Τελευταία Νέα
Ασφαλιστικά Νέα

Eurolife ERB: Στα 230 εκατ. ευρώ η παραγωγή ασφαλίστρων στο 9μηνο 2013

tags :
Eurolife ERB: Στα 230 εκατ. ευρώ η παραγωγή ασφαλίστρων στο 9μηνο 2013
Τα αποτελέσματα 9μηνου της Eurolife ERB Ασφαλιστικής ενισχύουν τη δυναμική πορεία του έτους
Ανοδική παραγωγή και αύξηση στα Κέρδη προ φόρων παρουσιάζει η Eurolife Ασφαλιστική και το 9μηνο του 2013, δίνοντας έμφαση στη συνολική κάλυψη των αναγκών των πελατών της μέσω της δραστηριοποίησής της στις ασφαλίσεις Ζωής, Περιουσίας και Ατυχημάτων. Αναλυτικότερα:
• Το σύνολο της παραγωγής ασφαλίστρων του Ασφαλιστικού Oμίλου Eurolife, ανήλθε το 9μηνο 2013 στα 230 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας σημαντική αύξηση σε ποσοστό 13% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα το 2012. Τα κέρδη προ φόρων σημείωσαν επίσης αύξηση κατά 35% έναντι του 2012 και ανήλθαν στα 65 εκατ. ευρώ. Ειδικότερα,
- η παραγωγή ασφαλίστρων Ζωής της Eurolife AEAZ ανήλθε σε 165 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση σε ποσοστό 9% σε σχέση με τις εργασίες του 9μηνου του 2012. Τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας Ζωής ανήλθαν σε 40 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση σε ποσοστό 38%.
- στις εργασίες των Γενικών Ασφαλίσεων, η παραγωγή ασφαλίστρων της Eurolife ΑΕΓΑ ανήλθε στα 65 εκατ. ευρώ για το 9μηνο παρουσιάζοντας αύξηση σε ποσοστό 22% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2012 και τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 26 εκατ. ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση σε ποσοστό 30%.
• Τέλος, τα εποπτικά ίδια κεφάλαια και των δύο Ασφαλιστικών εταιρειών υπερκαλύπτουν τα απαιτούμενα από το νόμο περιθώρια φερεγγυότητας σε ποσοστό 336% για την εταιρεία Ζωής και 530% για την εταιρεία Γενικών Ασφαλίσεων, αντανακλώντας την οικονομική ευρωστία και την υψηλή φερεγγυότητά τους.
Σχολιάζοντας τα αποτελέσματα, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Eurolife, κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου δήλωσε:
«Το ασφαλιστικό προϊόν δεν είναι αγαθό πολυτελείας. Είναι ένα κοινωνικό αγαθό η έλλειψη του οποίου, κυρίως σε περιόδους κρίσης είναι επικίνδυνη. Κάτω από αυτό το σκεπτικό τα τελευταία 3 χρόνια έχουμε εργαστεί εντατικά ώστε να δημιουργήσουμε σύγχρονα, value for money προϊόντα με τα οποία οι πελάτες μας έχουν τη δυνατότητα να προστατεύσουν ότι είναι πολύτιμο γι’ αυτούς. Τα αποτελέσματα μας δικαιώνουν».

www.bankingnews/gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης