Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014
Λόγω του μεγάλου αριθμού των συμμετεχόντων στο Σεμινάριο “Cross Selling (Up Selling)” που πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 5 Ιουνίου 2014, το ΕΙΑΣ θα επαναλάβει το σεμινάριο την Πέμπτη 3 Ιουλίου 2014 από τις 15.45 - 20.45, προκειμένου να καλύψουμε τις ανάγκες της ασφαλιστικής αγοράς σε αυτό το ιδιαίτερα ενδιαφέρον θέμα.
Το σεμινάριο είναι διάρκειας έξι εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος).
Εισηγήτρια του Σεμιναρίου θα είναι η κα Μελίνα Τσικογιαννοπούλου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού.
Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου:
• Τι σημαίνει Πελατοκεντρικός Πακτωλός ;
• 6 μυστικά του cross - selling
• Κατηγοριοποίηση Πελατών
• Πελατοκεντρική συνεχής εξυπηρέτηση
• Αξιοποίηση Social Media (facebook)
• Τεχνικές κλεισίματος
• Διαχείριση πελατών
• Τρόποι προσέγγισης για Cross Selling
• 10 παράγοντες που επενεργούν στη Διατηρησιμότητα του χαρτοφυλακίου.
Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014.
Σκοπός του Σεμιναρίου:
Να καταφέρουν οι συμμετέχοντες, μέσα από την ανάπτυξη συγκεκριμένου σχεδίου για cross – selling και την αποτελεσματική διαχείριση του χαρτοφυλακίου τους, με συνεχή πελατοκεντρική εξυπηρέτηση, την ποσοτική και ποιοτική αύξηση των πελατών (μεγαλύτεροι πελάτες & πελάτες όσο το δυνατόν περισσότερων προϊόντων).
Το Σεμινάριο απευθύνεται:
- Σε όλες τις κατηγορίες των εν ενεργεία διαμεσολαβητών (μεσίτες, πράκτορες, συντονιστές, συμβούλους) αλλά και υπαλλήλων διαμεσολαβητών, με αναξιοποίητο χαρτοφυλάκιο και γενικότερα σε όλους όσους συναλλάσσονται και έρχονται σε επαφή με το κοινό.
www.bankingnews.gr
Το σεμινάριο είναι διάρκειας έξι εκπαιδευτικών ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο εκπαιδευτικό κέντρο του ΕΙΑΣ (Λ. Συγγρού 106, 5ος όροφος).
Εισηγήτρια του Σεμιναρίου θα είναι η κα Μελίνα Τσικογιαννοπούλου, Σύμβουλος Εκπαίδευσης & Ανάπτυξης Ανθρωπίνου Δυναμικού.
Ενδεικτικά αναφέρουμε τα θέματα που θα αναπτυχθούν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου:
• Τι σημαίνει Πελατοκεντρικός Πακτωλός ;
• 6 μυστικά του cross - selling
• Κατηγοριοποίηση Πελατών
• Πελατοκεντρική συνεχής εξυπηρέτηση
• Αξιοποίηση Social Media (facebook)
• Τεχνικές κλεισίματος
• Διαχείριση πελατών
• Τρόποι προσέγγισης για Cross Selling
• 10 παράγοντες που επενεργούν στη Διατηρησιμότητα του χαρτοφυλακίου.
Αιτήσεις συμμετοχής θα γίνονται δεκτές μέχρι την Παρασκευή 27 Ιουνίου 2014.
Σκοπός του Σεμιναρίου:
Να καταφέρουν οι συμμετέχοντες, μέσα από την ανάπτυξη συγκεκριμένου σχεδίου για cross – selling και την αποτελεσματική διαχείριση του χαρτοφυλακίου τους, με συνεχή πελατοκεντρική εξυπηρέτηση, την ποσοτική και ποιοτική αύξηση των πελατών (μεγαλύτεροι πελάτες & πελάτες όσο το δυνατόν περισσότερων προϊόντων).
Το Σεμινάριο απευθύνεται:
- Σε όλες τις κατηγορίες των εν ενεργεία διαμεσολαβητών (μεσίτες, πράκτορες, συντονιστές, συμβούλους) αλλά και υπαλλήλων διαμεσολαβητών, με αναξιοποίητο χαρτοφυλάκιο και γενικότερα σε όλους όσους συναλλάσσονται και έρχονται σε επαφή με το κοινό.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών