Η άκρως απαισιόδοξη πρόβλεψη της Morgan Stanley για την Tesla
Στη Morgan Stanley -μία άλλοτε «bull» για την εταιρεία του Elon Musk- ανήκει πλέον η πιο απαισιόδοξη πρόβλεψη για τη μετοχή της Tesla, με την αμερικανική τράπεζα να μειώνει δραματική την τιμή-στόχο για το «πιο δυσμενές σενάριο», σε μόλις 10 (!) από 97 δολάρια.
Στις 20:00, επισημαίνεται, η μετοχή διαπραγματεύεται στα 205,8 δολάρια (+0,1%) στη Wall Street, έπειτα από πτώση 40% εντός του 2019 -η χρηματιστηριακή αξία φθάνει τα 36,2 δισεκ. δολάρια.
Η Morgan Stanley επικαλείται μεταξύ άλλων το αυξημένο χρέος και τη γεωπολιτική έκθεση της εταιρείας.
«Το προς τα κάτω αναθεωρημένο αρνητικό σενάριο υποθέτει ότι η Tesla δεν ανταποκρίνεται στις προβλέψεις μας για τις πωλήσεις στην Κίνα σχεδόν κατά το ήμισυ, εξαιτίας των συνθηκών εμπορικής μεταβλητότητας στην περιοχή και ειδικότερα στους τομείς τεχνολογίας, όπου πιστεύουμε ότι υπάρχει υψηλός και εντεινόμενος κίνδυνος προσοχής από την κυβέρνηση και τις ρυθμιστικές αρχές», αναφέρουν οι αναλυτές της Morgan Stanley, μεταξύ των οποίων ο Adam Jonas.
Η Morgan Stanley αναμένει ότι η Tesla θα πωλήσει κατά μέσο όρο 165.000 οχήματα στην Κίνα ετησίως στο διάστημα μεταξύ 2020 και 2024, γεγονός που οδηγεί σε έκθεση περίπου 9 δισ. δολαρίων ετησίως εάν το προϊόν αξίζει 55.000 δολάρια.
Ωστόσο, στο δυσμενές σενάριο προβλέπεται ότι η Tesla χάνει έσοδα με συρρίκνωση των περιθωρίων κέρδους και απώλειες 16,4 δισεκ. δολαρίων.
Η Apple είχε προτείνει εξαγορά της Tesla το 2013, σε υψηλότερη τιμή από την τρέχουσα
Σε μία πολύ ενδιαφέρουσα αποκάλυψη -χωρίς να επικαλεστεί πηγές όμως- προχώρησε ο αναλυτής της Roth Capital Partners, Craig Irwin, δηλώνοντας στο CNBC ως η Apple είχε προτείνει εξαγορά της Tesla το 2013.
Μάλιστα, όπως είπε, η προσφορά έγινε στα 240 δολάρια ανά μετοχή, όταν τις τελευταίες ημέρες η μετοχή διαπραγματεύεται στη Wall Street γύρω από το ψυχολογικό όριο των 200 δολαρίων -χαμηλό 2,5 ετών, με κεφαλαιοποίηση 36 δισεκ. δολαρίων.
Παράλληλα, οι τιμές ομολόγων καταρρέουν, σε μία περίοδο μεγάλων οικονομικών δυσκολιών για την αυτοκινητοβιομηχανία του Elon Musk.
Επισημαίνεται ότι, με βάση τα αποτελέσματα της εταιρείας, τα διαθέσιμα μετρητά κατέγραψαν «βουτιά» 1,5 δισεκ. για το τρίμηνο, καθώς ανήλθαν σε 2,2 δισεκ. δολάρια στα τέλη Μαρτίου.
Η Tesla επέστρεψε στις ζημίες το πρώτο τρίμηνο του 2019, έπειτα από δύο συνεχόμενα -αναπάντεχα- τρίμηνα, με το ποσό να διαμορφώνεται σε 702 εκατ. ευρώ.
Οι απώλειες ήταν υψηλότερες σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Σε όρους EBITDA, οι ζημίες ανήλθαν σε 494 εκατ. δολάρια.
Οι απώλειες-μαμούθ οφείλονται κατά πολύ στις μειωμένες παραδόσεις οχημάτων και τις συνεχείς αλλαγές στο κόστος και τις τιμές των αυτοκινήτων της αμερικανικής εταιρείας.
Tα έσοδα για την ίδια χρονική περίοδο ανήλθαν σε 4,5 δισεκ. δολάρια, έναντι 3,4 δισεκ. το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του περασμένου έτους.
Μιλώντας με τους επενδυτές, ο κ. Musk εξέφρασε μεταξύ άλλων το όραμά του για μία Tesla των 500 δισεκ. δολαρίων χρηματιστηριακής αξίας.
Νωρίτερα αυτό τον μήνα, ο Elon Musk είχε προειδοποιήσει ότι αναμένεται τα κέρδη του πρώτου τριμήνου να επηρεαστούν αρνητικά από τους χαμηλότερους ρυθμούς παράδοσης και από διάφορες προσαρμογές που έγινα σε πολλαπλά επίπεδα τιμών, επισημαίνεται.
www.bankingnews.gr
Στις 20:00, επισημαίνεται, η μετοχή διαπραγματεύεται στα 205,8 δολάρια (+0,1%) στη Wall Street, έπειτα από πτώση 40% εντός του 2019 -η χρηματιστηριακή αξία φθάνει τα 36,2 δισεκ. δολάρια.
Η Morgan Stanley επικαλείται μεταξύ άλλων το αυξημένο χρέος και τη γεωπολιτική έκθεση της εταιρείας.
«Το προς τα κάτω αναθεωρημένο αρνητικό σενάριο υποθέτει ότι η Tesla δεν ανταποκρίνεται στις προβλέψεις μας για τις πωλήσεις στην Κίνα σχεδόν κατά το ήμισυ, εξαιτίας των συνθηκών εμπορικής μεταβλητότητας στην περιοχή και ειδικότερα στους τομείς τεχνολογίας, όπου πιστεύουμε ότι υπάρχει υψηλός και εντεινόμενος κίνδυνος προσοχής από την κυβέρνηση και τις ρυθμιστικές αρχές», αναφέρουν οι αναλυτές της Morgan Stanley, μεταξύ των οποίων ο Adam Jonas.
Η Morgan Stanley αναμένει ότι η Tesla θα πωλήσει κατά μέσο όρο 165.000 οχήματα στην Κίνα ετησίως στο διάστημα μεταξύ 2020 και 2024, γεγονός που οδηγεί σε έκθεση περίπου 9 δισ. δολαρίων ετησίως εάν το προϊόν αξίζει 55.000 δολάρια.
Ωστόσο, στο δυσμενές σενάριο προβλέπεται ότι η Tesla χάνει έσοδα με συρρίκνωση των περιθωρίων κέρδους και απώλειες 16,4 δισεκ. δολαρίων.
Η Apple είχε προτείνει εξαγορά της Tesla το 2013, σε υψηλότερη τιμή από την τρέχουσα
Σε μία πολύ ενδιαφέρουσα αποκάλυψη -χωρίς να επικαλεστεί πηγές όμως- προχώρησε ο αναλυτής της Roth Capital Partners, Craig Irwin, δηλώνοντας στο CNBC ως η Apple είχε προτείνει εξαγορά της Tesla το 2013.
Μάλιστα, όπως είπε, η προσφορά έγινε στα 240 δολάρια ανά μετοχή, όταν τις τελευταίες ημέρες η μετοχή διαπραγματεύεται στη Wall Street γύρω από το ψυχολογικό όριο των 200 δολαρίων -χαμηλό 2,5 ετών, με κεφαλαιοποίηση 36 δισεκ. δολαρίων.
Παράλληλα, οι τιμές ομολόγων καταρρέουν, σε μία περίοδο μεγάλων οικονομικών δυσκολιών για την αυτοκινητοβιομηχανία του Elon Musk.
Επισημαίνεται ότι, με βάση τα αποτελέσματα της εταιρείας, τα διαθέσιμα μετρητά κατέγραψαν «βουτιά» 1,5 δισεκ. για το τρίμηνο, καθώς ανήλθαν σε 2,2 δισεκ. δολάρια στα τέλη Μαρτίου.
Η Tesla επέστρεψε στις ζημίες το πρώτο τρίμηνο του 2019, έπειτα από δύο συνεχόμενα -αναπάντεχα- τρίμηνα, με το ποσό να διαμορφώνεται σε 702 εκατ. ευρώ.
Οι απώλειες ήταν υψηλότερες σε σύγκριση με τις εκτιμήσεις των αναλυτών.
Σε όρους EBITDA, οι ζημίες ανήλθαν σε 494 εκατ. δολάρια.
Οι απώλειες-μαμούθ οφείλονται κατά πολύ στις μειωμένες παραδόσεις οχημάτων και τις συνεχείς αλλαγές στο κόστος και τις τιμές των αυτοκινήτων της αμερικανικής εταιρείας.
Tα έσοδα για την ίδια χρονική περίοδο ανήλθαν σε 4,5 δισεκ. δολάρια, έναντι 3,4 δισεκ. το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του περασμένου έτους.
Μιλώντας με τους επενδυτές, ο κ. Musk εξέφρασε μεταξύ άλλων το όραμά του για μία Tesla των 500 δισεκ. δολαρίων χρηματιστηριακής αξίας.
Νωρίτερα αυτό τον μήνα, ο Elon Musk είχε προειδοποιήσει ότι αναμένεται τα κέρδη του πρώτου τριμήνου να επηρεαστούν αρνητικά από τους χαμηλότερους ρυθμούς παράδοσης και από διάφορες προσαρμογές που έγινα σε πολλαπλά επίπεδα τιμών, επισημαίνεται.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών