Οι τεχνολογικές εταιρείες «απειλούν» τις τράπεζες
Η εισχώρηση των τεχνολογικών εταιρειών παγκοσμίως στις δραστηριότητες λιανικής τραπεζικής, αναμένεται να μειώσει το μερίδιο αγοράς που πάντα κατείχαν τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα, αναφέρει σε έκθεσή της η Moody's Investors Service.
Ως απάντηση, οι χρηματοπιστωτικές εταιρείες (συμπεριλαμβανομένων των τραπεζών, των ασφαλιστών, των διαχειριστών περιουσιακών στοιχείων και των χρηματιστών) θα επιταχύνουν τις προσπάθειες ψηφιοποίησης, καθώς οι online υπηρεσίες που ελέγχονται ήδη από μεγάλες παγκόσμιες τεχνολογικές επιχειρήσεις, αναπτύσσονται περαιτέρω, επισημαίνεται.
«Η εμπειρία των χρηστών έχει καταστεί ο πρωταρχικός παράγοντας στη διατήρηση και απόκτηση νέων πελατών και θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στον προσδιορισμό του τόπου και του τρόπου με τον οποίο οι καταναλωτές θα έχουν πρόσβαση στις οικονομικές τους ανάγκες.
Η απώλεια ελέγχου σε ένα μέρος των σχέσεων με τους πελάτες, το οποίο είναι αρνητικό για τις χρηματοπιστωτικές επιχειρήσεις, προέρχεται από εταιρείες μεγάλων τεχνολογιών που επεκτείνουν τη διανομή και την ένταξη των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών λιανικής στα συστήματα τους.
Αρχικά, η παροχή αυτών των υπηρεσιών θα πραγματοποιηθεί πιθανώς σε εταιρικές σχέσεις με τους χρηματοπιστωτικούς φορείς», σχολιάζει η Moody’s, προσθέτοντας:
«Οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας έχουν πλεονέκτημα έναντι των χρηματοπιστωτικών εταιριών επειδή έχουν σημαντική εμπειρία στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των χρηστών των πελατών και έχουν κατορθώσει να αυξήσουν το μερίδιό τους στην αγορά».
www.bankingnews.gr
Ως απάντηση, οι χρηματοπιστωτικές εταιρείες (συμπεριλαμβανομένων των τραπεζών, των ασφαλιστών, των διαχειριστών περιουσιακών στοιχείων και των χρηματιστών) θα επιταχύνουν τις προσπάθειες ψηφιοποίησης, καθώς οι online υπηρεσίες που ελέγχονται ήδη από μεγάλες παγκόσμιες τεχνολογικές επιχειρήσεις, αναπτύσσονται περαιτέρω, επισημαίνεται.
«Η εμπειρία των χρηστών έχει καταστεί ο πρωταρχικός παράγοντας στη διατήρηση και απόκτηση νέων πελατών και θα διαδραματίσει βασικό ρόλο στον προσδιορισμό του τόπου και του τρόπου με τον οποίο οι καταναλωτές θα έχουν πρόσβαση στις οικονομικές τους ανάγκες.
Η απώλεια ελέγχου σε ένα μέρος των σχέσεων με τους πελάτες, το οποίο είναι αρνητικό για τις χρηματοπιστωτικές επιχειρήσεις, προέρχεται από εταιρείες μεγάλων τεχνολογιών που επεκτείνουν τη διανομή και την ένταξη των χρηματοπιστωτικών υπηρεσιών λιανικής στα συστήματα τους.
Αρχικά, η παροχή αυτών των υπηρεσιών θα πραγματοποιηθεί πιθανώς σε εταιρικές σχέσεις με τους χρηματοπιστωτικούς φορείς», σχολιάζει η Moody’s, προσθέτοντας:
«Οι μεγάλες εταιρείες τεχνολογίας έχουν πλεονέκτημα έναντι των χρηματοπιστωτικών εταιριών επειδή έχουν σημαντική εμπειρία στη βελτιστοποίηση της εμπειρίας των χρηστών των πελατών και έχουν κατορθώσει να αυξήσουν το μερίδιό τους στην αγορά».
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών