Εάν οι αφίξεις πλοίων στη Σιγκαπούρη δεν βελτιωθούν και η ζήτηση στα καύσιμα δεν αυξηθεί πώς μπορεί να υπάρξει ανάκαμψη στο παγκόσμιο εμπόριο στο τελευταίο εξάμηνο του 2020;
Ένας δείκτης στην Σιγκαπούρη δείχνει ότι η ανάκαμψη στις οικονομίες δεν θα είναι V
Η γεωγραφική θέση της Σιγκαπούρης την καθιστά μία από τις πιο σημαντικές ναυτιλιακές γραμμές και ένα από τα σπουδαιότερα λιμάνια διεθνώς που συνδέουν την παγκόσμια οικονομία.
Είναι από τα σημαντικότερα λιμάνια στον κόσμο, σε σύγκριση με το Χονγκ Κονγκ, το Λονδίνο, τη Σαγκάη και το Ντουμπάι.
Τα δεδομένα λιμενικής δραστηριότητας που δημοσίευσε η κυβέρνηση της Σιγκαπούρης υποδηλώνουν ότι το παγκόσμιο εμπόριο δεν έχει ακόμη ανακάμψει, πράγμα που σημαίνει ότι μια ανάκαμψη σε σχήμα V στην παγκόσμια οικονομία είναι απίθανη στο τελευταίο εξάμηνο του 2020.
Νέα δεδομένα από την Αρχή Ναυτιλίας και Λιμένων της Σιγκαπούρης (MPA) δείχνουν τον αριθμό των κλήσεων των πλοίων (είναι η ενδιάμεση στάση για ένα πλοίο στο προγραμματισμένο ταξίδι του για τη μεταφορά φορτίου ή την παραλαβή προμηθειών ή καυσίμων) δείχνουν ότι το λιμάνι της Σιγκαπούρης κατέγραψε χαμηλό 10ετιών τον Μάιο σε 3.059, το χαμηλότερο από το 1993 ή κοντά σε χαμηλό τριών δεκαετιών.
Η δραστηριότητα των εμπορευματοκιβωτίων παρέμεινε υποτονική τον Μάιο 2020.
Τα κενά πλοία αυξήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του Ιουνίου, με συνολική χωρητικότητα περίπου 4 εκατομμυρίων ισοδύναμων μονάδων (TEU), δήλωσε η ερευνητική εταιρεία Sea-Intelligence την περασμένη εβδομάδα.
Μια πτώση στο παγκόσμιο εμπόριο έχει επιβαρύνει σοβαρά τη δραστηριότητα ανεφοδιασμού πλοίων στη Σιγκαπούρη.
Ο όγκος πωλήσεων καυσίμων στη Σιγκαπούρη μειώθηκε τον Μάιο σε 3,925 εκατομμύρια τόνους, μειωμένος κατά 2% σε ετήσια βάση και -5% από τον Απρίλιο, ανέφερε η MPA.
Η A.P. Moller-Maersk η μεγαλύτερη εταιρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, προειδοποίησε πριν από πολύ καιρό ότι το παγκόσμιο εμπόριο θα συνεχίσει να παραπαίει με τις μειώσεις να επεκτείνονται έως και το β΄ 6μηνο του 2020.
Ο Maersk προειδοποίησε ότι δεν μπορεί να υπάρξει ανάκαμψη σε σχήμα V μάλλον θα είναι ανάκαμψη σε σχήμα U που είναι πιο εύλογη.
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου (ΠΟΕ) δημοσίευσε το Βαρόμετρο Εμπορίου Προϊόντων στα τέλη Μαΐου, τονίζοντας ότι η απότομη μείωση στο παγκόσμιο εμπόριο θα επεκταθεί μέχρι το καλοκαίρι.
Την περασμένη εβδομάδα, ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) προειδοποίησε ότι η πανδημία COVID-19 προκάλεσε μια από τις πιο σοβαρές παγκόσμιες οικονομικές υφέσεις για σχεδόν ένα αιώνα και θα αφήσει το στίγμα του για χρόνια.
Ο επικεφαλής οικονομολόγος του ΟΟΣΑ Laurence Boone επισήμανε:
Οι περισσότεροι άνθρωποι βλέπουν μια ανάκαμψη σε σχήμα V, αλλά πιστεύουμε ότι θα σταματήσει στα μισά του δρόμου.
Μέχρι το τέλος του 2021, η απώλεια εισοδήματος θα υπερβαίνει την προηγούμενη ύφεση των τελευταίων 100 ετών εκτός του πολέμου, με τρομερές και μακροχρόνιες συνέπειες για ανθρώπους, επιχειρήσεις και κυβερνήσεις.
Εάν οι αφίξεις πλοίων στη Σιγκαπούρη δεν βελτιωθούν και η ζήτηση στα καύσιμα δεν αυξηθεί πώς μπορεί να υπάρξει ανάκαμψη στο παγκόσμιο εμπόριο στο τελευταίο εξάμηνο του 2020;
www.bankingnews.gr
Η γεωγραφική θέση της Σιγκαπούρης την καθιστά μία από τις πιο σημαντικές ναυτιλιακές γραμμές και ένα από τα σπουδαιότερα λιμάνια διεθνώς που συνδέουν την παγκόσμια οικονομία.
Είναι από τα σημαντικότερα λιμάνια στον κόσμο, σε σύγκριση με το Χονγκ Κονγκ, το Λονδίνο, τη Σαγκάη και το Ντουμπάι.
Τα δεδομένα λιμενικής δραστηριότητας που δημοσίευσε η κυβέρνηση της Σιγκαπούρης υποδηλώνουν ότι το παγκόσμιο εμπόριο δεν έχει ακόμη ανακάμψει, πράγμα που σημαίνει ότι μια ανάκαμψη σε σχήμα V στην παγκόσμια οικονομία είναι απίθανη στο τελευταίο εξάμηνο του 2020.
Νέα δεδομένα από την Αρχή Ναυτιλίας και Λιμένων της Σιγκαπούρης (MPA) δείχνουν τον αριθμό των κλήσεων των πλοίων (είναι η ενδιάμεση στάση για ένα πλοίο στο προγραμματισμένο ταξίδι του για τη μεταφορά φορτίου ή την παραλαβή προμηθειών ή καυσίμων) δείχνουν ότι το λιμάνι της Σιγκαπούρης κατέγραψε χαμηλό 10ετιών τον Μάιο σε 3.059, το χαμηλότερο από το 1993 ή κοντά σε χαμηλό τριών δεκαετιών.
Η δραστηριότητα των εμπορευματοκιβωτίων παρέμεινε υποτονική τον Μάιο 2020.
Τα κενά πλοία αυξήθηκαν την πρώτη εβδομάδα του Ιουνίου, με συνολική χωρητικότητα περίπου 4 εκατομμυρίων ισοδύναμων μονάδων (TEU), δήλωσε η ερευνητική εταιρεία Sea-Intelligence την περασμένη εβδομάδα.
Μια πτώση στο παγκόσμιο εμπόριο έχει επιβαρύνει σοβαρά τη δραστηριότητα ανεφοδιασμού πλοίων στη Σιγκαπούρη.
Ο όγκος πωλήσεων καυσίμων στη Σιγκαπούρη μειώθηκε τον Μάιο σε 3,925 εκατομμύρια τόνους, μειωμένος κατά 2% σε ετήσια βάση και -5% από τον Απρίλιο, ανέφερε η MPA.
Η A.P. Moller-Maersk η μεγαλύτερη εταιρία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, προειδοποίησε πριν από πολύ καιρό ότι το παγκόσμιο εμπόριο θα συνεχίσει να παραπαίει με τις μειώσεις να επεκτείνονται έως και το β΄ 6μηνο του 2020.
Ο Maersk προειδοποίησε ότι δεν μπορεί να υπάρξει ανάκαμψη σε σχήμα V μάλλον θα είναι ανάκαμψη σε σχήμα U που είναι πιο εύλογη.
Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Εμπορίου (ΠΟΕ) δημοσίευσε το Βαρόμετρο Εμπορίου Προϊόντων στα τέλη Μαΐου, τονίζοντας ότι η απότομη μείωση στο παγκόσμιο εμπόριο θα επεκταθεί μέχρι το καλοκαίρι.
Την περασμένη εβδομάδα, ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) προειδοποίησε ότι η πανδημία COVID-19 προκάλεσε μια από τις πιο σοβαρές παγκόσμιες οικονομικές υφέσεις για σχεδόν ένα αιώνα και θα αφήσει το στίγμα του για χρόνια.
Ο επικεφαλής οικονομολόγος του ΟΟΣΑ Laurence Boone επισήμανε:
Οι περισσότεροι άνθρωποι βλέπουν μια ανάκαμψη σε σχήμα V, αλλά πιστεύουμε ότι θα σταματήσει στα μισά του δρόμου.
Μέχρι το τέλος του 2021, η απώλεια εισοδήματος θα υπερβαίνει την προηγούμενη ύφεση των τελευταίων 100 ετών εκτός του πολέμου, με τρομερές και μακροχρόνιες συνέπειες για ανθρώπους, επιχειρήσεις και κυβερνήσεις.
Εάν οι αφίξεις πλοίων στη Σιγκαπούρη δεν βελτιωθούν και η ζήτηση στα καύσιμα δεν αυξηθεί πώς μπορεί να υπάρξει ανάκαμψη στο παγκόσμιο εμπόριο στο τελευταίο εξάμηνο του 2020;
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών