Βραβεύτηκε για το CRM & Ψηφιακό Marketing και τις επιχειρησιακές εφαρμογές
Δύο βραβεία ΒΙΤΕ έλαβε φέτος η Interamerican που επέλεξε να «διαγωνιστεί» σε διαφορετικούς τομείς από ότι πέρισυ, που έλαβε 4 βραβεία στην ίδια διοργάνωση.
Συγκεκριμένα, εταιρεία συμμετείχε στις λειτουργικές εφαρμογές, όπου κέρδισε το πρώτο Βραβείο CRM & Ψηφιακού Marketing και στις επιχειρησιακές εφαρμογές, όπου κατετάγη πρώτη στις Ειδικές Εφαρμογές για Συγκεκριμένους Κλάδους.
Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή Εργασιών του Ομίλου Γιώργο Μαυρέλη, η Interamerican έχει επιτύχει την ηλεκτρονική διαφοροποίηση της στην αγορά, με την πρωτοποριακή ανάπτυξη ψηφιακών συστημάτων και εφαρμογών σε όλο το φάσμα της οργάνωσης και των λειτουργιών της. «Οι μεγάλες επενδύσεις της εταιρείας κατά την τελευταία εξαετία στην Τεχνολογία με εφαρμογές, στελέχωση και ανάπτυξη δεξιοτήτων αποδίδουν σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα» δήλωσε χαρακτηριστικά, τονίζοντας τη μεγάλη συμβολή της Τεχνολογίας στη βελτίωση των διαδικασιών κα της ταχύτητας εξυπηρέτησης των πελατών – ένα μεγάλο έργο με 15 επιμέρους έργα σε ολοκλήρωση ή εξέλιξη διαρκείας.
Παράλληλα, έχουν ολοκληρωθεί ή εξελίσσονται μεγάλα έργα ψηφιακών εφαρμογών όπως το σύστημα OnE (ενιαία πλατφόρμα κλάδων κατά ζημιών), το πρόγραμμα Data Warehouse, το σύστημα CRM, το ηλεκτρονικό γραφείο Συνεργατών Πωλήσεων (πλατφόρμα "askme", e-mobile), ψηφιοποίηση των αρχείων εγγράφων και συμβολαίων με το "paperless company", το αυτοματοποιημένο σύστημα underwriting "Genius" στους κλάδους Ζωής και Υγείας και βέβαια, το διαρκώς εξελισσόμενο έργο υποστήριξης του Anytime online, που είναι μοναδικό ως επένδυση, οργάνωση και ανάπτυξη πωλήσεων στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και δεν αντιγράφεται.
www.bankingnews.gr
Συγκεκριμένα, εταιρεία συμμετείχε στις λειτουργικές εφαρμογές, όπου κέρδισε το πρώτο Βραβείο CRM & Ψηφιακού Marketing και στις επιχειρησιακές εφαρμογές, όπου κατετάγη πρώτη στις Ειδικές Εφαρμογές για Συγκεκριμένους Κλάδους.
Σύμφωνα με τον Γενικό Διευθυντή Εργασιών του Ομίλου Γιώργο Μαυρέλη, η Interamerican έχει επιτύχει την ηλεκτρονική διαφοροποίηση της στην αγορά, με την πρωτοποριακή ανάπτυξη ψηφιακών συστημάτων και εφαρμογών σε όλο το φάσμα της οργάνωσης και των λειτουργιών της. «Οι μεγάλες επενδύσεις της εταιρείας κατά την τελευταία εξαετία στην Τεχνολογία με εφαρμογές, στελέχωση και ανάπτυξη δεξιοτήτων αποδίδουν σε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα» δήλωσε χαρακτηριστικά, τονίζοντας τη μεγάλη συμβολή της Τεχνολογίας στη βελτίωση των διαδικασιών κα της ταχύτητας εξυπηρέτησης των πελατών – ένα μεγάλο έργο με 15 επιμέρους έργα σε ολοκλήρωση ή εξέλιξη διαρκείας.
Παράλληλα, έχουν ολοκληρωθεί ή εξελίσσονται μεγάλα έργα ψηφιακών εφαρμογών όπως το σύστημα OnE (ενιαία πλατφόρμα κλάδων κατά ζημιών), το πρόγραμμα Data Warehouse, το σύστημα CRM, το ηλεκτρονικό γραφείο Συνεργατών Πωλήσεων (πλατφόρμα "askme", e-mobile), ψηφιοποίηση των αρχείων εγγράφων και συμβολαίων με το "paperless company", το αυτοματοποιημένο σύστημα underwriting "Genius" στους κλάδους Ζωής και Υγείας και βέβαια, το διαρκώς εξελισσόμενο έργο υποστήριξης του Anytime online, που είναι μοναδικό ως επένδυση, οργάνωση και ανάπτυξη πωλήσεων στην ελληνική ασφαλιστική αγορά και δεν αντιγράφεται.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών