Στον φετινό διαγωνισμό πρωταγωνιστής είναι οι Φανταστικές Κυκλάδες!
Για μια ακόμα χρονιά η Eurolife ERB Ασφαλιστική στηρίζει τις δημιουργικές πρωτοβουλίες του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης για παιδιά, ως χορηγός του διαγωνισμού παιδικής αφίσας που υλοποιείται για τέταρτη φορά.
Πρόκειται για μια δράση που δίνει τη δυνατότητα σε παιδιά 6-12 ετών να χρησιμοποιήσουν τη φαντασία και την καλλιτεχνική τους έμπνευση και να συμμετέχουν στη δημιουργία της αφίσας των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Μουσείου για το 2016-2017.
Στον φετινό διαγωνισμό πρωταγωνιστής είναι οι Φανταστικές Κυκλάδες! και τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να διαλέξουν χρώματα, υλικά, σχήματα και μορφές και να αποτυπώσουν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο κάποιο νησί των Κυκλάδων.
Η κα. Τατιάνα Δικαστοπούλου, Διευθύντρια Marketing & Ανάπτυξης Εργασιών της Eurolife ERB, με αφορμή τη φετινή χορηγία, δήλωσε: «Για την Eurolife ERB, η στήριξη δράσεων που απευθύνονται σε παιδιά αποτελεί βασικό άξονας της στρατηγικής Εταιρικής Υπευθυνότητας που αναπτύσσει ο Όμιλος. Θεωρούμε πως τέτοιες δράσεις είναι εξαιρετικά σημαντικές για την καλλιτεχνική έκφραση των παιδιών και δημιουργούν τεράστιες ευκαιρίες για να εξασκήσουν τη δημιουργικότητά τους, να σκεφτούν πέρα από τα συνηθισμένα και να προσεγγίσουν τα πράγματα από διαφορετικές οπτικές γωνίες. Γεγονός φυσικά που τους βοηθά να δραστηριοποιηθούν, να αναπτύξουν την προσωπικότητά τους και ν’ αποκτήσουν γνώσεις διασκεδάζοντας».
Ο διαγωνισμός διαρκεί ως τις 30 Ιουνίου και περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του Μουσείου www.cycladic.gr
Πρόκειται για μια δράση που δίνει τη δυνατότητα σε παιδιά 6-12 ετών να χρησιμοποιήσουν τη φαντασία και την καλλιτεχνική τους έμπνευση και να συμμετέχουν στη δημιουργία της αφίσας των εκπαιδευτικών προγραμμάτων του Μουσείου για το 2016-2017.
Στον φετινό διαγωνισμό πρωταγωνιστής είναι οι Φανταστικές Κυκλάδες! και τα παιδιά θα έχουν την ευκαιρία να διαλέξουν χρώματα, υλικά, σχήματα και μορφές και να αποτυπώσουν με τον δικό τους μοναδικό τρόπο κάποιο νησί των Κυκλάδων.
Η κα. Τατιάνα Δικαστοπούλου, Διευθύντρια Marketing & Ανάπτυξης Εργασιών της Eurolife ERB, με αφορμή τη φετινή χορηγία, δήλωσε: «Για την Eurolife ERB, η στήριξη δράσεων που απευθύνονται σε παιδιά αποτελεί βασικό άξονας της στρατηγικής Εταιρικής Υπευθυνότητας που αναπτύσσει ο Όμιλος. Θεωρούμε πως τέτοιες δράσεις είναι εξαιρετικά σημαντικές για την καλλιτεχνική έκφραση των παιδιών και δημιουργούν τεράστιες ευκαιρίες για να εξασκήσουν τη δημιουργικότητά τους, να σκεφτούν πέρα από τα συνηθισμένα και να προσεγγίσουν τα πράγματα από διαφορετικές οπτικές γωνίες. Γεγονός φυσικά που τους βοηθά να δραστηριοποιηθούν, να αναπτύξουν την προσωπικότητά τους και ν’ αποκτήσουν γνώσεις διασκεδάζοντας».
Ο διαγωνισμός διαρκεί ως τις 30 Ιουνίου και περισσότερες πληροφορίες είναι διαθέσιμες στην ιστοσελίδα του Μουσείου www.cycladic.gr
Σχόλια αναγνωστών