γράφει : Νίκος Κονδυλόπουλος
UBS: Οι επιπτώσεις από την αλλαγή στα ναυτιλιακά καύσιμα - Κερδισμένο το ντίζελ
Σημαντικές θα είναι οι επιπτώσεις στην αγορά από την αλλαγή στα καύσιμα των πλοίων, με το ντίζελ να είναι αυτό που θα ωφεληθεί περισσότερο, σύμφωνα με έκθεση της UBS.
Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός ( IMO) αποφάσισε τον Οκτώβριο του 2016 να εφαρμόσει σε παγκόσμιο επίπεδο χαμηλότερα όρια για το θείο στα καύσιμα πλοίων από την 1η Ιανουαρίου 2020.
Σύμφωνα με την UBS το όριο θα αναγκάσει αποτελεσματικά τους πλοιοκτήτες να στραφούν σε πετρέλαιο εσωτερικής καύσης πλοίων, LNG ή να εγκαταστήσουν συστήματα καθαρισμού στα πλοία για να απομακρύνουν το θείο από το μαζούτ.
Η ΕΙΑ εκτιμά το μέγεθος της αλλαγής από πετρέλαιο σε άλλο καύσιμο σε ~ 2Mb / d.
Mια έρευνα που διεξήχθη στο τέλος του προηγούμενου έτους έδειξε ότι ένα σημαντικό ποσοστό των πλοιοκτητών σκοπεύει να μεταβεί σε πετρέλαιο εσωτερικής καύσης πλοίων από πετρέλαιο για να συμμορφωθεί με τον νέο κανόνα, τουλάχιστον αρχικά.
Ο αντίκτυπος θα είναι πολύ πιο σημαντικός από την πτώση των πωλήσεων αυτοκινήτων ντίζελ
Αυτή η αλλαγή στη ναυτιλιακή αγορά είναι σχεδόν 20 φορές πιο σημαντική από τις χαμηλότερες πωλήσεις πετρελαιοκίνητων οχημάτων σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της UBS.
Εκτιμούμε ότι οι χαμηλότερες πωλήσεις πετρελαιοκίνητων οχημάτων (απώλεια μεριδίου αγοράς 4% ετησίως στην Ευρώπη) θα έχουν αρνητική επίπτωση ~ 100kb / d έως το 2020, ~ 450kb / d έως το 2025.
Πηγή:worldenergynews.gr
www.bankingnews.gr
Ο Διεθνής Ναυτιλιακός Οργανισμός ( IMO) αποφάσισε τον Οκτώβριο του 2016 να εφαρμόσει σε παγκόσμιο επίπεδο χαμηλότερα όρια για το θείο στα καύσιμα πλοίων από την 1η Ιανουαρίου 2020.
Σύμφωνα με την UBS το όριο θα αναγκάσει αποτελεσματικά τους πλοιοκτήτες να στραφούν σε πετρέλαιο εσωτερικής καύσης πλοίων, LNG ή να εγκαταστήσουν συστήματα καθαρισμού στα πλοία για να απομακρύνουν το θείο από το μαζούτ.
Η ΕΙΑ εκτιμά το μέγεθος της αλλαγής από πετρέλαιο σε άλλο καύσιμο σε ~ 2Mb / d.
Mια έρευνα που διεξήχθη στο τέλος του προηγούμενου έτους έδειξε ότι ένα σημαντικό ποσοστό των πλοιοκτητών σκοπεύει να μεταβεί σε πετρέλαιο εσωτερικής καύσης πλοίων από πετρέλαιο για να συμμορφωθεί με τον νέο κανόνα, τουλάχιστον αρχικά.
Ο αντίκτυπος θα είναι πολύ πιο σημαντικός από την πτώση των πωλήσεων αυτοκινήτων ντίζελ
Αυτή η αλλαγή στη ναυτιλιακή αγορά είναι σχεδόν 20 φορές πιο σημαντική από τις χαμηλότερες πωλήσεις πετρελαιοκίνητων οχημάτων σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της UBS.
Εκτιμούμε ότι οι χαμηλότερες πωλήσεις πετρελαιοκίνητων οχημάτων (απώλεια μεριδίου αγοράς 4% ετησίως στην Ευρώπη) θα έχουν αρνητική επίπτωση ~ 100kb / d έως το 2020, ~ 450kb / d έως το 2025.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών