Eν τω μεταξύ η εταιρεία κατάφερε να προσελκύσει επιπλέον 5 εκατομμύρια πελάτες, κι έτσι ο συνολικός αριθμός των πελατών της ανέρχεται πλέον στα 83 εκατομμύρια
Λειτουργικά κέρδη 10,1 δισ. ευρώ για το 2013 και καθαρά 6 δισ. ανακοίνωσε χθες ο όμιλος Allianz, αυξημένα κατά 7,8% και 14,6% αντίστοιχα σε σχέση με το 2012.
Η εταιρεία κατάφερε να προσελκύσει επιπλέον 5 εκατομμύρια πελάτες, κι έτσι ο συνολικός αριθμός των πελατών της ανέρχεται πλέον στα 83 εκατομμύρια.
Ο γενικός διευθυντής της Allianz Michael Diekmann εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα αποτελέσματα, που επιτεύχθηκαν «σε ένα πολιτικά και οικονομικά δύσκολο περιβάλλον». Ο ίδιος ανακοίνωσε αύξηση και στο μέρισμα προς τους μετόχους της εταιρείας: από 4,50 ευρώ ανά μετοχή το 2012 ανέβηκε στα 5,30 ευρώ το 2013.
Για το 2014 η Allianz θέτει ως στόχο λειτουργικά κέρδη 10 δισ. ευρώ (+/- 500 εκατ.), δηλαδή στα ίδια επίπεδα με πέρυσι. Θεωρεί δε επιτυχημένη τη στρατηγική των τριών κλάδων που ακολουθεί (Property and Casualty Insurance, Life and Health Insurance, Asset Management), παρότι υπήρχε φόβος για τον τρίτο από αυτούς λόγω της μεταβλητότητας των αγορών κεφαλαίου και των επιτοκίων.
www.bankingnews.gr
Η εταιρεία κατάφερε να προσελκύσει επιπλέον 5 εκατομμύρια πελάτες, κι έτσι ο συνολικός αριθμός των πελατών της ανέρχεται πλέον στα 83 εκατομμύρια.
Ο γενικός διευθυντής της Allianz Michael Diekmann εξέφρασε την ικανοποίησή του για τα αποτελέσματα, που επιτεύχθηκαν «σε ένα πολιτικά και οικονομικά δύσκολο περιβάλλον». Ο ίδιος ανακοίνωσε αύξηση και στο μέρισμα προς τους μετόχους της εταιρείας: από 4,50 ευρώ ανά μετοχή το 2012 ανέβηκε στα 5,30 ευρώ το 2013.
Για το 2014 η Allianz θέτει ως στόχο λειτουργικά κέρδη 10 δισ. ευρώ (+/- 500 εκατ.), δηλαδή στα ίδια επίπεδα με πέρυσι. Θεωρεί δε επιτυχημένη τη στρατηγική των τριών κλάδων που ακολουθεί (Property and Casualty Insurance, Life and Health Insurance, Asset Management), παρότι υπήρχε φόβος για τον τρίτο από αυτούς λόγω της μεταβλητότητας των αγορών κεφαλαίου και των επιτοκίων.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών