H Eκτελεστική Επιτροπή της εταιρίας είχε συνάντηση εργασίας με ομάδα στελεχών της ΙΒΜ, με θέμα την «Τεχνητή Νοημοσύνη στην Ασφάλιση».
Στις μεγάλες εξελίξεις, που συνεπιφέρει η ταχύτατα αυξανόμενη χρήση της ψηφιακής τεχνολογίας στην καθημερινότητα των πολιτών και θα επηρεάσουν ιδιαίτερα το μέλλον και της ασφαλιστικής αγοράς, ανταποκρίνεται με σχέδιο και στρατηγικές κινήσεις η Interamerican.
Ήδη, το artificial intelligence -η τεχνητή νοημοσύνη- που βρίσκει ποικίλες εφαρμογές στις ασφαλιστικές διαδικασίες και δραστηριότητες, κυρίως στην υγεία και στο αυτοκίνητο, όπου η βιομηχανία «οδεύει» προς τη δημιουργία αυτόνομων οχημάτων, απασχολεί στην πράξη την πρωτοπόρο εταιρία, που παρακολουθεί συστηματικά τις σύγχρονες τάσεις. Είναι ενδεικτικό ότι, παγκοσμίως, οι συμφωνίες insurtech μεταξύ εταιριών τεχνολογίας και ασφαλιστικών εταιριών ανήλθαν, κατά το 2017, στα 2,3 δισ. δολάρια.
Στο πλαίσιο της περαιτέρω ανάπτυξης προβληματισμού και γνώσεων για τις ανατρεπτικές αλλαγές, που προοιωνίζεται και για τον ασφαλιστικό κλάδο η «τέταρτη βιομηχανική επανάσταση», η Interamerican οργάνωσε πρόσφατα μια συνεδρία της Εκτελεστικής Επιτροπής της με ομάδα στελεχών της ΙΒΜ, με θέμα την «Τεχνητή Νοημοσύνη στην Ασφάλιση».
Κατά τη συνάντηση εργασίας, τα στελέχη των δύο εταιριών συζήτησαν για τα «digital trends in insurance», συγκεκριμένα για θέματα:
• business automations και operational excellence με την χρήση robotics,
• βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη με την παροχή προσωποποιημένων υπηρεσιών, προηγμένων BI analytics και χρήση virtual assistance υπηρεσιών,
• υλοποίησης της API-first στρατηγικής της Interamerican,
• χρήσης artificial intelligence and machine learning τεχνικών για την αναγνώριση και επεξεργασία εικόνας στους χώρους αποζημιώσεων αυτοκινήτου και υγείας. Σχετικά, τα στελέχη της IBM παρουσίασαν την artificial intelligence λύση που διαθέτουν, με την πλατφόρμα IBM Watson.
Αναφερόμενος στη σημασία της ψηφιακής τεχνολογίας για την Interamerican ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, επισημαίνει: «Ορίζουμε τη στρατηγική μας για μια νέα, ευρύτερη εμπειρία του πελάτη με προστιθέμενη αξία πέρα από την παραδοσιακή ασφαλιστική κάλυψη, στη βάση του απόλυτου ψηφιακού μετασχηματισμού του οργανισμού μας. Προς αυτή την κατεύθυνση, η χρήση εφαρμογών της προηγμένης ψηφιακής τεχνολογίας για καινοτομία σε προϊόντα - υπηρεσίες και για νέους τρόπους εργασίας είναι καθοριστική.
Επενδύουμε ιδιαίτερα σε ένα νέο, ψηφιακό μοντέλο λειτουργιών και σε ανθρώπινους πόρους ψηφιακών δεξιοτήτων».
Ο επικεφαλής της εταιρίας υπογραμμίζει ότι, με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξή της, αυτός ο μετασχηματισμός έχει προχωρήσει σημαντικά και προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέσα στην επόμενη τριετία, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό.
Ο Ξενοφών Λιαπάκης, γενικός διευθυντής ψηφιακού μετασχηματισμού και πληροφορικής της Interamerican, παρατηρεί ότι η ψηφιακή τεχνολογία αποτελεί καταλύτη εξέλιξης των ασφαλιστικών εταιρειών. «Η εταιρεία έχει, δώσει, ήδη, κατά την τελευταία δεκαετία μοναδικά δείγματα πρωτοποριακής αξιοποίησης της τεχνολογίας με πιο χαρακτηριστικό την εξαιρετικά επιτυχημένη ανάπτυξη online πωλήσεων με την Anytime, την πρώτη direct ασφάλιση και τη δημιουργία προϊόντων, όπως το Buy the Mile με την εφαρμογή για χιλιομετρική ασφάλιση αυτοκινήτου, καθώς και την επερχόμενη εφαρμογή για την ασφάλιση με βάση τη συμπεριφορά κατά την οδήγηση.
Το μεγάλο στοίχημα της Interamerican είναι να δώσει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους της να κάνουν τα πάντα μέσω του Διαδικτύου, οποιαδήποτε στιγμή» τονίζει.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η εταιρεία ετοιμάζεται πειραματικά για φωνητικές ψηφιακές υπηρεσίες (chat bots) με χρήση robotics, για την ανάγκη της απευθείας επικοινωνίας με τους πελάτες.
Στο επίπεδο των λειτουργιών, έχουν ολοκληρωθεί και είναι σε χρήση ή σε εξέλιξη πολλά έργα για ειδικές εφαρμογές, πλατφόρμες και συστήματα ψηφιακής διαχείρισης, αλλά και συνεχείς βελτιώσεις ή επεκτάσεις.
Εκτός του αυτοκινήτου, για την Interamerican η μεγάλη πρόκληση της ψηφιακής τεχνολογίας αφορά στον τομέα της υγείας, όπου οι εξελίξεις είναι ραγδαίες (βιοτεχνολογία, νανοτεχνολογία, ρομποτική κ.ά.).
Στην υγεία, η εταιρεία προτάσσει στρατηγικά το ενδιαφέρον της για βέλτιστες υπηρεσίες και έλεγχο του κόστους. Ακόμη, η Interamerican αναπτύσσει ένα μοναδικό ερευνητικό κέντρο, το «Analytics Centre of Excellence» για την ευέλικτη ανάπτυξη λογισμικού, με τη φιλοδοξία να εξυπηρετεί μελλοντικά όλες της θυγατρικές εταιρείες της μητρικής ACHMEA στην Ευρώπη.
www.bankingnews.gr
Ήδη, το artificial intelligence -η τεχνητή νοημοσύνη- που βρίσκει ποικίλες εφαρμογές στις ασφαλιστικές διαδικασίες και δραστηριότητες, κυρίως στην υγεία και στο αυτοκίνητο, όπου η βιομηχανία «οδεύει» προς τη δημιουργία αυτόνομων οχημάτων, απασχολεί στην πράξη την πρωτοπόρο εταιρία, που παρακολουθεί συστηματικά τις σύγχρονες τάσεις. Είναι ενδεικτικό ότι, παγκοσμίως, οι συμφωνίες insurtech μεταξύ εταιριών τεχνολογίας και ασφαλιστικών εταιριών ανήλθαν, κατά το 2017, στα 2,3 δισ. δολάρια.
Στο πλαίσιο της περαιτέρω ανάπτυξης προβληματισμού και γνώσεων για τις ανατρεπτικές αλλαγές, που προοιωνίζεται και για τον ασφαλιστικό κλάδο η «τέταρτη βιομηχανική επανάσταση», η Interamerican οργάνωσε πρόσφατα μια συνεδρία της Εκτελεστικής Επιτροπής της με ομάδα στελεχών της ΙΒΜ, με θέμα την «Τεχνητή Νοημοσύνη στην Ασφάλιση».
Κατά τη συνάντηση εργασίας, τα στελέχη των δύο εταιριών συζήτησαν για τα «digital trends in insurance», συγκεκριμένα για θέματα:
• business automations και operational excellence με την χρήση robotics,
• βελτίωσης της εμπειρίας του πελάτη με την παροχή προσωποποιημένων υπηρεσιών, προηγμένων BI analytics και χρήση virtual assistance υπηρεσιών,
• υλοποίησης της API-first στρατηγικής της Interamerican,
• χρήσης artificial intelligence and machine learning τεχνικών για την αναγνώριση και επεξεργασία εικόνας στους χώρους αποζημιώσεων αυτοκινήτου και υγείας. Σχετικά, τα στελέχη της IBM παρουσίασαν την artificial intelligence λύση που διαθέτουν, με την πλατφόρμα IBM Watson.
Αναφερόμενος στη σημασία της ψηφιακής τεχνολογίας για την Interamerican ο Γιάννης Καντώρος, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, επισημαίνει: «Ορίζουμε τη στρατηγική μας για μια νέα, ευρύτερη εμπειρία του πελάτη με προστιθέμενη αξία πέρα από την παραδοσιακή ασφαλιστική κάλυψη, στη βάση του απόλυτου ψηφιακού μετασχηματισμού του οργανισμού μας. Προς αυτή την κατεύθυνση, η χρήση εφαρμογών της προηγμένης ψηφιακής τεχνολογίας για καινοτομία σε προϊόντα - υπηρεσίες και για νέους τρόπους εργασίας είναι καθοριστική.
Επενδύουμε ιδιαίτερα σε ένα νέο, ψηφιακό μοντέλο λειτουργιών και σε ανθρώπινους πόρους ψηφιακών δεξιοτήτων».
Ο επικεφαλής της εταιρίας υπογραμμίζει ότι, με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξή της, αυτός ο μετασχηματισμός έχει προχωρήσει σημαντικά και προβλέπεται να ολοκληρωθεί μέσα στην επόμενη τριετία, σύμφωνα με τον επιχειρησιακό σχεδιασμό.
Ο Ξενοφών Λιαπάκης, γενικός διευθυντής ψηφιακού μετασχηματισμού και πληροφορικής της Interamerican, παρατηρεί ότι η ψηφιακή τεχνολογία αποτελεί καταλύτη εξέλιξης των ασφαλιστικών εταιρειών. «Η εταιρεία έχει, δώσει, ήδη, κατά την τελευταία δεκαετία μοναδικά δείγματα πρωτοποριακής αξιοποίησης της τεχνολογίας με πιο χαρακτηριστικό την εξαιρετικά επιτυχημένη ανάπτυξη online πωλήσεων με την Anytime, την πρώτη direct ασφάλιση και τη δημιουργία προϊόντων, όπως το Buy the Mile με την εφαρμογή για χιλιομετρική ασφάλιση αυτοκινήτου, καθώς και την επερχόμενη εφαρμογή για την ασφάλιση με βάση τη συμπεριφορά κατά την οδήγηση.
Το μεγάλο στοίχημα της Interamerican είναι να δώσει τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους της να κάνουν τα πάντα μέσω του Διαδικτύου, οποιαδήποτε στιγμή» τονίζει.
Είναι χαρακτηριστικό ότι η εταιρεία ετοιμάζεται πειραματικά για φωνητικές ψηφιακές υπηρεσίες (chat bots) με χρήση robotics, για την ανάγκη της απευθείας επικοινωνίας με τους πελάτες.
Στο επίπεδο των λειτουργιών, έχουν ολοκληρωθεί και είναι σε χρήση ή σε εξέλιξη πολλά έργα για ειδικές εφαρμογές, πλατφόρμες και συστήματα ψηφιακής διαχείρισης, αλλά και συνεχείς βελτιώσεις ή επεκτάσεις.
Εκτός του αυτοκινήτου, για την Interamerican η μεγάλη πρόκληση της ψηφιακής τεχνολογίας αφορά στον τομέα της υγείας, όπου οι εξελίξεις είναι ραγδαίες (βιοτεχνολογία, νανοτεχνολογία, ρομποτική κ.ά.).
Στην υγεία, η εταιρεία προτάσσει στρατηγικά το ενδιαφέρον της για βέλτιστες υπηρεσίες και έλεγχο του κόστους. Ακόμη, η Interamerican αναπτύσσει ένα μοναδικό ερευνητικό κέντρο, το «Analytics Centre of Excellence» για την ευέλικτη ανάπτυξη λογισμικού, με τη φιλοδοξία να εξυπηρετεί μελλοντικά όλες της θυγατρικές εταιρείες της μητρικής ACHMEA στην Ευρώπη.
www.bankingnews.gr
Σχόλια αναγνωστών