Εστιάζοντας στα οικονομικά οφέλη του πελάτη
Με κεντρικό μήνυμα «Άλλαξε τώρα σε AIG», η νέα τηλεοπτική καμπάνια για την ασφάλιση του αυτοκινήτου βρίσκεται στον αέρα, εστιάζοντας στα οικονομικά οφέλη και τις εκπτώσεις που απολαμβάνουν οι ασφαλισμένοι της AIG.
Κεντρικοί ήρωες είναι ένα μικρό αγόρι και η οικογένειά του. Μέσα από τις τρεις τηλεοπτικές ταινίες παρακολουθούμε τους γονείς που προσπαθούν να αντικρούσουν τα επιχειρήματα του γιου τους για να του αγοράσουν το γλειφιτζούρι που τόσο πολύ λαχταρά!
Η καμπάνια εστιάζει στα οφέλη για τον οδηγό, μέσω του οικονομικού ασφαλίστρου και των εκπτώσεων που παρέχει η AIG. Υπενθυμίζεται ότι οι εκπτώσεις που παρέχονται μέσω του προγράμματος ασφάλισης αυτοκινήτου είναι:
• Έως και 20% για τον προσεκτικό οδηγό
• 5% για κάθε επιπλέον όχημα που ανήκει στην ίδια οικογένεια
• 5% για αγορά ετήσιου συμβολαίου
• 5% στην πρώτη ανανέωση του συμβολαίου και επιπλέον 5% με τη συμπλήρωση δυο χρόνων
• 10% λόγω ασφάλισης της κύριας κατοικίας
• 5% για αυτοκίνητα με εκπομπές ρύπων χαμηλότερες από140g/km CO2
• 5% στα καινούργια αυτοκίνητα με πλήρη κάλυψη για όσο διάστημα παραμείνουν ασφαλισμένα στην AIG
Ο κ. Θανάσης Πετρόπουλος, Διευθυντής Προσωπικών Ασφαλίσεων της AIG στην Ελλάδα σχολίασε σχετικά: «Στόχος μας στην AIG είναι να προσφέρουμε ευέλικτα προγράμματα στους καταναλωτές πετυχαίνοντας τη σωστή ισορροπία μεταξύ καλύψεων και κόστους, αλλά και να ενισχύουμε τα προϊόντα μας με εκπτώσεις και προνόμια που επιβραβεύουν και τη σωστή οδηγική συμπεριφορά. Η τηλεοπτική καμπάνια μας επικοινωνεί τα προνόμια αυτά με ήρωες τα μέλη μιας οικογένειας. Ήδη τα δύο πρώτα διαφημιστικά είχαν ιδιαίτερα μεγάλη απήχηση στο κοινό, όπως φαίνεται από τα σχόλια που λαμβάνουμε από συνεργάτες και πελάτες. Περιμένουμε πως και το νέο δημιουργικό θα έχει την ίδια αποδοχή.»
www.bankingnews.gr
Κεντρικοί ήρωες είναι ένα μικρό αγόρι και η οικογένειά του. Μέσα από τις τρεις τηλεοπτικές ταινίες παρακολουθούμε τους γονείς που προσπαθούν να αντικρούσουν τα επιχειρήματα του γιου τους για να του αγοράσουν το γλειφιτζούρι που τόσο πολύ λαχταρά!
Η καμπάνια εστιάζει στα οφέλη για τον οδηγό, μέσω του οικονομικού ασφαλίστρου και των εκπτώσεων που παρέχει η AIG. Υπενθυμίζεται ότι οι εκπτώσεις που παρέχονται μέσω του προγράμματος ασφάλισης αυτοκινήτου είναι:
• Έως και 20% για τον προσεκτικό οδηγό
• 5% για κάθε επιπλέον όχημα που ανήκει στην ίδια οικογένεια
• 5% για αγορά ετήσιου συμβολαίου
• 5% στην πρώτη ανανέωση του συμβολαίου και επιπλέον 5% με τη συμπλήρωση δυο χρόνων
• 10% λόγω ασφάλισης της κύριας κατοικίας
• 5% για αυτοκίνητα με εκπομπές ρύπων χαμηλότερες από140g/km CO2
• 5% στα καινούργια αυτοκίνητα με πλήρη κάλυψη για όσο διάστημα παραμείνουν ασφαλισμένα στην AIG
Ο κ. Θανάσης Πετρόπουλος, Διευθυντής Προσωπικών Ασφαλίσεων της AIG στην Ελλάδα σχολίασε σχετικά: «Στόχος μας στην AIG είναι να προσφέρουμε ευέλικτα προγράμματα στους καταναλωτές πετυχαίνοντας τη σωστή ισορροπία μεταξύ καλύψεων και κόστους, αλλά και να ενισχύουμε τα προϊόντα μας με εκπτώσεις και προνόμια που επιβραβεύουν και τη σωστή οδηγική συμπεριφορά. Η τηλεοπτική καμπάνια μας επικοινωνεί τα προνόμια αυτά με ήρωες τα μέλη μιας οικογένειας. Ήδη τα δύο πρώτα διαφημιστικά είχαν ιδιαίτερα μεγάλη απήχηση στο κοινό, όπως φαίνεται από τα σχόλια που λαμβάνουμε από συνεργάτες και πελάτες. Περιμένουμε πως και το νέο δημιουργικό θα έχει την ίδια αποδοχή.»
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών