γράφει : Αλεξάνδρα Τόμπρα
Κανένα συνεργείο αυτοκινήτων δεν συνεργάζεται με την Ergo
Το κράτος «κυνηγάει» τα ανασφάλιστα οχήματα… και καλά κάνει!
Αν και χρειάζεται πολύς δρόμος ακόμη για να μπει μια τάξη στους δρόμους, η μείωση σχεδόν στο μισό των ανασφάλιστων οχημάτων, από το 1 εκατ. το 2015 κάτω από τις 500 χιλ. το 2016, είναι ένα σημαντικό βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση.
Τι γίνεται όμως με τους συνεπείς που έχουν ασφαλίσει από την πρώτη ημέρα τα οχήματά τους, αλλά οι ασφαλιστικές δημιουργούν διάφορα προβλήματα στην καταβολή των αποζημιώσεων.
Ποιος είναι ο λόγος να ασφαλίσει κάποιος το όχημα του, όταν τελικά θα αναγκαστεί να πληρώσει ο ίδιος τη ζημιά, είτε γιατί η ασφαλιστική με κάποιο εύσχημο τρόπο «γλυτώνει» την αποζημίωση είτε γιατί αργεί να την καταβάλλει με αποτέλεσμα το κόστος της ζημιάς να το αναλάβει ο ιδιόκτητης ευελπιστώντας ότι κάποια στιγμή θα πάρει πίσω τα χρήματα του;
Σε ένα άκρως ανταγωνιστικό χώρο, υπάρχουν ασφαλιστικές που δυστυχώς κανένα συνεργείο αυτοκινήτων δεν θέλει να συνεργαστεί μαζί τους. Μία από αυτές είναι και η Ergo.
Πριν από μερικές ημέρες είχα την ατυχία να τρακάρω με ένα άλλο όχημα, το οποίο «απρόσεκτα» βγήκε από ένα δρόμο με STOP.
Μόλις έγινε το συμβάν, προσπάθησα να επικοινωνήσω με την ασφαλιστική μου για να με καθοδηγήσει σχετικά με το τι πρέπει να κάνω. Μάταια… Το τηλέφωνο χτύπαγε αλλά στην ασφαλιστική δεν απαντούσε κανείς… (υπάρχουν καταγεγραμμένες κλήσεις στο ιστορικό).
Ευτυχώς ο άνθρωπος που με τράκαρε αναγνώρισε από την πρώτη στιγμή την υπαιτιότητά του, κάνοντας μάλιστα τις σχετικές δηλώσεις στη δική του ασφαλιστική.
Η δική μου ασφαλιστική… άφαντη!
Εδέησαν έπειτα από σχεδόν μία ώρα τηλεφωνημάτων να απαντήσουν, αλλά η ψυχραιμία μου δεν μου επέτρεψε να συνεννοηθώ σωστά (ήταν λίγο υψηλότερος του πρέποντος ο τόνος της φωνής μου… γνωρίζοντας ότι καταγράφεται η κλήση).
Κατά τη διάρκεια της ημέρας βέβαια βρήκαμε άκρη, με την Ergo να στέλνει έναν υπάλληλό της να καταγράψει το συμβάν. Απλή καταγραφή, μέσω tablet… αλλά χρειάστηκαν δύο εργάσιμες ημέρες για να φανεί στο σύστημα τους.
Κι εδώ αρχίζει ο Γολγοθάς… Μίλησα με τους ανθρώπους της Ergo αλλά κανείς δεν μπόρεσε να με καθοδηγήσει που να πάω και τι να κάνω για να επισκευαστεί το αυτοκίνητο μου και ταυτόχρονα να μην αντιμετωπίσω πρόβλημα με την καταβολή της αποζημίωσης.
Μου είπαν μόνο να βρω ένα συνεργείο και να τους ειδοποιήσω να στείλουν εμπειρογνώμονα για να εκτιμήσει τη ζημιά, άρα και την αποζημίωση.
Και που είναι ο Γολγοθάς;
Ότι κανείς δεν συνεργάζεται με την Ergo.
Ο λόγος; «Είναι πολύ ‘δύσκολη’ ασφαλιστική» μου έλεγαν από τα διάφορά συνεργεία που πήγα.
Τι εννοούσαν; Ποτέ δεν κατάλαβα…
Το παράξενο είναι ότι ακόμη και στο επίσημο δίκτυο της αντιπροσωπείας του αυτοκινήτου μου, έλαβα μια μεγαλοπρεπή άρνηση να αναλάβουν τη ζημιά. Ο λόγος; Η Ergo…
Αποτέλεσμα;
Το αυτοκίνητο μου δεν έχει επισκευαστεί ακόμα, διότι ΑΚΟΜΗ ΨΑΧΝΩ ΦΑΝΟΠΟΙΟ… που να δέχεται να συνεργαστεί με την Ergo.
Και αναρωτιέμαι… Είναι ασφαλισμένο το όχημά μου ή όχι;
Ή καλύτερα: για ποιον λόγο ασφάλισα το αυτοκίνητο μου;
Μήπως το κράτος να ψάξει λίγο και τη συνέπεια των ασφαλιστικών, ή θα περιοριστεί σ' αυτήν των υποχρεωτικών ασφαλισμένων;
www.bankingnews.gr
Αν και χρειάζεται πολύς δρόμος ακόμη για να μπει μια τάξη στους δρόμους, η μείωση σχεδόν στο μισό των ανασφάλιστων οχημάτων, από το 1 εκατ. το 2015 κάτω από τις 500 χιλ. το 2016, είναι ένα σημαντικό βήμα προς αυτήν την κατεύθυνση.
Τι γίνεται όμως με τους συνεπείς που έχουν ασφαλίσει από την πρώτη ημέρα τα οχήματά τους, αλλά οι ασφαλιστικές δημιουργούν διάφορα προβλήματα στην καταβολή των αποζημιώσεων.
Ποιος είναι ο λόγος να ασφαλίσει κάποιος το όχημα του, όταν τελικά θα αναγκαστεί να πληρώσει ο ίδιος τη ζημιά, είτε γιατί η ασφαλιστική με κάποιο εύσχημο τρόπο «γλυτώνει» την αποζημίωση είτε γιατί αργεί να την καταβάλλει με αποτέλεσμα το κόστος της ζημιάς να το αναλάβει ο ιδιόκτητης ευελπιστώντας ότι κάποια στιγμή θα πάρει πίσω τα χρήματα του;
Σε ένα άκρως ανταγωνιστικό χώρο, υπάρχουν ασφαλιστικές που δυστυχώς κανένα συνεργείο αυτοκινήτων δεν θέλει να συνεργαστεί μαζί τους. Μία από αυτές είναι και η Ergo.
Πριν από μερικές ημέρες είχα την ατυχία να τρακάρω με ένα άλλο όχημα, το οποίο «απρόσεκτα» βγήκε από ένα δρόμο με STOP.
Μόλις έγινε το συμβάν, προσπάθησα να επικοινωνήσω με την ασφαλιστική μου για να με καθοδηγήσει σχετικά με το τι πρέπει να κάνω. Μάταια… Το τηλέφωνο χτύπαγε αλλά στην ασφαλιστική δεν απαντούσε κανείς… (υπάρχουν καταγεγραμμένες κλήσεις στο ιστορικό).
Ευτυχώς ο άνθρωπος που με τράκαρε αναγνώρισε από την πρώτη στιγμή την υπαιτιότητά του, κάνοντας μάλιστα τις σχετικές δηλώσεις στη δική του ασφαλιστική.
Η δική μου ασφαλιστική… άφαντη!
Εδέησαν έπειτα από σχεδόν μία ώρα τηλεφωνημάτων να απαντήσουν, αλλά η ψυχραιμία μου δεν μου επέτρεψε να συνεννοηθώ σωστά (ήταν λίγο υψηλότερος του πρέποντος ο τόνος της φωνής μου… γνωρίζοντας ότι καταγράφεται η κλήση).
Κατά τη διάρκεια της ημέρας βέβαια βρήκαμε άκρη, με την Ergo να στέλνει έναν υπάλληλό της να καταγράψει το συμβάν. Απλή καταγραφή, μέσω tablet… αλλά χρειάστηκαν δύο εργάσιμες ημέρες για να φανεί στο σύστημα τους.
Κι εδώ αρχίζει ο Γολγοθάς… Μίλησα με τους ανθρώπους της Ergo αλλά κανείς δεν μπόρεσε να με καθοδηγήσει που να πάω και τι να κάνω για να επισκευαστεί το αυτοκίνητο μου και ταυτόχρονα να μην αντιμετωπίσω πρόβλημα με την καταβολή της αποζημίωσης.
Μου είπαν μόνο να βρω ένα συνεργείο και να τους ειδοποιήσω να στείλουν εμπειρογνώμονα για να εκτιμήσει τη ζημιά, άρα και την αποζημίωση.
Και που είναι ο Γολγοθάς;
Ότι κανείς δεν συνεργάζεται με την Ergo.
Ο λόγος; «Είναι πολύ ‘δύσκολη’ ασφαλιστική» μου έλεγαν από τα διάφορά συνεργεία που πήγα.
Τι εννοούσαν; Ποτέ δεν κατάλαβα…
Το παράξενο είναι ότι ακόμη και στο επίσημο δίκτυο της αντιπροσωπείας του αυτοκινήτου μου, έλαβα μια μεγαλοπρεπή άρνηση να αναλάβουν τη ζημιά. Ο λόγος; Η Ergo…
Αποτέλεσμα;
Το αυτοκίνητο μου δεν έχει επισκευαστεί ακόμα, διότι ΑΚΟΜΗ ΨΑΧΝΩ ΦΑΝΟΠΟΙΟ… που να δέχεται να συνεργαστεί με την Ergo.
Και αναρωτιέμαι… Είναι ασφαλισμένο το όχημά μου ή όχι;
Ή καλύτερα: για ποιον λόγο ασφάλισα το αυτοκίνητο μου;
Μήπως το κράτος να ψάξει λίγο και τη συνέπεια των ασφαλιστικών, ή θα περιοριστεί σ' αυτήν των υποχρεωτικών ασφαλισμένων;
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών