Ο διεθνής Όμιλος Fairfax επενδύει στην Eurolife
Η επένδυση του διεθνούς ομίλου Fairfax, στην Eurolife, είναι μια μακροπρόθεσμη επένδυση που δείχνει την εμπιστοσύνη στην χώρα μας και στις προοπτικές της ασφαλιστικής αγοράς και φυσικά της εταιρίας - τόνισε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ασφαλιστικού ομίλου Eurolife ERB, Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, σε συνάντηση που είχε με τους δημοσιογράφους, σύμφωνα με το ΑΠΕ-ΜΠΕ.
Οι κύριοι άξονες στους οποίους θα κινηθεί η στρατηγική του ομίλου, όπως τους ανέπτυξε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, περιλαμβάνουν:
- Περαιτέρω επίτευξη οργανικής ανάπτυξης μέσω της διεύρυνσης των σημείων επαφής με τον πελάτη, της δραστηριοποίησης και σε εναλλακτικά δίκτυα και μέσω του σχεδιασμού και της ανάπτυξης ανταγωνιστικών νέων προϊόντων, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία που παρέχει ο νέος μέτοχος.
- Ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που έχει όνομα: Εurolife 2.0 Transformation to the point, συγκεκριμένο πλάνο ανάπτυξης, προσδιορισμένους στόχους και καθορισμένο χρονοδιάγραμμα 18μηνης υλοποίησης. Στόχος του προγράμματος είναι η πλήρης αναβάθμιση του συνόλου των εργασιών του ομίλου, με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου, την απλοποίηση των προϊόντων και των υπηρεσιών και τη βελτίωση της καθημερινότητας και του τρόπου αλληλεπίδρασης με τους συνεργάτες, με επίκεντρο πάντα τον πελάτη.
- Επιδίωξη μη οργανικής ανάπτυξης, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.
- Περαιτέρω εδραίωση της αυτόνομης πορείας στην αγορά, σε συνέχεια της εξαγοράς και της αλλαγής βασικού μετόχου.
- Περαιτέρω επένδυση στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού του Ομίλου, των 340 και πλέον στελεχών του, μέσα από συνεχείς και εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις.
- Διαμόρφωση του βέλτιστου προϊοντικού χαρτοφυλακίου (Product mix), το οποίο θα βοηθήσει στην ανάπτυξη του Ομίλου, αλλά και θα απαντήσει ουσιαστικά στις ανάγκες του Έλληνα ασφαλιζόμενου.
Ο Όμιλος Eurolife ERB συγκαταλέγεται σήμερα στους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς Ομίλους της χώρας, έχοντας πετύχει σε μόλις 15 χρόνια να αποκτήσει ισχυρή παρουσία στην ασφαλιστική αγορά. Καταγράφει σταθερή κερδοφόρα ανάπτυξη, η οποία το πρώτο εξάμηνο του 2016 διαμορφώθηκε ως εξής: Παραγωγή ασφαλίστρων +11,5% στα 211,18 εκατ. ευρώ. Κέρδη προ φόρων +8,4% στα 36,37 εκατ. ευρώ. Σημαντική ενίσχυση της διείσδυσης στην ασφαλιστική αγορά της Ρουμανίας των θυγατρικών Eurolife ERB Asigurari de Viata SA και Eurolife ERB Asigurari Generale S.A. με αύξηση της παραγωγής ασφαλίστρων +123,4% στα 6,42 εκ. ευρώ.
Ο Όμιλος σχεδιάζει και προωθεί ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν όλες τις σημερινές ανάγκες (Ζωή, Υγεία, Κατοικία, Αυτοκίνητο, Επιχείρηση) τόσο για ιδιώτες όσο και για επιχειρήσεις. Έχει αποκλειστική συνεργασία Bancassurance με την τράπεζα Eurobank διαθέτοντας τα προϊόντα της μέσω των καταστημάτων Εurobank και του Δικτύου Νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο. Παράλληλα έχει αναπτύξει ένα ευρύ δίκτυο ασφαλιστικών συνεργατών με πάνω από 1.000 συνεργαζόμενες μονάδες σε όλη την Ελλάδα. Σήμερα, το 60% της παραγωγής ασφαλίστρων, εκφρασμένη σε ισοδύναμο ετήσιο ασφάλιστρο (Annual Premium Equivalent - APE), προέρχεται από την τράπεζα και το υπόλοιπο 40% από το δίκτυο ασφαλιστικών συνεργατών. Η πελατειακή βάση αριθμεί πάνω από 573.000 πελάτες, σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων σε Ελλάδα και Ρουμανία.
www.bankingnews.gr
Οι κύριοι άξονες στους οποίους θα κινηθεί η στρατηγική του ομίλου, όπως τους ανέπτυξε ο Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, περιλαμβάνουν:
- Περαιτέρω επίτευξη οργανικής ανάπτυξης μέσω της διεύρυνσης των σημείων επαφής με τον πελάτη, της δραστηριοποίησης και σε εναλλακτικά δίκτυα και μέσω του σχεδιασμού και της ανάπτυξης ανταγωνιστικών νέων προϊόντων, αξιοποιώντας την τεχνογνωσία που παρέχει ο νέος μέτοχος.
- Ψηφιακό μετασχηματισμό του Ομίλου. Πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα που έχει όνομα: Εurolife 2.0 Transformation to the point, συγκεκριμένο πλάνο ανάπτυξης, προσδιορισμένους στόχους και καθορισμένο χρονοδιάγραμμα 18μηνης υλοποίησης. Στόχος του προγράμματος είναι η πλήρης αναβάθμιση του συνόλου των εργασιών του ομίλου, με γνώμονα την καλύτερη εξυπηρέτηση του ασφαλισμένου, την απλοποίηση των προϊόντων και των υπηρεσιών και τη βελτίωση της καθημερινότητας και του τρόπου αλληλεπίδρασης με τους συνεργάτες, με επίκεντρο πάντα τον πελάτη.
- Επιδίωξη μη οργανικής ανάπτυξης, τόσο στην Ελλάδα, όσο και στο εξωτερικό.
- Περαιτέρω εδραίωση της αυτόνομης πορείας στην αγορά, σε συνέχεια της εξαγοράς και της αλλαγής βασικού μετόχου.
- Περαιτέρω επένδυση στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού του Ομίλου, των 340 και πλέον στελεχών του, μέσα από συνεχείς και εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις.
- Διαμόρφωση του βέλτιστου προϊοντικού χαρτοφυλακίου (Product mix), το οποίο θα βοηθήσει στην ανάπτυξη του Ομίλου, αλλά και θα απαντήσει ουσιαστικά στις ανάγκες του Έλληνα ασφαλιζόμενου.
Ο Όμιλος Eurolife ERB συγκαταλέγεται σήμερα στους μεγαλύτερους ασφαλιστικούς Ομίλους της χώρας, έχοντας πετύχει σε μόλις 15 χρόνια να αποκτήσει ισχυρή παρουσία στην ασφαλιστική αγορά. Καταγράφει σταθερή κερδοφόρα ανάπτυξη, η οποία το πρώτο εξάμηνο του 2016 διαμορφώθηκε ως εξής: Παραγωγή ασφαλίστρων +11,5% στα 211,18 εκατ. ευρώ. Κέρδη προ φόρων +8,4% στα 36,37 εκατ. ευρώ. Σημαντική ενίσχυση της διείσδυσης στην ασφαλιστική αγορά της Ρουμανίας των θυγατρικών Eurolife ERB Asigurari de Viata SA και Eurolife ERB Asigurari Generale S.A. με αύξηση της παραγωγής ασφαλίστρων +123,4% στα 6,42 εκ. ευρώ.
Ο Όμιλος σχεδιάζει και προωθεί ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες που καλύπτουν όλες τις σημερινές ανάγκες (Ζωή, Υγεία, Κατοικία, Αυτοκίνητο, Επιχείρηση) τόσο για ιδιώτες όσο και για επιχειρήσεις. Έχει αποκλειστική συνεργασία Bancassurance με την τράπεζα Eurobank διαθέτοντας τα προϊόντα της μέσω των καταστημάτων Εurobank και του Δικτύου Νέο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο. Παράλληλα έχει αναπτύξει ένα ευρύ δίκτυο ασφαλιστικών συνεργατών με πάνω από 1.000 συνεργαζόμενες μονάδες σε όλη την Ελλάδα. Σήμερα, το 60% της παραγωγής ασφαλίστρων, εκφρασμένη σε ισοδύναμο ετήσιο ασφάλιστρο (Annual Premium Equivalent - APE), προέρχεται από την τράπεζα και το υπόλοιπο 40% από το δίκτυο ασφαλιστικών συνεργατών. Η πελατειακή βάση αριθμεί πάνω από 573.000 πελάτες, σε όλες τις κατηγορίες προϊόντων σε Ελλάδα και Ρουμανία.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών