισ. δολάρια.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών