Τελευταία Νέα
Αναλύσεις – Εκθέσεις

Moody's: Υποβαθμίζεται σε «Α1» η αξιολόγηση της Coca-Cola – Σταθερό το outlook

Moody's: Υποβαθμίζεται σε «Α1» η αξιολόγηση της Coca-Cola – Σταθερό το outlook
Υποβαθμίζεται η αξιολόγηση της Coca-Cola από τη Moody's
Σε «Α1» -από «Aa3»- υποβάθμισε τη μακροπρόθεσμη πιστοληπτική ικανότητα της κολοσσιαίας Coca-Cola Company η Moody's Investors Service, διατηρώντας σε «Prime-1» τη βραχυπρόθεσμη πιστοληπτική ικανότητα και ορίζοντας σε σταθερές τις προοπτικές (outlook).
Να σημειωθεί ότι, τον περασμένο Αύγουστο, ο αμερικανικός οίκος είχε θέσει υπό επιτήρηση για άμεση υποβάθμιση της αξιολογήσεις της Coca-Cola, στον απόηχο της συμφωνίας για εξαγορά της αλυσίδας καφετεριών Costa -έναντι 3,9 δισεκ. βρετανικών λιρών.
Η υποβάθμιση αντανακλά την άποψη της Moody's ότι η Coca-Cola έχει υιοθετήσει μια πιο επιθετική οικονομική πολιτική, ενώ η μόχλευση αναμένεται να αυξηθεί εξαιτίας της εξαγοράς των Costa
Η Coca-Cola παρουσίασε κέρδη και έσοδα καλύτερα των προσδοκιών των αναλυτών για το τρίτο τρίμηνο του 2018, καθώς αυξήθηκε η ζήτηση για τα αναψυκτικά της χωρίς ζάχαρη και τα ενεργειακά της ποτά.
Ειδικότερα, η αμερικανική εταιρεία ανακοίνωσε καθαρά κέρδη 1,88 δισ. δολ., ή 44 σεντς ανά μετοχή, για το τρίμηνο που έληξε στις 28 Σεπτεμβρίου 2018, από 1,45 δισ. δολ., ή 33 σεντς ανά μετοχή, έναν χρόνο νωρίτερα.
Εξαιρουμένων εκτάκτων στοιχείων, η Coca-Cola κέρδισε 58 σεντς ανά μετοχή, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών κατά 3 σεντς.
Την ίδια ώρα, τα έσοδά της υποχώρησαν κατά 9% στα 8,25 δισ. δολ., ωστόσο αποδείχτηκαν καλύτερα των προσδοκιών, που έκαναν λόγο για 8,17 δισ. δολ.
Σημειώνεται ότι η Coca-Cola, όπως και η ανταγωνιστική της PepsiCo Inc, επενδύει σε ένα χαρτοφυλάκιο μη ανθρακούχων ποτών και εντείνει τις προσπάθειές της για τη μείωση της ζάχαρης στα ποτά της, καθώς οι καταναλωτές αναζητούν υγιεινότερες επιλογές.
Η εταιρεία κατέβαλε φέτος 5,1 δισ. δολ. για τη δεύτερη μεγαλύτερη αλυσίδα καφέ παγκοσμίως, την Costa, ενώ αγόρασε μερίδιο στο ενεργειακό ποτό του Kobe Bryant, BodyArmor.
Τα οργανικά έσοδα ή οι πωλήσεις από τη βασική επιχειρηματική της δραστηριότητα στον κλάδο των ποτών, αυξήθηκαν κατά 6% στο τρίτο τρίμηνο, ενώ ο όγκος πωλήσεων, βασικός δείκτης της ζήτησης, αυξήθηκε κατά 2% στο τρίμηνο.
Οι πωλήσεις των αναψυκτικών της αυξήθηκαν κατά 2%.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης