Για πρώτη φορά στην Ελλάδα πραγματοποιείται τέτοιου ειδους εκστρατεία
Πιστή στη στρατηγική της για την πρόληψη της υγείας μέσα από την ενημέρωση, την εκπαίδευση και την ευαισθητοποίηση των συμπολιτών μας, η ΑΧΑ στηρίζει τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό «Κάρτα Διαβήτη» και μαζί πραγματοποιούν για πρώτη φορά στην Ελλάδα, εκστρατεία:
▪ Σε 18 πόλεις, 2 ημέρες σε κάθε πόλη, από τις 4 Ιουνίου έως τις 9 Ιουλίου 2014.
▪ Με 3 αυτοκινούμενα οχήματα για: Πρόληψη – Διάγνωση – Εκπαίδευση για τον διαβήτη.
▪ Με εθελοντική συμμετοχή από Συνεργάτες και Διοικητικούς Υπαλλήλους.
Ο διαβήτης αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές ασθένειες στην Ελλάδα ως προς τον αριθμό ανθρώπων που πάσχουν, ενώ τα στοιχεία δείχνουν αύξηση στο διαβήτη Τύπου 2, σε ενηλίκους, παιδιά και εφήβους.
Μέσα από σωστή ενημέρωση και τακτικές επισκέψεις σε εξειδικευμένους γιατρούς, ο διαβήτης μπορεί να προλαμβάνεται και να ρυθμίζεται. Στόχος της ΑΧΑ και της Κάρτας Διαβήτη είναι να υπενθυμίσουν σε όλους τους συμπολίτες μας πως ένας ισορροπημένος τρόπος ζωής ενισχύει την καλή υγεία και ενδυναμώνει την ανάπτυξη της χώρας καθώς δεν επιβαρύνεται το σύστημα υγείας.
«Αγκαλιάσαμε από την πρώτη στιγμή την πρόταση της Κάρτας Διαβήτη για την πανελλαδική εκστρατεία Πρόληψης – Διάγνωσης – Εκπαίδευσης, καθώς είναι ευθυγραμμισμένη με την παγκόσμια στρατηγική της ΑΧΑ για πρόληψη κινδύνων μέσω εκπαίδευσης και έρευνας. Έχουμε δεσμευτεί σε αυτόν τον σκοπό και έχουμε ήδη εκπαιδεύσει μαζί με την Μη Κυβερνητική Οργάνωση 2.500 παιδιά και γονείς για την πρόληψη της ασθένειας μέσω της σωστής διατροφής. Για εμάς η εκστρατεία αυτή δεν αποτελεί απλώς μια συνεργασία υποστήριξης. Θα συμμετάσχουμε ενεργά στις δράσεις κάθε πόλης με εθελοντές μας τόσο από το Αποκλειστικό Δίκτυο Πωλήσεών μας όσο και από το προσωπικό μας, οι οποίοι έχουν δηλώσει συμμετοχή με ενθουσιασμό», ανέφερε από πλευράς ΑΧΑ η Διευθύντρια Επικοινωνίας κ. Λένα Πλαΐτη.
Η AXA ξεκινά τη δράση της προς την τοπική κοινωνία με ενέργειες όπως η συγκεκριμένη εκστρατεία, δημιουργώντας ένα εθνικό, ευρωπαϊκό και τελικά παγκόσμιο αποτύπωμα Εταιρικής Υπευθυνότητας και έτσι τοποθετείται σήμερα:
▪ Στην 1η θέση του Ασφαλιστικού Κλάδου παγκοσμίως και στις 120 πιο ανεπτυγμένες εταιρείες στους τομείς της Περιβαλλοντικής, Κοινωνικής και Διοικητικής διαχείρισης.
▪ Στην 1η θέση του Ασφαλιστικού Κλάδου παγκοσμίως στο Sustainability Investment του Χρηματιστηρίου της Ν. Υόρκης.
Στη διάρκεια της εκστρατείας, η Εταιρεία θα αποστέλλει ενημερώσεις για την πρόοδο και τα αποτελέσματα της δράσης.
www.bankingnews.gr
▪ Σε 18 πόλεις, 2 ημέρες σε κάθε πόλη, από τις 4 Ιουνίου έως τις 9 Ιουλίου 2014.
▪ Με 3 αυτοκινούμενα οχήματα για: Πρόληψη – Διάγνωση – Εκπαίδευση για τον διαβήτη.
▪ Με εθελοντική συμμετοχή από Συνεργάτες και Διοικητικούς Υπαλλήλους.
Ο διαβήτης αποτελεί μία από τις πιο σημαντικές ασθένειες στην Ελλάδα ως προς τον αριθμό ανθρώπων που πάσχουν, ενώ τα στοιχεία δείχνουν αύξηση στο διαβήτη Τύπου 2, σε ενηλίκους, παιδιά και εφήβους.
Μέσα από σωστή ενημέρωση και τακτικές επισκέψεις σε εξειδικευμένους γιατρούς, ο διαβήτης μπορεί να προλαμβάνεται και να ρυθμίζεται. Στόχος της ΑΧΑ και της Κάρτας Διαβήτη είναι να υπενθυμίσουν σε όλους τους συμπολίτες μας πως ένας ισορροπημένος τρόπος ζωής ενισχύει την καλή υγεία και ενδυναμώνει την ανάπτυξη της χώρας καθώς δεν επιβαρύνεται το σύστημα υγείας.
«Αγκαλιάσαμε από την πρώτη στιγμή την πρόταση της Κάρτας Διαβήτη για την πανελλαδική εκστρατεία Πρόληψης – Διάγνωσης – Εκπαίδευσης, καθώς είναι ευθυγραμμισμένη με την παγκόσμια στρατηγική της ΑΧΑ για πρόληψη κινδύνων μέσω εκπαίδευσης και έρευνας. Έχουμε δεσμευτεί σε αυτόν τον σκοπό και έχουμε ήδη εκπαιδεύσει μαζί με την Μη Κυβερνητική Οργάνωση 2.500 παιδιά και γονείς για την πρόληψη της ασθένειας μέσω της σωστής διατροφής. Για εμάς η εκστρατεία αυτή δεν αποτελεί απλώς μια συνεργασία υποστήριξης. Θα συμμετάσχουμε ενεργά στις δράσεις κάθε πόλης με εθελοντές μας τόσο από το Αποκλειστικό Δίκτυο Πωλήσεών μας όσο και από το προσωπικό μας, οι οποίοι έχουν δηλώσει συμμετοχή με ενθουσιασμό», ανέφερε από πλευράς ΑΧΑ η Διευθύντρια Επικοινωνίας κ. Λένα Πλαΐτη.
Η AXA ξεκινά τη δράση της προς την τοπική κοινωνία με ενέργειες όπως η συγκεκριμένη εκστρατεία, δημιουργώντας ένα εθνικό, ευρωπαϊκό και τελικά παγκόσμιο αποτύπωμα Εταιρικής Υπευθυνότητας και έτσι τοποθετείται σήμερα:
▪ Στην 1η θέση του Ασφαλιστικού Κλάδου παγκοσμίως και στις 120 πιο ανεπτυγμένες εταιρείες στους τομείς της Περιβαλλοντικής, Κοινωνικής και Διοικητικής διαχείρισης.
▪ Στην 1η θέση του Ασφαλιστικού Κλάδου παγκοσμίως στο Sustainability Investment του Χρηματιστηρίου της Ν. Υόρκης.
Στη διάρκεια της εκστρατείας, η Εταιρεία θα αποστέλλει ενημερώσεις για την πρόοδο και τα αποτελέσματα της δράσης.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών