Τελευταία Νέα
Απόψεις - Άρθρα

Γάμος ομοφύλων: Η ΛΟΑΤΚΙ ατζέντα της κυβέρνησης διχάζει την Ελλάδα - Γεμίσαμε «Ηλιογάβαλους», αλλά έρχονται εκλογές...

Γάμος ομοφύλων: Η ΛΟΑΤΚΙ ατζέντα της κυβέρνησης διχάζει την Ελλάδα - Γεμίσαμε «Ηλιογάβαλους», αλλά έρχονται εκλογές...
Επισήμως, ο Ηλιογάβαλος είχε παντρευτεί 5 φορές, ενώ ανάμεσα στους γάμους του ήταν και με έναν αθλητή από τη Σμύρνη
Οι σύγχρονοι πολιτικοί προύχοντες θα μπορούσαν σε έναν βαθμό να παρομοιαστούν με τον Ηλιογάβαλο
Ποιος ήταν ο Ηλιογάβαλος; Ο Βάριος Άβιτος Βασσιανός, γνωστός ως Ηλιογάβαλος ή Ελαγάβαλος, ήταν Ρωμαίος αυτοκράτορας από το 218 μ.Χ. έως το 222 μ.Χ., ο πρώτος που θεσμοθέτησε, για να το πούμε έτσι, τον γάμο μεταξύ ομοφύλων - αν και η ιστορική μνήμη μας μπορεί να μας απατά.
Ήταν μέλος της δυναστείας των Σεβήρων, Σύρoς, και γιος του Σέξτου Βάριου Μάρκελλου και της Ιουλίας Σοαιμάδας.
Στα νεανικά του χρόνια υπηρέτησε ως ιερέας του θεού Ηλιογάβαλου στην Έμεσα, πατρίδα της οικογένειας της μητέρας του.
Κατά τη διάρκεια της σύντομης βασιλείας του επέβαλε τη λατρεία του θεού Βάαλ, ενώ δολοφόνησε αρκετούς υψηλόβαθμους αλλά διαφωνούντες στρατηγούς του.
Ευνόησε δε την άνοδο σε καίρια αξιώματα ανθρώπων που ξεχώριζαν για την ομορφιά τους, παρότι ταπεινής καταγωγής και αντίληψης…
Ο λόγος προφανής…
Εύλογα, η εν γένει εκκεντρική συμπεριφορά του και πολύ περισσότερο τα ομοφυλοφιλικά όργια, στα οποία συμμετείχε, προκάλεσαν τη συντηρητική κοινωνία της Ρώμης.
Ο Δίων Κάσσιος Κοκκηιανός, εκπρόσωπος της αυτοκρατορίας τα χρόνια του Ηλιογάβαλου, αναφέρει ότι ο αυτοκράτορας είχε ερωτευθεί έναν πρώην σκλάβο και ηθοποιό με το όνομα Ιεροκλής και για χάρη του είχε απαρνηθεί το φύλο, την αξιοπρέπεια και τ’ όνομά του.
Προτιμούσε, όπως υποστηρίζει ο Δίων, να τον αποκαλούν σύζυγο, ερωμένη και βασίλισσα του Ιεροκλή, και ήθελε να αναφέρονται σ' αυτόν με θηλυκές αντωνυμίες.
Επισήμως, ο Ηλιογάβαλος είχε παντρευτεί 5 φορές, ενώ ανάμεσα στους γάμους ήταν και με έναν αθλητή από τη Σμύρνη.
Πράγματι, ο Ηλιογάβαλος ήταν ο πρώτος δικαιωματιστής, θα λέγαμε.
Κατά τους ιστορικούς, οι εκκεντρικότητες του Ηλιογάβαλου, η θυελλώδης σχέση του με τον Ιεροκλή και η σεξουαλική του παρέκκλιση ήταν ο λόγος που οι στρατιώτες της Πραιτοριανής Φρουράς απέσυραν τη στήριξή τους στο πρόσωπό του.
Κουρασμένοι, όπως λέγεται, από την παρακμιακή κατάσταση στο ανάκτορο αποσύρθηκαν, διασύροντας τον αυτοκράτορα και υποστηρίζοντας ότι είχε φτάσει στο σημείο να εκπορνεύεται σε ταβέρνες και πλούσιους Ρωμαίους, όταν τα οικονομικά του βρέθηκαν σε μαρασμό.
Το τέλος του Ηλιογάβαλου θυμίζει σκηνή από τον «Καλιγούλα».
Δολοφονήθηκε, το σώμα του σκυλεύτηκε, επιχειρήθηκε να τον πετάξουν σε υπόνομο, αλλά τελικά βρέθηκε στον Τίβερη.

Αρχαία Ελλάδα…

Φυσικά, η ομοφυλοφιλία δεν ήταν αποκλειστικότητα της Αρχαίας Ρώμης… Και στην Αρχαία Ελλάδα το εν λόγω σπορ ήταν προσφιλές.
Αρκεί να αναγνώσει κανείς τον περίφημο λόγο του Αισχίνη κατά του φίλου του γνωστού ρήτορα Δημοσθένη, του Τιμάρχου.
Όπως αναφέρεται σχετικώς, πράγματι στην Αρχαία Ελλάδα επιτρεπόταν η ομοφυλική σχέση, αρκεί να μην υπήρχε διείσδυση, διότι «σε αυτή την περίπτωση ο άντρας γινόταν γυναίκα».
«Τον άνδρα μεν και άρρενα το σώμα, γυναικεία δε ἁμαρτήματα ημαρτηκότα» αναφέρεται στον λόγο του Αισχίνη.
Σφόδρα δε απαγορευόταν η επί χρήμασι ανδρική εκπόρνευση, ο λεγόμενος εταιρισμός.
Σε αυτή την περίπτωση, πήγαινες για εκτέλεση ή αφαιρούνταν τα πολιτικά σου δικαιώματα.
«Αν τις Αθηναίος εταιρήση, μη έξεστω αυτώ των εννέα αρχόντων γενέσθαι, μηδέ ιερωσύνην ιερώσασθαι, μηδέ συνδικήσαι τω δήμω…» αναφέρεται εύγλωττα στο αρχαίο κείμενο…

Βιβλική θεώρηση…

Πολύ αυστηρός απέναντι στους ομοφύλους είναι ο χριστιανισμός.
Ήδη από τη «Γένεση» δηλώνεται πως ο Θεός έπλασε το «άρσεν» και το «θήλυ» - και όχι τον άνδρα, τη γυναίκα και τους ΛΟΑΤΚΙ+.
Στον Κήπο της Εδέμ δεν υπάρχει τρίτο φύλο.
Επίσης, στην Καινή Διαθήκη υπάρχουν πολλές κατηγορίες κατά των «αρσενοκοίτών».
«Μη πλανάσθε, ούτε πόρνοι ούτε μοιχοὶ ούτε μαλακοὶ ούτε αρσενοκοίται βασιλείαν Θεού ου κληρονομήσουσι» γράφει ο Απόστολος Παύλος στην επιστολή του προς Κορινθίους.
«Και ος αν κοιμηθή μετά άρσενος κοίτην γυναικός, βδέλυγμα ἐποίησαν άμφότεροι• θανάτῳ θανατούσθωσαν, ένοχοί εισίν» αναφέρεται στο Λευιτικόν.

Δικαίωμα…

Φυσικά, προϊόντος του χρόνου πολλά άλλαξαν. Στην κοινωνία μας, η ομοφυλοφιλία είναι αποδεκτή - και καλώς είναι, η αυτοδιάθεση είναι από τις σημαντικότερες κατακτήσεις.
Ωστόσο, αυτό το οποίο βιώνουμε είναι ένας δικαιωματιστικός «ταλιμπανισμός», υποκινούμενος κατά βάση από ξένα κέντρα και από συγκεκριμένες ελίτ, κόντρα στο κοινό περί δικαίου αίσθημα.
Χάριν αστεϊσμού, θα μπορούσε κάποιος να πει πως στο μέλλον οι στρέιτ μπορεί να διώκονται εκ του νόμου.
Μέχρι τώρα, κάθε κοινωνία αντιλαμβανόταν πως ο γάμος πρέπει να υπάρχει κυρίως ως συνδετικός ιστός της κοινωνίας, ως το συνεκτικό εκείνο στοιχείο που θα εξασφαλίσει το μέλλον της νέας γενιάς.
Για αυτό θεσμοθέτηση ομοφυλικού γάμου δεν είχε υπάρξει.
Κόντρα στα γενικώς παραδεδεγμένα, τη λέξη «πατέρας» και τη λέξη «μητέρα» έρχεται να αντικαταστήσει το γραφειοκρατικό «γονέας 1» και «γονέας 2», καθότι οσονούπω δύο άντρες ή δύο γυναίκες θα μπορούν να συστήσουν οικογένεια και να αποκτήσουν παιδί.
Κατά πόσο ωφέλιμο είναι αυτό, βέβαια, δεν θα το κρίνουμε ούτε εμείς ούτε οι δικαιωματιστές, αλλά μάλλον οι ειδικοί.
Για ένα όμως αναρωτιόμαστε: μπορεί να παραβιαστεί το ιερότερο ανθρώπινο δικαίωμα, το δικαίωμα ενός αγέννητου παιδιού, που δεν μπορεί να εκφραστεί, να έχει μάνα και πατέρα (κόντρα σε όσα όρισε η φύση);
Άραγε, ποια τα κίνητρα του σύγχρονου νομοθέτη που θεσμοθετεί τον γάμο των ομοφύλων και ποια του νομοθέτη που τον απαγόρευσε;
Πρωτίστως δε οι προύχοντες πρέπει να αναρωτηθούν: τι κοινωνία θέλουν οι Έλληνες;
Ευρωεκλογές γαρ έρχονται - και όχι μόνον.

N.Σ.
www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης