Η είσοδος της Αpple στην αγορά αυτοκινήτων συνιστά ευθεία απειλή για τη μετοχή της Tesla
Η είσοδος της Αpple στην αγορά αυτοκινήτων συνιστά ευθεία απειλή για τη μετοχή της Tesla, σύμφωνα με την αμερικανική επενδυτική τράπεζα Morgan Stanley, η οποία διατηρεί την τιμή στόχο για τη μετοχή της εταιρείας του Elon Musk στα 540 δολ.
Ώρες αφότου ο Elon Musk αποκάλυψε στο Twitter πως ο Τim Cook απέρριψε πρόταση ύψους 60 δισεκ. δολ. για εξαγορά της πρώτης από τη δεύτερη, η Morgan Stanley παραδέχθηκε ότι η είσοδος της Apple στην αγορά αυτοκινούμενων δημιουργεί μια νέα υπόθεση «αρκούδας» για την Tesla.
«Η δυναμική της Apple σε ό,τι αφορά την αγορά αυτοκινήτων απειλεί ευθέως με πτώση τη μετοχή της Tesla.
Οι επενδυτές πρέπει να το προσέξουν αυτό.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα δυσκολευτούν να ανταγωνιστούν την Αpple» επισημαίνει η Morgan Stanley, που διατηρεί τα 540 την τιμή στόχο για την Tesla.
Σίγουροι κερδισμένοι από αυτό τον ιδιότυπο ανταγωνισμό θα είναι οι προμηθευτές των δύο εταιρειών, π.χ. οι Lidar Luminar Technologies Inc. και Velodyne Lidar Inc.
Σε κάθε περίπτωση, investors και traders θα πρέπει να έχουν υπόψη τους πως η Apple έχει όλα τα εχέγγυα να πρωταγωνιστήσει στην αγορά αυτοκινήτου:
Κεφάλαια, ταλέντα, αποδεδειγμένη τεχνογνωσία, μόχλευση εσόδων από υπηρεσίες, πλούσιο οικοσύστημα.
Στάσιμη η μετοχή της Tesla
H μετοχή της Tesla φαίνεται να έχει κολλήσει από τη στιγμή που εντάχθηκε στον δείκτη βαρόμετρο του αμερικανικού χρηματιστηρίου S&P 500 – ειδικά από τη στιγμή που ανακοινώθηκαν τα νέα της Apple.
Εκτός από το σχεδιασμό αυτοκινούμενων οχημάτων, το Reuters ανέφερε επίσης ότι τα αυτοκίνητα της Apple θα μπορούσαν να «περιλαμβάνουν τη δική τoυς πρωτοποριακή τεχνολογία σε ό,τι αφορά την μπαταρία».
H Apple αρνήθηκε να εξαγοράσει την Tesla, υποστηρίζει ο Elon Musk
Ο δισεκατομμυριούχος Elon Musk, ιδρυτής της Tesla και της SpaceX, δήλωσε πως είχε απευθυνθεί στον επικεφαλής της Apple, «κατά τις πιο σκοτεινές ημέρες του προγράμματος Model 3» για να συζητήσει την πιθανότητα εξαγοράς της Tesla από την κατασκευάστρια του iPhone για το 1/10 της παρούσας αξίας της.
«Ο Tim Cook αρνήθηκε να δεχτεί συνάντηση» είπε ο Musk, απαντώντας στο Twitter σε ερωτήσεις σχετικά με δημοσίευμα του Reuters για επιδιώξεις της Apple για παραγωγή αυτοκινήτου ως το 2024, με νέα τεχνολογία μπαταρίας.
Όπως σημειώνει το Reuters, το 2017-2018 η Tesla αντιμετώπιζε δυσκολίες στην παραγωγή του Model 3, με τον Musk να ενημερώνει τους επενδυτές πως η εταιρεία είχε κολλήσει σε μια «κόλαση παραγωγής» («production hell») λόγω προβλημάτων στα αυτοματοποιημένα συστήματα παραγωγής στο εργοστάσιο μπαταριών της στο Ρένο της Νεβάδα.
Σημειώνεται πως στα ίδια tweets ο Musk είπε πως το «monocell» που σχεδιάζει η Apple να χρησιμοποιήσει στην τεχνολογία μπαταριών της είναι «ηλεκτροχημικά αδύνατο».
Όπως σημειώνει το BBC, η Apple έχει προσλάβει έναν αριθμό πρώην στελεχών της Tesla, ενώ έχει εξαγοράσει και εταιρείες που ειδικεύονταν στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.
www.bankingnews.gr
Ώρες αφότου ο Elon Musk αποκάλυψε στο Twitter πως ο Τim Cook απέρριψε πρόταση ύψους 60 δισεκ. δολ. για εξαγορά της πρώτης από τη δεύτερη, η Morgan Stanley παραδέχθηκε ότι η είσοδος της Apple στην αγορά αυτοκινούμενων δημιουργεί μια νέα υπόθεση «αρκούδας» για την Tesla.
«Η δυναμική της Apple σε ό,τι αφορά την αγορά αυτοκινήτων απειλεί ευθέως με πτώση τη μετοχή της Tesla.
Οι επενδυτές πρέπει να το προσέξουν αυτό.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα δυσκολευτούν να ανταγωνιστούν την Αpple» επισημαίνει η Morgan Stanley, που διατηρεί τα 540 την τιμή στόχο για την Tesla.
Σίγουροι κερδισμένοι από αυτό τον ιδιότυπο ανταγωνισμό θα είναι οι προμηθευτές των δύο εταιρειών, π.χ. οι Lidar Luminar Technologies Inc. και Velodyne Lidar Inc.
Σε κάθε περίπτωση, investors και traders θα πρέπει να έχουν υπόψη τους πως η Apple έχει όλα τα εχέγγυα να πρωταγωνιστήσει στην αγορά αυτοκινήτου:
Κεφάλαια, ταλέντα, αποδεδειγμένη τεχνογνωσία, μόχλευση εσόδων από υπηρεσίες, πλούσιο οικοσύστημα.
Στάσιμη η μετοχή της Tesla
H μετοχή της Tesla φαίνεται να έχει κολλήσει από τη στιγμή που εντάχθηκε στον δείκτη βαρόμετρο του αμερικανικού χρηματιστηρίου S&P 500 – ειδικά από τη στιγμή που ανακοινώθηκαν τα νέα της Apple.
Εκτός από το σχεδιασμό αυτοκινούμενων οχημάτων, το Reuters ανέφερε επίσης ότι τα αυτοκίνητα της Apple θα μπορούσαν να «περιλαμβάνουν τη δική τoυς πρωτοποριακή τεχνολογία σε ό,τι αφορά την μπαταρία».
H Apple αρνήθηκε να εξαγοράσει την Tesla, υποστηρίζει ο Elon Musk
Ο δισεκατομμυριούχος Elon Musk, ιδρυτής της Tesla και της SpaceX, δήλωσε πως είχε απευθυνθεί στον επικεφαλής της Apple, «κατά τις πιο σκοτεινές ημέρες του προγράμματος Model 3» για να συζητήσει την πιθανότητα εξαγοράς της Tesla από την κατασκευάστρια του iPhone για το 1/10 της παρούσας αξίας της.
«Ο Tim Cook αρνήθηκε να δεχτεί συνάντηση» είπε ο Musk, απαντώντας στο Twitter σε ερωτήσεις σχετικά με δημοσίευμα του Reuters για επιδιώξεις της Apple για παραγωγή αυτοκινήτου ως το 2024, με νέα τεχνολογία μπαταρίας.
Όπως σημειώνει το Reuters, το 2017-2018 η Tesla αντιμετώπιζε δυσκολίες στην παραγωγή του Model 3, με τον Musk να ενημερώνει τους επενδυτές πως η εταιρεία είχε κολλήσει σε μια «κόλαση παραγωγής» («production hell») λόγω προβλημάτων στα αυτοματοποιημένα συστήματα παραγωγής στο εργοστάσιο μπαταριών της στο Ρένο της Νεβάδα.
Σημειώνεται πως στα ίδια tweets ο Musk είπε πως το «monocell» που σχεδιάζει η Apple να χρησιμοποιήσει στην τεχνολογία μπαταριών της είναι «ηλεκτροχημικά αδύνατο».
Όπως σημειώνει το BBC, η Apple έχει προσλάβει έναν αριθμό πρώην στελεχών της Tesla, ενώ έχει εξαγοράσει και εταιρείες που ειδικεύονταν στην τεχνολογία αυτόνομης οδήγησης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών