«Όλοι θα κριθούμε και μαζί και οι επιχειρηματίες» το μήνυμα του υπουργού Ανάπτυξης, Άδωνι Γεωργιάδη για την αντιμετώπιση του «αόρατου εχθρού» - Η στάση της Aegean
Την περασμένη Τετάρτη (18/3) η Aegean Airlines σε μία αιφνιδιαστική κίνηση για το επιβατικό κοινό (γιατί οι αναλυτές είχαν ενημερωθεί για την εξέλιξη μέσω της τηλεδιάσκεψης) ακύρωσε μαζικά πτήσεις.
Όσοι είχαν προγραμματίσει να ταξιδέψουν στα αμέσως επόμενα εικοσιτετράωρα βρέθηκαν αντιμέτωποι με μία δυσάρεστη εξέλιξη.
Ανάλογα με το είδος του ναύλου, η εταιρεία επέλεγε είτε να αποζημιώσει, είτε να μεταθέσει την ημερομηνία ταξιδιού.
Κάποιοι όμως επιβάτες είχαν τη δυνατότητα μόνο να επικοινωνήσουν με το τηλεφωνικό κέντρο της Aegean προκειμένου να ενημερωθούν.
Το τηλεφωνικό κέντρο όπως φαίνεται και από μηνύματα που λαμβάνει η εταιρεία στα social media, αλλά και από αναρτήσεις πολιτών, δεν είναι εύκολα… προσβάσιμο.
Όποιοι προσπάθησαν αρκετά και κατάφεραν να επικοινωνήσουν μετά από 12 ώρες πήραν την απάντηση ότι δεν τους επιστρέφονται τα χρήματα και σε λίγες μέρες θα τους δοθεί η δυνατότητα να επιλέξουν νέα ημερομηνία.
Τι γίνεται όμως για όσους έπρεπε να ταξιδέψουν;
Η δυνατότητα να μεταφερθούν σε νέα πτήση ακόμα και την ίδια μέρα με αυτή που ακυρώθηκε αλλά σε άλλη ώρα, δεν ήταν επιλογή αν και η εταιρεία πουλούσε διαδικτυακά εισιτήρια.
Ο επιβάτης λοιπόν αναγκάζεται να πληρώσει ξανά εισιτήριο και να αφήσει τα χρήματά του στην Aegean.
Γίνεται λοιπόν έμμεσα δανειστής και μάλιστα άτοκος της εταιρείας σε μία δύσκολη συγκυρία όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά για όλο τον κόσμο;
Ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας την περασμένη Πέμπτη στην ΕΡΤ, ανέφερε πως βρισκόμαστε σε πόλεμο με αόρατο εχθρό και θα κριθούμε όλοι, ακόμα και οι επιχειρηματίες.
Μια ματιά στη σελίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών εταιρειών βγαίνει εύκολα το συμπέρασμα πως οι αεροπορικές εταιρείες όταν κόβουν δρομολόγια οφείλουν να δίνουν τη δυνατότητα στον επιβάτη να επιλέξει αν θα αλλάξει ημερομηνία ή αν θα πάρει τα χρήματά του πίσω.
Η Aegean ενημέρωσε τους αναλυτές στην τηλεδιάσκεψη για τα αποτελέσματα χρήσης 2019, ότι θα μειώσει τα δρομολόγιά της για να μειώσει τα κόστη της.
Το θέμα δεν είναι αν η κίνηση να κρατήσει τα χρήματα είναι νόμιμη ή όχι.
Το θέμα είναι και ηθικό.
Σε μία τέτοια χρονική συγκυρία που όλοι πρέπει να βάλουν πλάτη και να δείξουν τον καλύτερό τους εαυτό, πρέπει μία εταιρεία να λαμβάνει αποφάσεις με βάσει το εταιρικό ή με βάση το γενικό συμφέρον;
Η Aegean (ή Ολυμπιακή Αεροπορία) στο μήνυμά της στους επιβάτες επικαλείται την πανδημία και το γεγονός ότι πολλές κυβερνήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο έχουν επιβάλει ταξιδιωτικούς προορισμούς.
Σημειώνεται πως την Τετάρτη 18/3 δεν είχε υπάρξει απαγόρευση πτήσεων εσωτερικού από την Ελληνική Κυβέρνηση.
Αλλά στην ενημέρωση των αναλυτών όπως διαβάζουμε στα σχόλιά τους η μείωση των προγραμματισμένων πτήσεων αποδίδεται στην προσπάθεια να περιορίσει όσο περισσότερο γίνεται την απώλεια κεφαλαίων.
Σημειώνεται πως στο τέλος του 2019 ο όμιλος είχε υποχρεώσεις από προεισπραχθέντα εισιτήρια (ναύλοι) ύψους 126 εκατ. ευρώ και ταμειακά διαθέσιμα 505 εκατ. ευρώ.
Στο πρώτο δίμηνο η πορεία του ομίλου σύμφωνα με την εταιρεία ήταν θετική και τα έσοδα ήταν υψηλότερα του περσινού διαστήματος.
Μετά τις ακυρώσεις πτήσεων και τη μη επιστροφή των χρημάτων που βρίσκονται τα ταμειακά διαθέσιμα;
Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com
www.bankingnews.gr
Όσοι είχαν προγραμματίσει να ταξιδέψουν στα αμέσως επόμενα εικοσιτετράωρα βρέθηκαν αντιμέτωποι με μία δυσάρεστη εξέλιξη.
Ανάλογα με το είδος του ναύλου, η εταιρεία επέλεγε είτε να αποζημιώσει, είτε να μεταθέσει την ημερομηνία ταξιδιού.
Κάποιοι όμως επιβάτες είχαν τη δυνατότητα μόνο να επικοινωνήσουν με το τηλεφωνικό κέντρο της Aegean προκειμένου να ενημερωθούν.
Το τηλεφωνικό κέντρο όπως φαίνεται και από μηνύματα που λαμβάνει η εταιρεία στα social media, αλλά και από αναρτήσεις πολιτών, δεν είναι εύκολα… προσβάσιμο.
Όποιοι προσπάθησαν αρκετά και κατάφεραν να επικοινωνήσουν μετά από 12 ώρες πήραν την απάντηση ότι δεν τους επιστρέφονται τα χρήματα και σε λίγες μέρες θα τους δοθεί η δυνατότητα να επιλέξουν νέα ημερομηνία.
Τι γίνεται όμως για όσους έπρεπε να ταξιδέψουν;
Η δυνατότητα να μεταφερθούν σε νέα πτήση ακόμα και την ίδια μέρα με αυτή που ακυρώθηκε αλλά σε άλλη ώρα, δεν ήταν επιλογή αν και η εταιρεία πουλούσε διαδικτυακά εισιτήρια.
Ο επιβάτης λοιπόν αναγκάζεται να πληρώσει ξανά εισιτήριο και να αφήσει τα χρήματά του στην Aegean.
Γίνεται λοιπόν έμμεσα δανειστής και μάλιστα άτοκος της εταιρείας σε μία δύσκολη συγκυρία όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά για όλο τον κόσμο;
Ο υπουργός Ανάπτυξης, Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας την περασμένη Πέμπτη στην ΕΡΤ, ανέφερε πως βρισκόμαστε σε πόλεμο με αόρατο εχθρό και θα κριθούμε όλοι, ακόμα και οι επιχειρηματίες.
Μια ματιά στη σελίδα της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών εταιρειών βγαίνει εύκολα το συμπέρασμα πως οι αεροπορικές εταιρείες όταν κόβουν δρομολόγια οφείλουν να δίνουν τη δυνατότητα στον επιβάτη να επιλέξει αν θα αλλάξει ημερομηνία ή αν θα πάρει τα χρήματά του πίσω.
Η Aegean ενημέρωσε τους αναλυτές στην τηλεδιάσκεψη για τα αποτελέσματα χρήσης 2019, ότι θα μειώσει τα δρομολόγιά της για να μειώσει τα κόστη της.
Το θέμα δεν είναι αν η κίνηση να κρατήσει τα χρήματα είναι νόμιμη ή όχι.
Το θέμα είναι και ηθικό.
Σε μία τέτοια χρονική συγκυρία που όλοι πρέπει να βάλουν πλάτη και να δείξουν τον καλύτερό τους εαυτό, πρέπει μία εταιρεία να λαμβάνει αποφάσεις με βάσει το εταιρικό ή με βάση το γενικό συμφέρον;
Η Aegean (ή Ολυμπιακή Αεροπορία) στο μήνυμά της στους επιβάτες επικαλείται την πανδημία και το γεγονός ότι πολλές κυβερνήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο έχουν επιβάλει ταξιδιωτικούς προορισμούς.
Σημειώνεται πως την Τετάρτη 18/3 δεν είχε υπάρξει απαγόρευση πτήσεων εσωτερικού από την Ελληνική Κυβέρνηση.
Αλλά στην ενημέρωση των αναλυτών όπως διαβάζουμε στα σχόλιά τους η μείωση των προγραμματισμένων πτήσεων αποδίδεται στην προσπάθεια να περιορίσει όσο περισσότερο γίνεται την απώλεια κεφαλαίων.
Σημειώνεται πως στο τέλος του 2019 ο όμιλος είχε υποχρεώσεις από προεισπραχθέντα εισιτήρια (ναύλοι) ύψους 126 εκατ. ευρώ και ταμειακά διαθέσιμα 505 εκατ. ευρώ.
Στο πρώτο δίμηνο η πορεία του ομίλου σύμφωνα με την εταιρεία ήταν θετική και τα έσοδα ήταν υψηλότερα του περσινού διαστήματος.
Μετά τις ακυρώσεις πτήσεων και τη μη επιστροφή των χρημάτων που βρίσκονται τα ταμειακά διαθέσιμα;
Γιώργος Κατικάς
george.katikas@gmail.com
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών