Τελευταία Νέα
Ασφαλιστικά Νέα

Eurolife ERB: Η ασφαλιστική που ακούει, μετασχηματίζεται και επενδύει

tags :
Eurolife ERB: Η ασφαλιστική που ακούει, μετασχηματίζεται και επενδύει
Περισσότεροι από 500 συνεργάτες της Eurolife ERB απ’ όλη την Ελλάδα συμμετείχαν στο ετήσιο συνέδριο με τίτλο «Ενώνοντας τα σημεία – Οι αξίες μας οδηγούν τις εξελίξεις» 
Με τίτλο «Ενώνοντας τα σημεία – Οι αξίες μας οδηγούν τις εξελίξεις» πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 25 Ιουνίου το ετήσιο συνέδριο συνεργατών της Eurolife ERB, κατά τη διάρκεια του οποίου παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα και οι επιτυχίες της περασμένης χρονιάς και τέθηκαν οι προτεραιότητες και οι στόχοι για το επόμενο διάστημα.
Ειδικότερα, περισσότεροι από 500 συνεργάτες της Eurolife ERB απ’ όλη την Ελλάδα συμμετείχαν στον ετήσιο αυτό θεσμό, που φέτος εστίασε στην ανάδειξη των αξιών του Ομίλου, οι οποίες καθορίζουν τη στρατηγική και την πορεία του, χτίζοντας σχέσεις αμοιβαίας εμπιστοσύνης με τους πελάτες και τους συνεργάτες, με ειλικρίνεια και ακεραιότητα.
Κατά την έναρξη του συνεδρίου ο κ. Αλέξανδρος Σαρρηγεωργίου, πρόεδρος & διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Eurolife ERB, αναφέρθηκε στο πώς διαμορφώνεται το περιβάλλον της ασφαλιστικής αγοράς και πώς η Eurolife ERB πρωταγωνιστεί σε αυτό, παραμένοντας προσηλωμένη στις αξίες της. Ειδικότερα, ο κ. Α. Σαρρηγεργίου δήλωσε:
«Σε αυτό το κομβικό σημείο της Ελληνικής Οικονομίας, αλλά και της Ασφαλιστικής Αγοράς, η Eurolife ERB με την καταλυτική στήριξη του Ομίλου της Fairfax ακούει προσεκτικά τους συνεργάτες και τους πελάτες της, μετασχηματίζεται και επενδύει ώστε η Ιδιωτική Ασφάλιση να μην είναι πολυτέλεια, αλλά προσβάσιμο αγαθό όλων των Ελλήνων».
Στη συνέχεια, ο κ. Κωστής Κατσανέβας, υπεύθυνος Ερευνών της Eurolife ERB, παρουσίασε συνοπτικά τα αποτελέσματα της έρευνας συνεργατών που πραγματοποιεί συστηματικά η εταιρία, με στόχο να αφουγκραστεί τις απόψεις και τις ανάγκες των συνεργατών της και να ενδυναμώσει τη σχέση ανάμεσα στις δύο πλευρές προς όφελος της συνολικής ανάπτυξης των εργασιών.
«Η σταθερή επαφή και αξιολόγηση της συνεργασίας μας με το δίκτυο συνεργατών μάς δίνει τη δυνατότητα να μετρήσουμε με ακρίβεια τις ανάγκες που υπάρχουν και μας προσφέρει σημαντικές και απτές πληροφορίες, τις οποίες θα αξιοποιήσουμε για να βελτιώνουμε διαρκώς τη σχέση μας με τους συνεργάτες μας», τόνισε ο κ. Κατσανέβας.
Παράλληλα, σημείωσε: «Σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα αποτελέσματα, η σχέση μας με τους συνεργάτες μας βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στη συνολική εμπειρία τους από την εταιρία.
Είναι λοιπόν σημαντικό για εμάς ότι μέσω της διερεύνησης της ικανοποίησης των συνεργατών μας, προκύπτουν συγκεκριμένες κατευθύνσεις κι έτσι προτεραιοποιούνται επιμέρους ενέργειες, για την ανάπτυξη της μεταξύ μας σχέσης και την ενδυνάμωση της θέσης μας στην αγορά».
Από την πλευρά του ο κ. Νίκος Δελένδας, γενικός διευθυντής Πωλήσεων & Εκπαίδευσης, αναφέρθηκε στην πορεία του Ομίλου κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, σημειώνοντας:
«Μετά από μια εξαιρετική χρονιά, οι πρώτοι μήνες του 2018 επιβεβαιώνουν την υπάρχουσα δυναμική, με αύξηση της παραγωγής σε όλα σχεδόν τα προϊόντα και οδηγεί σε μια συνολική και εντυπωσιακή αύξηση, που προσεγγίζει το 15% και προέρχεται συνολικά απ’ όλα τα δίκτυά μας.
Κάποιοι από τους βασικούς άξονες της στρατηγικής και των ενεργειών μας για το 2ο εξάμηνο είναι η περαιτέρω αναβάθμιση των προϊόντων και των υπηρεσιών μας, αλλά και η πρόοδος του ψηφιακού μετασχηματισμού του Ομίλου, στην υπηρεσία του συνεργάτη και του πελάτη.
Πιο συγκεκριμένα, βασική μας επιδίωξη είναι να αποτελούμε σημείο αναφοράς στις κατηγορίες ασφαλιστικών αναγκών που θεωρούμε σημαντικές για τον πελάτη, όπως για παράδειγμα τα προϊόντα αποταμίευσης και προστασίας της οικογένειας και φυσικά τα προϊόντα που εντάσσονται στον κλάδο της υγείας.
Άρα θέλουμε ο πελάτης μας να έχει όσες επιλογές χρειάζεται, πάντα στη λογική του value for money».
Ολοκληρώνοντας τις εργασίες του συνεδρίου, ο κ. Λεωνίδας Σίδερης, διευθυντής Δικτύων Πωλήσεων Affinity & Ομαδικών, μαζί με τον κ. Νίκο Δελένδα, παρουσίασαν τη νέα πλατφόρμα e-learning, που αξιοποιώντας την τεχνολογία διαμορφώνει τον ηλεκτρονικό κόσμο εκπαίδευσης της Eurolife ERB και τη νέα πλατφόρμα Affinities, Eurolife for You, η οποία δίνει εύκολη πρόσβαση σε μεγάλες ομάδες πελατών ή εργαζομένων εταιριών.
Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με τις βραβεύσεις των συνεργατών που διακρίθηκαν την προηγούμενη χρονιά για την παραγωγή τους στους επιμέρους τομείς και την ποιότητα των υπηρεσιών τους.
Στη βράβευση συμμετείχαν μαζί με τον κ. Αλέξανδρο Σαρρηγεωργίου και οι κ.κ. Νίκος Χουλιάρας και Διογένης Μπαχτιάρογλου, διευθυντές Ανάπτυξης Πωλήσεων.
Ειδικότερα, οι βραβεύσεις είχαν ως εξής:

ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΓΕΝΙΚΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΕΩΝ 2017
1. ΑΦΟΙ Γ. ΚΟΛΤΣΙΔΑ Ο.Ε.
2. MONEY MARKET Α.Ε.
3. Κ. & Χ. ΚΑΡΥΠΙΔΗ Ο.Ε.

ΠΟΙΟΤΗΤΑ Χ/Φ ΚΛΑΔΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ 2017
ΕΛΥΖΕ ΜΕΣΙΤΕΣ Α.Ε.

ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΛΑΔΟΥ ΖΩΗΣ 2017
1. VICTORY PROMISE ΠΡΑΚΤΟΡΕΥΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ Α.Ε.
2. 3P LIFE INSURANCE ADVISORS
3. ΠΑΡΟΝ ΕΠΕ

ΕΠΑΡΧΙΑ/ΝΕΑ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΛΑΔΟΥ ΖΩΗΣ 2017
ΠΑΠΑΔΑΚΗ-ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗ ΜΑΡΙΑ

ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΚΛΑΔΟΥ ΖΩΗΣ 2017
1. VICTORY PROMISE ΠΡΑΚΤΟΡΕΥΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ Α.Ε
2. EURENTA ΕΠΕ
3. 3P LIFE INSURANCE ADVISORS

ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΖΩΗΣ 2017
SAFE LINE Α.Ε.

ΔΙΑΤΗΡΗΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΛΑΔΟΥ ΖΩΗΣ 2017
LIFE PLAN

ΣΥΝΟΛΙΚΟ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ 2017
1. VICTORY PROMISE ΠΡΑΚΤΟΡΕΥΣΗ ΑΣΦΑΛΕΙΩΝ Α.Ε.
2. 3P LIFE INSURANCE ADVISORS
3. ΜΕΓΚΑ ΙΝΣΟΥΡΑΝΣ ΜΠΡΟΚΕΡΣ Α.Ε.

www.bankingnews.gr

Ρoή Ειδήσεων

Σχόλια αναγνωστών

Δείτε επίσης