Η εταιρεία το χρόνο που πέρασε, σημείωσε μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα 27,5 εκατ. ευρώ
Αντιμετωπίζοντας κατά μέσο όρο την ημέρα 755 περιστατικά η Interamerican έχει ανταποκριθεί το 2013 συνολικά σε 275.526 περιστατικά βλάβης ή ατυχήματος στον κλάδο οδικής βοήθειας.
Η εταιρεία διαθέτει πανελλαδικά 100 σταθμούς και μοναδικές υποδομές, ενώ το χρόνο που πέρασε, σημείωσε μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα 27,5 εκατ. ευρώ, με το μεγαλύτερο μέρος να προέρχεται από τη συμπλήρωση με καλύψεις οδικής βοήθειας της ασφάλισης αυτοκινήτων από την Interamerican γενικών ασφαλειών.
Ειδικότερα η εταιρεία ανταποκρίθηκε αποτελεσματικά με επιτόπου επισκευή σε 107.068 κλήσεις, με ρυμούλκηση σε 82.293, με φροντίδα ατυχήματος από την υπηρεσία Autohelp σε 77.825, ενώ επαναπάτρισε με μεταφορά 8.340 αυτοκίνητα.
Μάλιστα πρόσφατα, η εταιρεία προχώρησε σε σημαντική επένδυση 2,2 εκατ. ευρώ για την ανανέωση του στόλου, με αγορά 33 οχημάτων πλατφόρμας τύπου DAF τελευταίας γενιάς και 10 μοτοσικλετών Suzuki.
Επισημαίνεται ότι η εταιρεία βοήθειας διαχειρίζεται και το πρότυπο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών CarPoint, που αποτελεί διεθνώς πρωτοποριακή κίνηση της Interamerican στον χώρο του αυτοκινήτου για την καθετοποίηση της διαχείρισης ζημιών, τον έλεγχο και περιορισμό του κόστους και την ποιότητα εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων.
Έξαλλου η ηγετική θέση που κατέχει η Interamerican στην οδική βοήθεια οφείλεται, σύμφωνα με τους γενικούς διευθυντές Γ. Μαυρέλη (ασφαλιστικών εργασιών), Th. Brinkmann (γενικών ασφαλειών) και Γ. Βαλαή (βοήθειας), στις εσωτερικές συνέργειες κάθετης εξυπηρέτησης, με συγκριτικό πλεονέκτημα τον ιδιόκτητο στόλο οχημάτων υποστήριξης, καθώς και στο εξειδικευμένο προσωπικό των 210 τεχνικών.
bankingnews.gr
Η εταιρεία διαθέτει πανελλαδικά 100 σταθμούς και μοναδικές υποδομές, ενώ το χρόνο που πέρασε, σημείωσε μεικτά εγγεγραμμένα ασφάλιστρα 27,5 εκατ. ευρώ, με το μεγαλύτερο μέρος να προέρχεται από τη συμπλήρωση με καλύψεις οδικής βοήθειας της ασφάλισης αυτοκινήτων από την Interamerican γενικών ασφαλειών.
Ειδικότερα η εταιρεία ανταποκρίθηκε αποτελεσματικά με επιτόπου επισκευή σε 107.068 κλήσεις, με ρυμούλκηση σε 82.293, με φροντίδα ατυχήματος από την υπηρεσία Autohelp σε 77.825, ενώ επαναπάτρισε με μεταφορά 8.340 αυτοκίνητα.
Μάλιστα πρόσφατα, η εταιρεία προχώρησε σε σημαντική επένδυση 2,2 εκατ. ευρώ για την ανανέωση του στόλου, με αγορά 33 οχημάτων πλατφόρμας τύπου DAF τελευταίας γενιάς και 10 μοτοσικλετών Suzuki.
Επισημαίνεται ότι η εταιρεία βοήθειας διαχειρίζεται και το πρότυπο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών CarPoint, που αποτελεί διεθνώς πρωτοποριακή κίνηση της Interamerican στον χώρο του αυτοκινήτου για την καθετοποίηση της διαχείρισης ζημιών, τον έλεγχο και περιορισμό του κόστους και την ποιότητα εξυπηρέτησης των ασφαλισμένων.
Έξαλλου η ηγετική θέση που κατέχει η Interamerican στην οδική βοήθεια οφείλεται, σύμφωνα με τους γενικούς διευθυντές Γ. Μαυρέλη (ασφαλιστικών εργασιών), Th. Brinkmann (γενικών ασφαλειών) και Γ. Βαλαή (βοήθειας), στις εσωτερικές συνέργειες κάθετης εξυπηρέτησης, με συγκριτικό πλεονέκτημα τον ιδιόκτητο στόλο οχημάτων υποστήριξης, καθώς και στο εξειδικευμένο προσωπικό των 210 τεχνικών.
bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών