Τελευταία Νέα
Απόψεις - Άρθρα

Ούτε ένα… ραβασάκι δεν έχει στείλει η ΓΓΔΕ προς τους οδηγούς ανασφάλιστων Ι.Χ.

Ούτε ένα… ραβασάκι δεν έχει στείλει η ΓΓΔΕ προς τους οδηγούς ανασφάλιστων Ι.Χ.
Το βάρος πέφτει στους ελέγχους της Ελληνικής Αστυνομίας
Άνοδο 10% καταγράφει η αγορά των ασφαλιστηρίων συμβολαίων αυτοκινήτων και των μοτοσυκλετών στο πρώτο τρίμηνο του έτους.
Σημαντικές αλλαγές σημειώνονται στην αγορά των ανασφάλιστων αυτοκινήτων καθώς εμφανίζονται τα πρώτα σημάδια μείωσης των ανασφάλιστων ΙΧ.
Πάντως οι οδηγοί που παραμένουν στο παρελθόν λέγοντας ότι δεν μπορούν να μας βρουν θα συνειδητοποιήσουν ξαφνικά ότι το κράτος και ο ιδιωτικός τομέας βρίσκεται σε άριστη συνεργασία.
Το τοπίο άλλαξε άρδην χάρη στον αναπληρωτή υπουργό Οικονομικών κ. Τρύφων Αλεξιάδη που έλυσε προβλήματα ετών και με συγκεκριμένες υπουργικές αποφάσεις έφτιαξε δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών και της βάσης δεδομένων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων.
Το σύστημα άφησε «παράθυρο» πρόσβασης στην Ελληνική Αστυνομία η οποία μπορεί σε ένα τυχαίο έλεγχο των αστυνομικών οργάνων να πληροφορηθούν αν ο ιδιοκτήτης του ΙΧ ή της μοτοσυκλέτας διαθέτει ασφάλεια.
Στην περίπτωση που ο ιδιοκτήτης του οχήματος το κυκλοφορεί χωρίς ασφάλεια και εντοπισθεί από έναν τυχαίο αστυνομικό έλεγχο θα βρεθεί προ δυσάρεστων εκπλήξεων.
Ο αστυνομικός σε λιγότερο από πέντε λεπτά θα λάβει την πληροφορία από το κέντρο της Ε.Α. αν το αυτοκίνητο είναι ανασφάλιστο ή ασφαλισμένο.
Στο ενδεχόμενο αυτό ο ιδιοκτήτης του ανασφάλιστου ΙΧ θα «μαζέψει» πρόστιμα που φθάνουν έως τα 500 ευρώ όταν πρόκειται για ΙΧ και 250 για δίκυκλο.
Οι ποινές για ανασφάλιστο ΙΧ έχουν και συνέχεια αφού αφαιρείται το δίπλωμα οδήγησης του ιδιοκτήτη όπως οι πινακίδες κυκλοφορίας του οχήματος.
Η ζημιά που θα υποστεί ο ιδιοκτήτης του ανασφάλιστου οχήματος είναι μεγάλη καθώς θα βρεθεί και κατηγορούμενος σε κάποια αίθουσα δικαστηρίου για το παράπτωμά του να κυκλοφορεί ανασφάλιστο ΙΧ.
Στέλεχος του Επικουρικού Κεφαλαίου είπε στο bankingnews ότι ο αριθμός των ανασφάλιστων αυτοκινήτων μειώνεται αλλά όχι στο βαθμό που θα θέλαμε διότι και άλλες υπηρεσίες του υπουργείου Οικονομικών όπως και συναρμόδια υπουργεία δεν προχωρούν στην υλοποίηση του σχεδίου με αποτέλεσμα ο μόνος κίνδυνος για τους οδηγούς των ανασφάλιστων ΙΧ να είναι ο τυχαίος αστυνομικός έλεγχος.
Πηγή της ΓΓΠΣ είπε στο bankingnews ότι κανένα… ραβασάκι δεν έχει φύγει ακόμη από την αρμόδια υπηρεσία προς τους οδηγούς ΙΧ που τα κυκλοφορούν ανασφάλιστα όπως και για τις περιπτώσεις των ΙΧ που δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ.
Σύμφωνα με την ίδια πηγή το πρόβλημα εντοπίζεται στην Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων και στα συναρμόδια υπουργεία μεταξύ αυτών είναι και το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών το οποίο μέχρι σήμερα δεν έχει κλείσει τα τεχνικά θέματα τα οποία εμποδίζουν την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Τη λύση θα κληθεί να δώσει η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων η οποία πρέπει να ζητήσει τα στοιχεία από το υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών έτσι ώστε να συμπληρωθεί το πάζλ και να αρχίσει η αποστολή των επιστολών προς του παράνομους οδηγούς.

Νίκος Θεοδωρόπουλος
ntheo@bankingnews.gr

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης