Η AI είναι στα σπάργανα, αλλά εμφανίζεται ήδη στη ζωή των χρηστών με πολλούς τρόπους
Η τεχνολογία όπως η τεχνητή νοημοσύνη και η εκμάθηση των μηχανημάτων γίνονται πιο διαδεδομένες, για τις τεχνολογικές εταιρείες δείνει να είναι μονόδρομος η ανάπτυξη αυτών των τεχνολογιών, σύμφωνα με τον Aaron Shapiro, διευθύνοντα σύμβουλο της εταιρείας μάρκετινγκ Huge.
"Καθώς οι μηχανές αρχίζουν να παίρνουν περισσότερες αποφάσεις για τους ανθρώπους, καθιστά δυσκολότερο για τους εμπόρους να υπολογίσουν πώς να εισέλθουν σε αυτή την εξίσωση και πώς να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών", δήλωσε ο Shapiro στο Markets Insider.
"Είναι πολύ ενοχλητικό για πολλές εταιρείες".
Η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) όπως το νέο εργαλείο αναγνώρισης προσώπου της Apple και ο έξυπνος βοηθός της Google, είναι μερικά παραδείγματα.
Η AI είναι στα σπάργανα, αλλά εμφανίζεται ήδη στη ζωή των χρηστών με πολλούς τρόπους, κάτι που θα μπορούσε να είναι ένα μεγάλο πρόβλημα για τις επιχειρήσεις μάρκετινγκ.
Ο Shapiro λέει ότι για να κατανοήσει κάποιος τον αντίκτυπο της AI, φτιάξτε ένα φουτουριστικό έξυπνο ψυγείο.
Το ψυγείο διαθέτει κάμερες για την παρακολούθηση των τροφίμων στο εσωτερικό, και βλέπει ότι το γάλα σας τελειώνει.
Επειδή είναι συνδεδεμένο με την πιστωτική σας κάρτα και το προτιμώμενο ηλεκτρονικό κατάστημα παντοπωλείων, παραγγέλνει αυτόματα νέο γάλα βάσει των δεδομένων που έχει συλλέξει σχετικά με τις προηγούμενες συνήθειες αγορών σας.
Το ψυγείο γνωρίζει ήδη ποιο είδος γάλακτος προτιμάτε, με βάση αυτό που έχει ήδη δει να αγοράζετε, οπότε δεν χρειάζεται να επιλέξετε τη μάρκα ή ακόμα και τον τύπο του γάλακτος για παραγγελία.
Αυτό το ψυγείο μπορεί να μην υπάρχει ακόμα, αλλά σύντομα θα μπορούσε να κυκλοφορήσει.
Ένα έξυπνο ψυγείο της Samsung μπορεί ήδη να εντοπίσει το φαγητό σας και μπορεί να προσφέρει συνταγές με βάση το τι υπάρχει στο ψυγείο σας.
Η Visa έχει πει ότι αναμένει ότι όλα τα ψυγεία στο μέλλον θα συνδεθούν με την πιστωτική σας κάρτα και θα έχουν ενσωματωμένες δυνατότητες παράδοσης τροφίμων.
Αλλά η AI δεν επηρεάζει μόνο τις συνήθειες στα φαγητά.
Ο Shapiro λέει, ότι ο βοηθός Alexa της Amazon σας επιτρέπει ήδη να παραγγείλετε προϊόντα χωρίς να είστε πολύ συγκεκριμένοι.
Όταν ζητάτε σαπούνια, για παράδειγμα, η Amazon θα πάρει ένα σαπούνι που σκέφτεται ότι θα σας αρέσει με βάση τον αλγόριθμό της και ενώ έχετε επιβεβαιώσει αυτή την επιλογή, είναι ήδη σε θέση να ταξινομήσει εκατοντάδες μάρκες και να παραγγείλει ένα σαπούνι για εσάς.
"Το μεγαλύτερο μέρος του διαδικτύου μέχρι σήμερα ήταν για περισσότερες επιλογές", δήλωσε ο Shapiro.
"Τώρα με την εκμάθηση των μηχανών, πρόκειται για το τέλειο προϊόν μόνο για μένα".
Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες που κατέχουν τις πιο επιτυχημένες εκδόσεις αυτών των συστημάτων που διαθέτουν σύστημα AI, θα έχουν τεράστια δύναμη στο μέλλον.
Αυτός είναι ίσως ο λόγος για τον οποίο η Google εργάζεται τόσο έξυπνα με τον έξυπνο βοηθό της.
Όπως επεσήμανε ο Shapiro, η Google σήμερα υποστηρίζεται από διαφημίσεις, στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Αν οι χρήστες σταματούν να ψάχνουν για τους καλύτερους τύπους σαπουνιού και αντ 'αυτού βασίζονται σε αλγόριθμους για να επιλέξουν σαπούνι γι' αυτούς, ο Shapiro είπε ότι οι εταιρείες σαπουνιού θα σταματήσουν να αγοράζουν αυτές τις διαφημίσεις και η Google θα χάσει τη μεγαλύτερη πηγή εσόδων της.
Όταν ρωτήθηκε ποιο είναι το μέλλον της διαφήμισης σε έναν κόσμο που κυριαρχείται από έξυπνα ψυγεία και βοηθούς φωνής, ο Shapiro λέει ότι δεν γνωρίζει, αλλά είναι διατεθειμένος για να το ανακαλύψει.
"Λατρεύω την τεχνολογία που κάνει τα πράγματα απλά για τους ανθρώπους", είπε ο Shapiro, είναι "τόσο πολύ συναρπαστικό και πραγματικά τρομακτικό αν προσπαθήσετε να το εμποδίσετε".
www.bankingnews.gr
"Καθώς οι μηχανές αρχίζουν να παίρνουν περισσότερες αποφάσεις για τους ανθρώπους, καθιστά δυσκολότερο για τους εμπόρους να υπολογίσουν πώς να εισέλθουν σε αυτή την εξίσωση και πώς να επηρεάσουν τη συμπεριφορά των καταναλωτών", δήλωσε ο Shapiro στο Markets Insider.
"Είναι πολύ ενοχλητικό για πολλές εταιρείες".
Η τεχνητή νοημοσύνη (ΑΙ) όπως το νέο εργαλείο αναγνώρισης προσώπου της Apple και ο έξυπνος βοηθός της Google, είναι μερικά παραδείγματα.
Η AI είναι στα σπάργανα, αλλά εμφανίζεται ήδη στη ζωή των χρηστών με πολλούς τρόπους, κάτι που θα μπορούσε να είναι ένα μεγάλο πρόβλημα για τις επιχειρήσεις μάρκετινγκ.
Ο Shapiro λέει ότι για να κατανοήσει κάποιος τον αντίκτυπο της AI, φτιάξτε ένα φουτουριστικό έξυπνο ψυγείο.
Το ψυγείο διαθέτει κάμερες για την παρακολούθηση των τροφίμων στο εσωτερικό, και βλέπει ότι το γάλα σας τελειώνει.
Επειδή είναι συνδεδεμένο με την πιστωτική σας κάρτα και το προτιμώμενο ηλεκτρονικό κατάστημα παντοπωλείων, παραγγέλνει αυτόματα νέο γάλα βάσει των δεδομένων που έχει συλλέξει σχετικά με τις προηγούμενες συνήθειες αγορών σας.
Το ψυγείο γνωρίζει ήδη ποιο είδος γάλακτος προτιμάτε, με βάση αυτό που έχει ήδη δει να αγοράζετε, οπότε δεν χρειάζεται να επιλέξετε τη μάρκα ή ακόμα και τον τύπο του γάλακτος για παραγγελία.
Αυτό το ψυγείο μπορεί να μην υπάρχει ακόμα, αλλά σύντομα θα μπορούσε να κυκλοφορήσει.
Ένα έξυπνο ψυγείο της Samsung μπορεί ήδη να εντοπίσει το φαγητό σας και μπορεί να προσφέρει συνταγές με βάση το τι υπάρχει στο ψυγείο σας.
Η Visa έχει πει ότι αναμένει ότι όλα τα ψυγεία στο μέλλον θα συνδεθούν με την πιστωτική σας κάρτα και θα έχουν ενσωματωμένες δυνατότητες παράδοσης τροφίμων.
Αλλά η AI δεν επηρεάζει μόνο τις συνήθειες στα φαγητά.
Ο Shapiro λέει, ότι ο βοηθός Alexa της Amazon σας επιτρέπει ήδη να παραγγείλετε προϊόντα χωρίς να είστε πολύ συγκεκριμένοι.
Όταν ζητάτε σαπούνια, για παράδειγμα, η Amazon θα πάρει ένα σαπούνι που σκέφτεται ότι θα σας αρέσει με βάση τον αλγόριθμό της και ενώ έχετε επιβεβαιώσει αυτή την επιλογή, είναι ήδη σε θέση να ταξινομήσει εκατοντάδες μάρκες και να παραγγείλει ένα σαπούνι για εσάς.
"Το μεγαλύτερο μέρος του διαδικτύου μέχρι σήμερα ήταν για περισσότερες επιλογές", δήλωσε ο Shapiro.
"Τώρα με την εκμάθηση των μηχανών, πρόκειται για το τέλειο προϊόν μόνο για μένα".
Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες που κατέχουν τις πιο επιτυχημένες εκδόσεις αυτών των συστημάτων που διαθέτουν σύστημα AI, θα έχουν τεράστια δύναμη στο μέλλον.
Αυτός είναι ίσως ο λόγος για τον οποίο η Google εργάζεται τόσο έξυπνα με τον έξυπνο βοηθό της.
Όπως επεσήμανε ο Shapiro, η Google σήμερα υποστηρίζεται από διαφημίσεις, στην κορυφή των αποτελεσμάτων αναζήτησης.
Αν οι χρήστες σταματούν να ψάχνουν για τους καλύτερους τύπους σαπουνιού και αντ 'αυτού βασίζονται σε αλγόριθμους για να επιλέξουν σαπούνι γι' αυτούς, ο Shapiro είπε ότι οι εταιρείες σαπουνιού θα σταματήσουν να αγοράζουν αυτές τις διαφημίσεις και η Google θα χάσει τη μεγαλύτερη πηγή εσόδων της.
Όταν ρωτήθηκε ποιο είναι το μέλλον της διαφήμισης σε έναν κόσμο που κυριαρχείται από έξυπνα ψυγεία και βοηθούς φωνής, ο Shapiro λέει ότι δεν γνωρίζει, αλλά είναι διατεθειμένος για να το ανακαλύψει.
"Λατρεύω την τεχνολογία που κάνει τα πράγματα απλά για τους ανθρώπους", είπε ο Shapiro, είναι "τόσο πολύ συναρπαστικό και πραγματικά τρομακτικό αν προσπαθήσετε να το εμποδίσετε".
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών