Αντί να αγοράζουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο κάθε λίγα χρόνια, οι πελάτες θα πλήρωνουν τις εταιρείες αυτοκινήτων κάθε μήνα,
Η αυτοκινητοβιομηχανία έχει παρουσιάσει ισχυρές πωλήσεις τα τελευταία χρόνια, γεγονός που έχει κάνει τους κατασκευαστές αυτοκινήτων και τους αντιπροσώπους να φοβούνται για το μέλλον.
Αυτό συμβαίνει επειδή η αυτοκινητοβιομηχανία κάνει κύκλους και η βιομηχανία ίσως να βρίσκεται κοντά σε μία ύφεση.
Όμως μία καινούρια πολιτική ίσως προδιαγράψει πιο λαμπερό το μέλλον: οι συνδρομές αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με αυτό το μοντέλο, οι καταναλωτές θα πληρώνουν κάθε μήνα συνδρομή, για το δικαίωμα χρήσης οχημάτων συγκεκριμένης μάρκας.
Αντί να αγοράζουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο κάθε λίγα χρόνια, οι πελάτες θα πλήρωνουν τις εταιρείες αυτοκινήτων κάθε μήνα, γεγονός που θα μπορούσε να καταστήσει τα έσοδα πιο σταθερά για τους κατασκευαστές.
Μάρκες όπως η Cadillac, η Lincoln, η Porsche και η Volvo έχουν δοκιμάσει τις υπηρεσίες συνδρομής τα τελευταία χρόνια, ενώ η BMW και η Mercedes πρόκειται να συμμετάσχουν το 2018, σύμφωνα με την Automotive News.
Ενώ καμία από τις εταιρείες δεν δημοσίευσε λεπτομέρειες για το πώς είναι οι υπηρεσίες, κάθε μία θέλει να δοκιμάσει για να καθορίσει τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητά της.
Σε γενικές γραμμές, οι αυτοκινητοβιομηχανίες βλέπουν οι υπηρεσίες μεταφορών, όπως η κοινή χρήση επιβατών, οι συνδρομές αυτοκινήτων και οι παραδόσεις εμπορευμάτων ως αναπτυσσόμενες επιχειρηματικές ευκαιρίες.
Τον Ιανουάριο, η Ford ανακοίνωσε ότι δημιούργησε μια πλατφόρμα που θα επιτρέψει στις μικρές επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν τα αυτόνομα οχήματα, για την παράδοση αγαθών και υπηρεσιών.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Ford, Jim Hackett, δήλωσε στην Business Insider ότι αυτή η νέα επιχείρηση, θα βοηθήσει την εταιρεία να δημιουργήσει μια σταθερή ροή εσόδων.
Τα στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν είναι τα μόνα που είναι αισιόδοξα για τις συνδρομές.
Έκθεση του 2016 της συμβουλευτικής εταιρείας McKinsey & Company, προέβλεψε ότι οι υπηρεσίες μεταφοράς κατά παραγγελία και οι υπηρεσίες που βασίζονται σε δεδομένα, όπως οι συνδρομές, και οι αναβαθμίσεις λογισμικού από απόσταση, θα μπορούσαν να δημιουργήσουν πρόσθετα έσοδα ύψους 1,5 εκατ. δολαρίων για τη βιομηχανία το 2030.
www.bankingnews.gr
Αυτό συμβαίνει επειδή η αυτοκινητοβιομηχανία κάνει κύκλους και η βιομηχανία ίσως να βρίσκεται κοντά σε μία ύφεση.
Όμως μία καινούρια πολιτική ίσως προδιαγράψει πιο λαμπερό το μέλλον: οι συνδρομές αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με αυτό το μοντέλο, οι καταναλωτές θα πληρώνουν κάθε μήνα συνδρομή, για το δικαίωμα χρήσης οχημάτων συγκεκριμένης μάρκας.
Αντί να αγοράζουν ένα καινούργιο αυτοκίνητο κάθε λίγα χρόνια, οι πελάτες θα πλήρωνουν τις εταιρείες αυτοκινήτων κάθε μήνα, γεγονός που θα μπορούσε να καταστήσει τα έσοδα πιο σταθερά για τους κατασκευαστές.
Μάρκες όπως η Cadillac, η Lincoln, η Porsche και η Volvo έχουν δοκιμάσει τις υπηρεσίες συνδρομής τα τελευταία χρόνια, ενώ η BMW και η Mercedes πρόκειται να συμμετάσχουν το 2018, σύμφωνα με την Automotive News.
Ενώ καμία από τις εταιρείες δεν δημοσίευσε λεπτομέρειες για το πώς είναι οι υπηρεσίες, κάθε μία θέλει να δοκιμάσει για να καθορίσει τη μακροπρόθεσμη βιωσιμότητά της.
Σε γενικές γραμμές, οι αυτοκινητοβιομηχανίες βλέπουν οι υπηρεσίες μεταφορών, όπως η κοινή χρήση επιβατών, οι συνδρομές αυτοκινήτων και οι παραδόσεις εμπορευμάτων ως αναπτυσσόμενες επιχειρηματικές ευκαιρίες.
Τον Ιανουάριο, η Ford ανακοίνωσε ότι δημιούργησε μια πλατφόρμα που θα επιτρέψει στις μικρές επιχειρήσεις να χρησιμοποιούν τα αυτόνομα οχήματα, για την παράδοση αγαθών και υπηρεσιών.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Ford, Jim Hackett, δήλωσε στην Business Insider ότι αυτή η νέα επιχείρηση, θα βοηθήσει την εταιρεία να δημιουργήσει μια σταθερή ροή εσόδων.
Τα στελέχη της αυτοκινητοβιομηχανίας δεν είναι τα μόνα που είναι αισιόδοξα για τις συνδρομές.
Έκθεση του 2016 της συμβουλευτικής εταιρείας McKinsey & Company, προέβλεψε ότι οι υπηρεσίες μεταφοράς κατά παραγγελία και οι υπηρεσίες που βασίζονται σε δεδομένα, όπως οι συνδρομές, και οι αναβαθμίσεις λογισμικού από απόσταση, θα μπορούσαν να δημιουργήσουν πρόσθετα έσοδα ύψους 1,5 εκατ. δολαρίων για τη βιομηχανία το 2030.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών