γράφει : Αλεξάνδρα Τόμπρα
Η AXA, στο πλαίσιο της αποστολής της να βρίσκεται δίπλα στους πελάτες της και να τους προτείνει υπηρεσίες και προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες τους, υιοθετεί συνεχώς νέα εργαλεία και καινοτόμες εφαρμογές που βελτιώνουν την εξυπηρέτησή τους.
Από την 1η Οκτωβρίου 2013, η Εταιρεία καλωσορίζει ηλεκτρονικά τους ασφαλισμένους της μέσω μηνύματος (sms) που αποστέλλει στο κινητό τους τηλέφωνο, αντικαθιστώντας την ταχυδρομική αποστολή της κάρτας και της επιστολής καλωσορίσματος. Πλέον, οι πελάτες της ΑΧΑ μπορούν μέσω αυτού του μηνύματος να «κατεβάσουν» στο κινητό τους την ηλεκτρονική κάρτα μέλους και να έχουν άμεσα διαθέσιμες πληροφορίες για την καλύτερη εξυπηρέτησή τους.
Ενισχύοντας τις ψηφιακές της υπηρεσίες, η ΑΧΑ στοχεύει στην πιο άμεση, ευέλικτη και διαδραστική σχέση με τους ασφαλισμένους της και διασφαλίζει την ήδη υψηλή ικανοποίησή τους. Επιπρόσθετα, η συγκεκριμένη πρωτοβουλία εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική Εταιρικής Υπευθυνότητας της ΑΧΑ και στοχεύει στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.
Η ΑΧΑ επέλεξε για αυτές τις mobile υπηρεσίες την Yuboto, μια πρωτοπόρο ελληνική εταιρεία ανάπτυξης και παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών mobile marketing και προηγμένων τηλεπικοινωνιακών λύσεων.
www.bankingnews.gr
Ενισχύοντας τις ψηφιακές της υπηρεσίες, η ΑΧΑ στοχεύει στην πιο άμεση, ευέλικτη και διαδραστική σχέση με τους ασφαλισμένους της και διασφαλίζει την ήδη υψηλή ικανοποίησή τους. Επιπρόσθετα, η συγκεκριμένη πρωτοβουλία εντάσσεται στη γενικότερη στρατηγική Εταιρικής Υπευθυνότητας της ΑΧΑ και στοχεύει στη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος.
Η ΑΧΑ επέλεξε για αυτές τις mobile υπηρεσίες την Yuboto, μια πρωτοπόρο ελληνική εταιρεία ανάπτυξης και παροχής ολοκληρωμένων υπηρεσιών mobile marketing και προηγμένων τηλεπικοινωνιακών λύσεων.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών