Ο οικονομικός αντίκτυπος της αυτόνομης οδήγησης θα είναι σημαντικός
Καθώς η τεχνολογία κινείται με ταχείς ρυθμούς, οι μεγαλύτερες αυτοκινητοβιομηχανίες του κόσμου προσπαθούν να αναπτύξουν και να εξελίξουν μια ολοένα και περισσότερο την τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.
Παράδειγμα, τα οχήματα της Waymo, θυγατρική της Alphabet, διαθέτουν λογισμικό και αισθητήρες που έχουν σχεδιαστεί για να ανιχνεύουν τα πάντα από τους πεζούς και τους ποδηλάτες, μέχρι οδικά έργα και άλλα οχήματα.
Η Uber προσπαθεί επίσης να εισέλθει στην αγορά αυτο-οδήγησης.
«Το 2019, έχουμε δεσμευτεί να αγοράσουμε 24.000 Volvo SUV, που πρόκειται να εξοπλιστούν με την αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης και να είναι συμβατά με την εφαρμογή Uber,» είπε στο CNBC ο Fred Jones επικεφαλής των πόλεων στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία.
Τα αυτόνομα οχήματα όχι μόνο θα αλλάξουν τον τρόπο που θα κινούνται οι άνθρωποι στις πόλεις.
Ο οικονομικός τους αντίκτυπος θα είναι επίσης σημαντικός.
Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου, για παράδειγμα, δήλωσε ότι η αγορά της αυτόνομης οδήγησης θα φτάσει μέχρι και τα 50 δισεκατομμύρια λίρες στην οικονομία μέχρι το 2035.
"Δεν υπάρχουν κανόνες τώρα, οι διεθνείς κανόνες, για τον τρόπο ρύθμισης των αυτοοδηγούμενων οχημάτων", δήλωσε στο CNBC ο Philippe Crist, διευθυντής του Διεθνούς Φόρουμ Μεταφορών (ITF).
"Η ρύθμιση της ασφάλειας των αυτοοδηγούμενων οχημάτων θα πρέπει να είναι η ίδια με εκείνη των τακτικών οχημάτων, χρησιμοποιώντας τις ίδιες αρχές."
Το ITF είναι ένας διακυβερνητικός οργανισμός στον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ).
Το "αντικείμενο" της ρύθμισης, εξηγεί ο Crist, μπορεί να αλλάξει.
Πριν, ήταν ένας οδηγός και το όχημά του.
Τώρα, θα πρέπει να συμπεριλάβει τους αλγόριθμους και τον κώδικα που λειτουργούν στο αυτοοδηγούμενο όχημα.
Πρόσθεσε ότι η μελλοντική ρύθμιση θα περιλαμβάνει επίσης, σε κάποιο βαθμό, την "καταλληλότητα των συστημάτων των αισθητήρων που παρέχουν κίνηση στο όχημα και αντικαθιστούν τα ανθρώπινα μάτια και τα ανθρώπινα αυτιά".
Αυτός ήταν ένας νέος τομέας ρύθμισης.
"Ένα από τα πράγματα που έχουμε δει είναι ότι η γνώση για το τι συμβαίνει στους δρόμους, έχει μετατοπιστεί από τον δημόσιο τομέα στον ιδιωτικό τομέα", δήλωσε.
"Τώρα, πολλές εταιρείες γνωρίζουν καλύτερα τι συμβαίνει στους δρόμους της πόλης και οι δημόσιες αρχές που έχουν εντολή να διαχειρίζονται αυτούς τους δρόμους και να διαχειρίζονται τις υποδομές των μεταφορών και τις επενδύσεις δεν έχουν αυτή τη διορατικότητα".
www.bankingnews.gr
Παράδειγμα, τα οχήματα της Waymo, θυγατρική της Alphabet, διαθέτουν λογισμικό και αισθητήρες που έχουν σχεδιαστεί για να ανιχνεύουν τα πάντα από τους πεζούς και τους ποδηλάτες, μέχρι οδικά έργα και άλλα οχήματα.
Η Uber προσπαθεί επίσης να εισέλθει στην αγορά αυτο-οδήγησης.
«Το 2019, έχουμε δεσμευτεί να αγοράσουμε 24.000 Volvo SUV, που πρόκειται να εξοπλιστούν με την αυτόνομη τεχνολογία οδήγησης και να είναι συμβατά με την εφαρμογή Uber,» είπε στο CNBC ο Fred Jones επικεφαλής των πόλεων στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία.
Τα αυτόνομα οχήματα όχι μόνο θα αλλάξουν τον τρόπο που θα κινούνται οι άνθρωποι στις πόλεις.
Ο οικονομικός τους αντίκτυπος θα είναι επίσης σημαντικός.
Η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου, για παράδειγμα, δήλωσε ότι η αγορά της αυτόνομης οδήγησης θα φτάσει μέχρι και τα 50 δισεκατομμύρια λίρες στην οικονομία μέχρι το 2035.
"Δεν υπάρχουν κανόνες τώρα, οι διεθνείς κανόνες, για τον τρόπο ρύθμισης των αυτοοδηγούμενων οχημάτων", δήλωσε στο CNBC ο Philippe Crist, διευθυντής του Διεθνούς Φόρουμ Μεταφορών (ITF).
"Η ρύθμιση της ασφάλειας των αυτοοδηγούμενων οχημάτων θα πρέπει να είναι η ίδια με εκείνη των τακτικών οχημάτων, χρησιμοποιώντας τις ίδιες αρχές."
Το ITF είναι ένας διακυβερνητικός οργανισμός στον Οργανισμό Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ).
Το "αντικείμενο" της ρύθμισης, εξηγεί ο Crist, μπορεί να αλλάξει.
Πριν, ήταν ένας οδηγός και το όχημά του.
Τώρα, θα πρέπει να συμπεριλάβει τους αλγόριθμους και τον κώδικα που λειτουργούν στο αυτοοδηγούμενο όχημα.
Πρόσθεσε ότι η μελλοντική ρύθμιση θα περιλαμβάνει επίσης, σε κάποιο βαθμό, την "καταλληλότητα των συστημάτων των αισθητήρων που παρέχουν κίνηση στο όχημα και αντικαθιστούν τα ανθρώπινα μάτια και τα ανθρώπινα αυτιά".
Αυτός ήταν ένας νέος τομέας ρύθμισης.
"Ένα από τα πράγματα που έχουμε δει είναι ότι η γνώση για το τι συμβαίνει στους δρόμους, έχει μετατοπιστεί από τον δημόσιο τομέα στον ιδιωτικό τομέα", δήλωσε.
"Τώρα, πολλές εταιρείες γνωρίζουν καλύτερα τι συμβαίνει στους δρόμους της πόλης και οι δημόσιες αρχές που έχουν εντολή να διαχειρίζονται αυτούς τους δρόμους και να διαχειρίζονται τις υποδομές των μεταφορών και τις επενδύσεις δεν έχουν αυτή τη διορατικότητα".
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών