Στο επίκεντρο των εργαστηρίων -αλλά και της στρατηγικής της Interamerican- ήταν η βελτιστοποίησης της εμπειρίας του πελάτη από την εταιρία που εμπιστεύεται
Η Interamerican φιλοξένησε, πρόσφατα, τη σύνοδο μιας ομάδας της κοινοπραξίας μεγάλων ευρωπαϊκών ασφαλιστικών εταιριών EURAPCO, στην οποία συμμετέχει.
Κεντρικό θέμα των εργασιών ήταν ο πελάτης και η βελτιστοποίηση - ο εμπλουτισμός της εμπειρίας του από την εταιρία που εμπιστεύεται.
Κατά το διήμερο workshop, συζητήθηκαν θέματα καινοτομίας και ψηφιακού, πελατοκεντρικού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων, με γνώμονα τις καλύτερες υπηρεσίες και την υψηλότερη απόδοση αξίας προς τον πελάτη.
Στα εργαστήρια αναπτύχθηκαν εισηγήσεις και συζητήσεις για Optimizing Multi-Channel Customer Experience, Measuring and Integrating Customer Feedback και Digital Transformation and New Technologies.
Τον οργανωτικό συντονισμό των εργαστηρίων είχε το Customer Experience Team της Interamerican.
Συμμετείχαν 10 στελέχη από 7 μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρίες.
Το ιδιαίτερο ενδιαφέρον των συμμετασχόντων προκάλεσε η παρουσίαση του προσκεκλημένου προέδρου της e-trikala, Γιάννη Κωτούλα, που πρόβαλε το πρότυπο ψηφιακό ταξίδι του Δήμου Τρικάλων, την εμπειρία από τις εφαρμογές στο δύσκολο ελληνικό περιβάλλον και τις προοπτικές - τα σχέδια εφαρμογών για μια «έξυπνη» πόλη.
Αποτέλεσε προϊόν της παρουσίασης η διαπίστωση ότι οι σύγχρονες εξελίξεις και ανάγκες, από τις μεταβολές που συνεπιφέρει η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση, δημιουργεί πολλές κατ’ αναλογία αντιστοιχίες στις δυαδικές σχέσεις αστικών κέντρων με πολίτες/δημότες και επιχειρήσεων με πελάτες.
Τα στελέχη ξεναγήθηκαν, επίσης, στα τρία Contact Centers της Interamerican και της Anytime και γνώρισαν τον καινοτόμο τρόπο λειτουργίας της πρώτης direct ασφάλισης στην Ελλάδα.
Η νεοσύστατη Customer Experience Team της Interamerican έχει ως στόχο τη δημιουργία πιστών πελατών, ενισχύοντας τη μακροχρόνια σχέση τους με την εταιρία, την αποτελεσματικότητα της αλληλεπίδρασης και τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας, σε κάθε σημείο και κάθε ευκαιρία επαφής μεταξύ εταιρίας και πελάτη.
Η νέα εμπειρία του πελάτη αποτελεί έναν από τους πέντε πυλώνες της στρατηγικής της Interamerican.
Φωτογραφία:
Η Interamerican φρόντισε και για τη γνωριμία των στελεχών των εταιρειών της κοινοπραξίας EURAPCO με την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας. Στιγμιότυπο από την επίσκεψη στο Θέατρο Ηρώδου Αττικού και την Ακρόπολη.
www.bankingnews.gr
Κεντρικό θέμα των εργασιών ήταν ο πελάτης και η βελτιστοποίηση - ο εμπλουτισμός της εμπειρίας του από την εταιρία που εμπιστεύεται.
Κατά το διήμερο workshop, συζητήθηκαν θέματα καινοτομίας και ψηφιακού, πελατοκεντρικού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων, με γνώμονα τις καλύτερες υπηρεσίες και την υψηλότερη απόδοση αξίας προς τον πελάτη.
Στα εργαστήρια αναπτύχθηκαν εισηγήσεις και συζητήσεις για Optimizing Multi-Channel Customer Experience, Measuring and Integrating Customer Feedback και Digital Transformation and New Technologies.
Τον οργανωτικό συντονισμό των εργαστηρίων είχε το Customer Experience Team της Interamerican.
Συμμετείχαν 10 στελέχη από 7 μεγάλες ευρωπαϊκές εταιρίες.
Το ιδιαίτερο ενδιαφέρον των συμμετασχόντων προκάλεσε η παρουσίαση του προσκεκλημένου προέδρου της e-trikala, Γιάννη Κωτούλα, που πρόβαλε το πρότυπο ψηφιακό ταξίδι του Δήμου Τρικάλων, την εμπειρία από τις εφαρμογές στο δύσκολο ελληνικό περιβάλλον και τις προοπτικές - τα σχέδια εφαρμογών για μια «έξυπνη» πόλη.
Αποτέλεσε προϊόν της παρουσίασης η διαπίστωση ότι οι σύγχρονες εξελίξεις και ανάγκες, από τις μεταβολές που συνεπιφέρει η τέταρτη βιομηχανική επανάσταση, δημιουργεί πολλές κατ’ αναλογία αντιστοιχίες στις δυαδικές σχέσεις αστικών κέντρων με πολίτες/δημότες και επιχειρήσεων με πελάτες.
Τα στελέχη ξεναγήθηκαν, επίσης, στα τρία Contact Centers της Interamerican και της Anytime και γνώρισαν τον καινοτόμο τρόπο λειτουργίας της πρώτης direct ασφάλισης στην Ελλάδα.
Η νεοσύστατη Customer Experience Team της Interamerican έχει ως στόχο τη δημιουργία πιστών πελατών, ενισχύοντας τη μακροχρόνια σχέση τους με την εταιρία, την αποτελεσματικότητα της αλληλεπίδρασης και τη δημιουργία προστιθέμενης αξίας, σε κάθε σημείο και κάθε ευκαιρία επαφής μεταξύ εταιρίας και πελάτη.
Η νέα εμπειρία του πελάτη αποτελεί έναν από τους πέντε πυλώνες της στρατηγικής της Interamerican.
Φωτογραφία:
Η Interamerican φρόντισε και για τη γνωριμία των στελεχών των εταιρειών της κοινοπραξίας EURAPCO με την πολιτιστική κληρονομιά του τόπου μας. Στιγμιότυπο από την επίσκεψη στο Θέατρο Ηρώδου Αττικού και την Ακρόπολη.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών