H Scope Ratings υποβάθμισε τη Lufthansa λόγω της επιδείνωσης του οικονομικού κλίματος
Στην περιοχή του ΒΒ-, από ΒΒ, υποβάθμισε ο οίκος πιστοληπτικής αξιολόγησης Scope Ratings την αεροπορική εταιρεία Lufthansa.
Όπως ανακοίνωσε η Scope Ratings, υποβάθμισε τον γερμανικό αερομεταφορέα Lufthansa, ενώ επιφυλάχθηκε για περαιτέρω υποβάθμιση.
Η υποβάθμιση οφείλεται στην επιδείνωση του οικονομικού κλίματος το 2020 λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού και στους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που κρατούν τα αεροσκάφη της εταιρείας καθηλωμένα στο έδαφος.
Ωστόσο, η Scope Ratings εκτιμά πως δεν θα υπάρξει βραχυπρόθεσμα άλλη υποβάθμιση, καθώς η Lufthansa θα αξιοποιήσει κρατικά μέτρα στήριξης, ενώ ευνοείται από το ιδιαίτερα διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιό της.
Παράλληλα, θεωρεί πως η παρούσα κρίση είναι εποχική.
Όπως εκτιμάται, η Lufthansa θα σημειώσει για το 2020 πτώση στα έσοδα κατά 40%, με δεδομένο ότι οι πτήσεις θα ξαναρχίσουν τον ερχόμενο Ιούνιο.
Λαμβάνοντας υπόψη τη διάρθρωση των δαπανών του γερμανικού αερομεταφορέα (60% μεταβλητά κόστη και 40% σταθερά κόστη), η λειτουργική μόχλευση αναμένεται να μειώσει δραστικά τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) και κατά συνέπεια τις ταμειακές ροές.
Εν προκειμένω αξίζει να σημειωθεί πως η διοίκηση της Lufthansa κινήθηκε γρήγορα για τον περιορισμό των δαπανών.
www.bankingnews.gr
Όπως ανακοίνωσε η Scope Ratings, υποβάθμισε τον γερμανικό αερομεταφορέα Lufthansa, ενώ επιφυλάχθηκε για περαιτέρω υποβάθμιση.
Η υποβάθμιση οφείλεται στην επιδείνωση του οικονομικού κλίματος το 2020 λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού και στους ταξιδιωτικούς περιορισμούς που κρατούν τα αεροσκάφη της εταιρείας καθηλωμένα στο έδαφος.
Ωστόσο, η Scope Ratings εκτιμά πως δεν θα υπάρξει βραχυπρόθεσμα άλλη υποβάθμιση, καθώς η Lufthansa θα αξιοποιήσει κρατικά μέτρα στήριξης, ενώ ευνοείται από το ιδιαίτερα διαφοροποιημένο χαρτοφυλάκιό της.
Παράλληλα, θεωρεί πως η παρούσα κρίση είναι εποχική.
Όπως εκτιμάται, η Lufthansa θα σημειώσει για το 2020 πτώση στα έσοδα κατά 40%, με δεδομένο ότι οι πτήσεις θα ξαναρχίσουν τον ερχόμενο Ιούνιο.
Λαμβάνοντας υπόψη τη διάρθρωση των δαπανών του γερμανικού αερομεταφορέα (60% μεταβλητά κόστη και 40% σταθερά κόστη), η λειτουργική μόχλευση αναμένεται να μειώσει δραστικά τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) και κατά συνέπεια τις ταμειακές ροές.
Εν προκειμένω αξίζει να σημειωθεί πως η διοίκηση της Lufthansa κινήθηκε γρήγορα για τον περιορισμό των δαπανών.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών