Η Tesla πρέπει να αντλήσει 2,5 δισ. δολ. έως το τέλος του 2018, υπογραμμίζει η Morgan Stanley
Η Tesla πρέπει να αντλήσει 2,5 δισεκ. δολάρια έως το τέλος του τρέχοντος έτους «προκειμένου να διατηρήσει χαρούμενους τους επενδυτές», εκτιμούν οι αναλυτές της Morgan Stanley.
Ειδικότερα, τα χρήματα χρειάζονται τόσο για την πληρωμή χρεών, όσο και τη χρηματοδότηση βασικών λειτουργικών εξόδων, ειδικά στην Κίνα.
Όμως, για το τέταρτο τρίμηνο 2018, οι ταμειακές ροές της εταιρείας αναμένονται σε μόλις 648 εκατ. δολάρια, επισημαίνεται.
Μόνο έως τον Μάρτιο 2019, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να πληρώσει ομόλογα συνολικού ύψους 920 εκατ. δολαρίων (από το συνολικό χρέος περίπου 11 δισεκ. δολαρίων).
Επισημαίνεται πως η Morgan Stanley συστήνει «equal-weight» για τη μετοχή της Tesla, με τιμή-στόχο 12μήνου στα 291 δολάρια -επί του παρόντος διαπραγματεύεται γύρω από τα 341 δολάρια (+8% για το 2018), με χρηματιστηριακή αξία ύψους περίπου 60 δισεκ. δολαρίων.
«Η αύξηση των κεφαλαίων θα μπορούσε να μειώσει τις ανησυχίες πολλών επενδυτών σχετικά με την οικονομική πίεση, κατά τη διάρκεια μιας κρίσιμης περιόδου επέκτασης στην αγορά», σχολιάζεται.
«Hold» η πρώτη σύσταση της Deutsche Bank για τη μετοχή της Tesla
Σε «hold» όρισαν την πρώτη τους σύσταση για μετοχή της Tesla οι αναλυτές της Deutsche Bank, με την τιμή-στόχο (12μήνου) να διαμορφώνεται στα 375 δολάρια.
«Μακροπρόθεσμα, καθώς η Tesla πετυχαίνει τον στόχο παραγωγής για το Model 3, ανησυχούμε ότι οι προσδοκίες επέκτασης του περιθωρίου είναι υπερβολικά υψηλές.
Ωστόσο, είμαστε αισιόδοξοι για την ανταγωνιστική θέση της εταιρείας, ειδικά στο εγγύς μέλλον.
Η Tesla θα παίζει στη δική της κατηγορία έως τα μέσα του 2020», αναφέρεται μεταξύ άλλων στην έκθεση.
Στα 450 δολάρια «εκτοξεύει» την τιμή-στόχο για τη μετοχή της Tesla, η Jefferies
Σε δραστική επί τα βελτίω αναθεώρηση της τιμής-στόχου για τη μετοχή της Tesla προχώρησαν πριν λίγες ημέρες οι αναλυτές της Jefferies, στα 450 έναντι 360 δολαρίων προηγουμένως.
Επίσης, όπως ήταν φυσικά, η σύσταση «hold» μετατράπηκε σε «buy».
Μεταξύ άλλων, η Jefferies επικαλείται την επικείμενη καθιέρωση της κερδοφορίας, το άκρως καινοτόμο προφίλ της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά και τη βελτίωση της παραγωγής.
Πρόσφατα, η Tesla πέτυχε τον πολυπόθητο στόχο παραγωγής 1.000 «Model 3» ημερησίως -και 7.000 ανά εβδομάδα.
Η αυτοκινητοβιομηχανία επιθυμεί πλέον να διατηρήσει αυτόν το ρυθμό και να αρχίσει να μειώνει το κόστος κατασκευής του μοντέλου, οπότε και η εταιρεία μπορεί να παράγει με επιτυχία το αυτοκίνητο στην αρχικά προγραμματισμένη τιμή των 35.000 δολαρίων.
Λίγες ημέρες πριν, ο ιδρυτής Elon Musk παραδέχθηκε ότι η Tesla βρέθηκε λίγες μόλις εβδομάδες πριν τον «θάνατο» νωρίτερα μέσα στο έτος.
Μιλώντας στο «Axios», υπογράμμισε πως η «αιμορραγία» οφειλόταν κυρίως στην αυξημένη παραγωγή του «Model 3»
«Στην ουσία, η εταιρεία αιμορραγούσε, και αν δεν λύναμε αυτά τα προβλήματα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, θα “πεθαίναμε”.
Και ήταν εξαιρετικά δύσκολο να το λύσουμε», είπε χαρακτηριστικά.
Επιπλέον, παραδέχθηκε ότι οι εργαζόμενοι χρειάστηκε να δουλέψουν πολύ σκληρά, ακόμη και 22 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα.
«Αυτό είναι πολύ επώδυνο.
Πονάει το μυαλό μου και την καρδιά μου.
Πονάει.
Δεν συνιστάται για κανέναν.
Απλά το έκαναν γιατί αν δεν το έκαναν, υπήρχε μια καλή πιθανότητα να πεθάνει η Tesla».
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, ο κ. Musk ανέφερε ότι υπάρχει πιθανότητα 70% η SpaceX να ξεκινήσει ταξίδια στον πλανήτη Άρη, παρά τον κίνδυνο.
«Η πιθανότητα να πεθάνεις στον Άρη είναι πολύ υψηλότερη από τη Γη.
Θα είναι δύσκολο, αλλά υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που ανεβαίνουν στα βουνά.
Οι άνθρωποι πεθαίνουν συνεχώς στο Έβερεστ.
Τους αρέσει η πρόκληση».
Διαβάστε: Οι «τάφροι» του Warren Buffet και τα «γλυκά» του Elon Musk
www.bankingnews.gr
Ειδικότερα, τα χρήματα χρειάζονται τόσο για την πληρωμή χρεών, όσο και τη χρηματοδότηση βασικών λειτουργικών εξόδων, ειδικά στην Κίνα.
Όμως, για το τέταρτο τρίμηνο 2018, οι ταμειακές ροές της εταιρείας αναμένονται σε μόλις 648 εκατ. δολάρια, επισημαίνεται.
Μόνο έως τον Μάρτιο 2019, η αμερικανική αυτοκινητοβιομηχανία πρέπει να πληρώσει ομόλογα συνολικού ύψους 920 εκατ. δολαρίων (από το συνολικό χρέος περίπου 11 δισεκ. δολαρίων).
Επισημαίνεται πως η Morgan Stanley συστήνει «equal-weight» για τη μετοχή της Tesla, με τιμή-στόχο 12μήνου στα 291 δολάρια -επί του παρόντος διαπραγματεύεται γύρω από τα 341 δολάρια (+8% για το 2018), με χρηματιστηριακή αξία ύψους περίπου 60 δισεκ. δολαρίων.
«Η αύξηση των κεφαλαίων θα μπορούσε να μειώσει τις ανησυχίες πολλών επενδυτών σχετικά με την οικονομική πίεση, κατά τη διάρκεια μιας κρίσιμης περιόδου επέκτασης στην αγορά», σχολιάζεται.
«Hold» η πρώτη σύσταση της Deutsche Bank για τη μετοχή της Tesla
Σε «hold» όρισαν την πρώτη τους σύσταση για μετοχή της Tesla οι αναλυτές της Deutsche Bank, με την τιμή-στόχο (12μήνου) να διαμορφώνεται στα 375 δολάρια.
«Μακροπρόθεσμα, καθώς η Tesla πετυχαίνει τον στόχο παραγωγής για το Model 3, ανησυχούμε ότι οι προσδοκίες επέκτασης του περιθωρίου είναι υπερβολικά υψηλές.
Ωστόσο, είμαστε αισιόδοξοι για την ανταγωνιστική θέση της εταιρείας, ειδικά στο εγγύς μέλλον.
Η Tesla θα παίζει στη δική της κατηγορία έως τα μέσα του 2020», αναφέρεται μεταξύ άλλων στην έκθεση.
Στα 450 δολάρια «εκτοξεύει» την τιμή-στόχο για τη μετοχή της Tesla, η Jefferies
Σε δραστική επί τα βελτίω αναθεώρηση της τιμής-στόχου για τη μετοχή της Tesla προχώρησαν πριν λίγες ημέρες οι αναλυτές της Jefferies, στα 450 έναντι 360 δολαρίων προηγουμένως.
Επίσης, όπως ήταν φυσικά, η σύσταση «hold» μετατράπηκε σε «buy».
Μεταξύ άλλων, η Jefferies επικαλείται την επικείμενη καθιέρωση της κερδοφορίας, το άκρως καινοτόμο προφίλ της αυτοκινητοβιομηχανίας, αλλά και τη βελτίωση της παραγωγής.
Πρόσφατα, η Tesla πέτυχε τον πολυπόθητο στόχο παραγωγής 1.000 «Model 3» ημερησίως -και 7.000 ανά εβδομάδα.
Η αυτοκινητοβιομηχανία επιθυμεί πλέον να διατηρήσει αυτόν το ρυθμό και να αρχίσει να μειώνει το κόστος κατασκευής του μοντέλου, οπότε και η εταιρεία μπορεί να παράγει με επιτυχία το αυτοκίνητο στην αρχικά προγραμματισμένη τιμή των 35.000 δολαρίων.
Λίγες ημέρες πριν, ο ιδρυτής Elon Musk παραδέχθηκε ότι η Tesla βρέθηκε λίγες μόλις εβδομάδες πριν τον «θάνατο» νωρίτερα μέσα στο έτος.
Μιλώντας στο «Axios», υπογράμμισε πως η «αιμορραγία» οφειλόταν κυρίως στην αυξημένη παραγωγή του «Model 3»
«Στην ουσία, η εταιρεία αιμορραγούσε, και αν δεν λύναμε αυτά τα προβλήματα σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα, θα “πεθαίναμε”.
Και ήταν εξαιρετικά δύσκολο να το λύσουμε», είπε χαρακτηριστικά.
Επιπλέον, παραδέχθηκε ότι οι εργαζόμενοι χρειάστηκε να δουλέψουν πολύ σκληρά, ακόμη και 22 ώρες την ημέρα, επτά ημέρες την εβδομάδα.
«Αυτό είναι πολύ επώδυνο.
Πονάει το μυαλό μου και την καρδιά μου.
Πονάει.
Δεν συνιστάται για κανέναν.
Απλά το έκαναν γιατί αν δεν το έκαναν, υπήρχε μια καλή πιθανότητα να πεθάνει η Tesla».
Σε άλλο σημείο της συνέντευξης, ο κ. Musk ανέφερε ότι υπάρχει πιθανότητα 70% η SpaceX να ξεκινήσει ταξίδια στον πλανήτη Άρη, παρά τον κίνδυνο.
«Η πιθανότητα να πεθάνεις στον Άρη είναι πολύ υψηλότερη από τη Γη.
Θα είναι δύσκολο, αλλά υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που ανεβαίνουν στα βουνά.
Οι άνθρωποι πεθαίνουν συνεχώς στο Έβερεστ.
Τους αρέσει η πρόκληση».
Διαβάστε: Οι «τάφροι» του Warren Buffet και τα «γλυκά» του Elon Musk
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών