Εφιαλτική είναι η κατάσταση στον κλάδο του αυτοκινήτου, που πιάνει «πάτο»
Ιστορικά χαμηλά σε ό,τι αφορά τις πωλήσεις τους την τελευταία δεκαετία σημειώνουν οι αμερικανικές αυτοκινητοβιομηχανίες, καθώς ο κλάδος βρίσκεται, λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού αντιμέτωπος με την κατάρρευση.
Ωστόσο, τα χειρότερα θα έρθουν το β’ τρίμηνο του 2020.
Τα αποτελέσματα που παρουσίασαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες των ΗΠΑ επιβεβαίωσαν το πλέον δυσμενές σενάριο:
Η πανδημία προκάλεσε σοβαρές και μη αναστρέψιμες ζημίες στον κλάδο, που ήταν ήδη σε άσχημη κατάσταση.
Η General Motors σημείωσε πτώση πωλήσεων 7,1%, ενώ οι πωλήσεις της Fiat μειώθηκαν κατά 10% για το α’ τρίμηνο του 2020 - μεγαλύτερες του αναμενομένου.
Και τα νούμερα θα μπορούσαν να είναι χειρότερα.
Οι πωλήσεις της Toyota μειώθηκαν κατά 37% τον Μάρτιο, ενώ ακόμη και το πιο επιτυχημένο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας, το RAV4, σημείωσε πτώση της τάξης 25%.
Η Nissan επίσης παρουσίασε ασθενή αποτελέσματα, καταγράφοντας μείωση 30% στις πωλήσεις της για τους τρεις πρώτους μήνες του έτους.
Ο David Kershaw, αντιπρόεδρος τμήματος της Nissan στη Βόρεια Αμερική, δήλωσε τα εξής: «Βλέπουμε ισχυρή κάμψη, αναμφισβήτητα.
Και τη βιώνουμε σε μία από τις πιο παραγωγικές περιοχές μας, τη βορειοανατολική.
Ο αντίκτυπος θα είναι σημαντικός».
Brand names όπως η Volkswagen, η Honda, η Hyundai και η Mazda είδαν πτώση στον τζίρο τους άνω του 40% για τον Μάρτιο.
Αν αυτοκινητοβιομηχανίες συνεχίσουν να παρουσιάζουν αυτήν την τάση, οι αριθμοί για το β’ τρίμηνο θα είναι τουλάχιστον δραματικοί.
Οι επιχειρήσεις παραμένουν κλειστές και οι οικονομίες ανά τον κόσμο έχουν αδρανοποιηθεί.
Ο ετήσιος ρυθμός πωλήσεων ανέρχεται μόλις στις 11,4 εκατομμύρια μονάδες, φτάνοντας στο χαμηλότερο σημείο από τον Απρίλιο του 2010.
www.bankingnews.gr
Ωστόσο, τα χειρότερα θα έρθουν το β’ τρίμηνο του 2020.
Τα αποτελέσματα που παρουσίασαν οι αυτοκινητοβιομηχανίες των ΗΠΑ επιβεβαίωσαν το πλέον δυσμενές σενάριο:
Η πανδημία προκάλεσε σοβαρές και μη αναστρέψιμες ζημίες στον κλάδο, που ήταν ήδη σε άσχημη κατάσταση.
Η General Motors σημείωσε πτώση πωλήσεων 7,1%, ενώ οι πωλήσεις της Fiat μειώθηκαν κατά 10% για το α’ τρίμηνο του 2020 - μεγαλύτερες του αναμενομένου.
Και τα νούμερα θα μπορούσαν να είναι χειρότερα.
Οι πωλήσεις της Toyota μειώθηκαν κατά 37% τον Μάρτιο, ενώ ακόμη και το πιο επιτυχημένο μοντέλο της ιαπωνικής εταιρείας, το RAV4, σημείωσε πτώση της τάξης 25%.
Η Nissan επίσης παρουσίασε ασθενή αποτελέσματα, καταγράφοντας μείωση 30% στις πωλήσεις της για τους τρεις πρώτους μήνες του έτους.
Ο David Kershaw, αντιπρόεδρος τμήματος της Nissan στη Βόρεια Αμερική, δήλωσε τα εξής: «Βλέπουμε ισχυρή κάμψη, αναμφισβήτητα.
Και τη βιώνουμε σε μία από τις πιο παραγωγικές περιοχές μας, τη βορειοανατολική.
Ο αντίκτυπος θα είναι σημαντικός».
Brand names όπως η Volkswagen, η Honda, η Hyundai και η Mazda είδαν πτώση στον τζίρο τους άνω του 40% για τον Μάρτιο.
Αν αυτοκινητοβιομηχανίες συνεχίσουν να παρουσιάζουν αυτήν την τάση, οι αριθμοί για το β’ τρίμηνο θα είναι τουλάχιστον δραματικοί.
Οι επιχειρήσεις παραμένουν κλειστές και οι οικονομίες ανά τον κόσμο έχουν αδρανοποιηθεί.
Ο ετήσιος ρυθμός πωλήσεων ανέρχεται μόλις στις 11,4 εκατομμύρια μονάδες, φτάνοντας στο χαμηλότερο σημείο από τον Απρίλιο του 2010.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών