Με στόχο να παρέχει στους πελάτες της πλήρη αυτοματοποίηση στην παροχή Οδικής Βοήθειας και Φροντίδας Ατυχήματος
Σε στρατηγική συνεργασία με τη Mapfre Asistencia στον τομέα της Οδικής Βοήθειας και της Φροντίδας Ατυχήματος προχώρησε η Interlife Ασφαλιστική.
Η Interlife συνεργαζόμενη με την καινοτόμο και εξειδικευμένη στην Οδική Βοήθεια και τη Φροντίδας Ατυχήματο Mapfre Asistencia παρέχει στους πελάτες της πλήρη αυτοματοποίηση στην παροχή Οδικής Βοήθειας και Φροντίδας Ατυχήματος που σηματοδοτεί το τέλος της “παραδοσιακής” διαδικασίας υποβολής Δήλωσης Συμβάντος.
Η νέα εφαρμογή αναβαθμίζει τον παραδοσιακό τρόπο εξυπηρέτησης χρησιμοποιώντας τεχνολογίες Μobile Ιnternet και Τablets για τη λήψη της Δήλωσης Ατυχήματος ή Βλάβης και των φωτογραφιών από τον τόπο του συμβάντος μέσω του Τablet PC και την on-line ενημέρωση της Interlife Ασφαλιστικής μέσω 3G δικτύου κινητής τηλεφωνίας.
Η Mapfre Asistencia έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σχέση με όλο τον κλάδο Οδικής Βοήθειας της Ελληνικής αγοράς, καθώς είναι η πρώτη εταιρεία, η οποία έχει αναπτύξει κατ’ αυτόν τον τρόπο και έχει εντάξει στην επιχειρηματική της στρατηγική τις mobile εφαρμογές και υπηρεσίες.
Αξίζει να σημειωθεί πως με τα νέα αυτά δεδομένα, η διαδικασία παροχής Οδικής Βοήθειας και Φροντίδας Ατυχήματος ολοκληρώνεται σε ελάχιστο χρόνο.
www.bankingnews.gr
Η Interlife συνεργαζόμενη με την καινοτόμο και εξειδικευμένη στην Οδική Βοήθεια και τη Φροντίδας Ατυχήματο Mapfre Asistencia παρέχει στους πελάτες της πλήρη αυτοματοποίηση στην παροχή Οδικής Βοήθειας και Φροντίδας Ατυχήματος που σηματοδοτεί το τέλος της “παραδοσιακής” διαδικασίας υποβολής Δήλωσης Συμβάντος.
Η νέα εφαρμογή αναβαθμίζει τον παραδοσιακό τρόπο εξυπηρέτησης χρησιμοποιώντας τεχνολογίες Μobile Ιnternet και Τablets για τη λήψη της Δήλωσης Ατυχήματος ή Βλάβης και των φωτογραφιών από τον τόπο του συμβάντος μέσω του Τablet PC και την on-line ενημέρωση της Interlife Ασφαλιστικής μέσω 3G δικτύου κινητής τηλεφωνίας.
Η Mapfre Asistencia έχει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα σε σχέση με όλο τον κλάδο Οδικής Βοήθειας της Ελληνικής αγοράς, καθώς είναι η πρώτη εταιρεία, η οποία έχει αναπτύξει κατ’ αυτόν τον τρόπο και έχει εντάξει στην επιχειρηματική της στρατηγική τις mobile εφαρμογές και υπηρεσίες.
Αξίζει να σημειωθεί πως με τα νέα αυτά δεδομένα, η διαδικασία παροχής Οδικής Βοήθειας και Φροντίδας Ατυχήματος ολοκληρώνεται σε ελάχιστο χρόνο.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών