Απώλειες για τις BMW και Daimler από τον εμπορικό πόλεμο Κίνας – ΗΠΑ
Οι BMW και Daimler θα επηρεαστούν περισσότερο -σε σύγκριση με τις υπόλοιπες αυτοκινητοβιομηχανίες- από τον εμπορικό πόλεμο μεταξύ Κίνας και ΗΠΑ, αναφέρει σε έκθεσή της η Fitch Ratings, αναμένοντας πίεση στην κερδοφορία των δύο κολοσσιαίων γερμανικών εταιρειών.
Συνολικά για τον κλάδο, οι κίνδυνοι του εντεινόμενου εμπορικού πολέμου έχουν περιορισμένο αντίκτυπο μέχρι στιγμής, υπογραμμίζει ο αμερικανικός οίκος.
Περίπου το 15% όλων των πωλήσεων της BMW στην Κίνα εισάγονται από τις ΗΠΑ, ενώ το 8% με 10% των αυτοκινήτων της Daimler που πωλούνται στη χώρα κατασκευάζονται από τις ΗΠΑ.
Ως εκ τούτου, ο όγκος των πωλήσεών τους θα μπορούσε να επηρεαστεί σημαντικά σε περίπτωση που επιβληθούν νέοι δασμοί και από τις δύο πλευρές.
Σε αντίθετο κλίμα, άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως οι VW, Ford, General Motors, Toyota και HMC/Kia, κατασκευάζουν σε μεγάλο βαθμό τα μοντέλα τους στην Κίνα.
«Οι περισσότεροι κατασκευαστές αύξησαν σημαντικά το μερίδιό τους στην τοπική παραγωγή της Κίνας.
Οι BMW και Daimler παράγουν τοπικά με τους Κινέζους εταίρους περισσότερο από το 70% των οχημάτων που πωλούν στην αγορά αυτή, από 30-40% μια δεκαετία πριν.
Η Daimler σχεδιάζει να επενδύσει περίπου 1,5 δισεκ. ευρώ από κοινού με τον εταίρο BAIC σε μια δεύτερη εγκατάσταση στο Πεκίνο. (…)
Η BMW και η Daimler είναι επίσης εκτεθειμένες σε εμπορικές εντάσεις μεταξύ των ΗΠΑ και της Ευρώπης, καθώς το 14% των πωλήσεων αυτοκινήτων τους είναι στις ΗΠΑ, ενώ μόνο το 30-40% αυτών παράγονται τοπικά.
Η Jaguar Land Rover (JLR) κινδυνεύει περισσότερο από έναν εμπορικό πόλεμο μεταξύ Κίνας και Ευρώπης, αν και αυτό δεν αναμένεται σήμερα», σχολιάζεται.
www.bankingnews.gr
Συνολικά για τον κλάδο, οι κίνδυνοι του εντεινόμενου εμπορικού πολέμου έχουν περιορισμένο αντίκτυπο μέχρι στιγμής, υπογραμμίζει ο αμερικανικός οίκος.
Περίπου το 15% όλων των πωλήσεων της BMW στην Κίνα εισάγονται από τις ΗΠΑ, ενώ το 8% με 10% των αυτοκινήτων της Daimler που πωλούνται στη χώρα κατασκευάζονται από τις ΗΠΑ.
Ως εκ τούτου, ο όγκος των πωλήσεών τους θα μπορούσε να επηρεαστεί σημαντικά σε περίπτωση που επιβληθούν νέοι δασμοί και από τις δύο πλευρές.
Σε αντίθετο κλίμα, άλλες μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες όπως οι VW, Ford, General Motors, Toyota και HMC/Kia, κατασκευάζουν σε μεγάλο βαθμό τα μοντέλα τους στην Κίνα.
«Οι περισσότεροι κατασκευαστές αύξησαν σημαντικά το μερίδιό τους στην τοπική παραγωγή της Κίνας.
Οι BMW και Daimler παράγουν τοπικά με τους Κινέζους εταίρους περισσότερο από το 70% των οχημάτων που πωλούν στην αγορά αυτή, από 30-40% μια δεκαετία πριν.
Η Daimler σχεδιάζει να επενδύσει περίπου 1,5 δισεκ. ευρώ από κοινού με τον εταίρο BAIC σε μια δεύτερη εγκατάσταση στο Πεκίνο. (…)
Η BMW και η Daimler είναι επίσης εκτεθειμένες σε εμπορικές εντάσεις μεταξύ των ΗΠΑ και της Ευρώπης, καθώς το 14% των πωλήσεων αυτοκινήτων τους είναι στις ΗΠΑ, ενώ μόνο το 30-40% αυτών παράγονται τοπικά.
Η Jaguar Land Rover (JLR) κινδυνεύει περισσότερο από έναν εμπορικό πόλεμο μεταξύ Κίνας και Ευρώπης, αν και αυτό δεν αναμένεται σήμερα», σχολιάζεται.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών